Ohw ik moet het even kwijt, morgen hebben we pretecho en hopelijk zien we dan ook of het een jongen of meisje wordt. Spannend!!!
Spannend!!! Heel veel plezier, is altijd leuk om even naar je kleintje te spieken op een mooie echo Heb je een 3d of 4d echo?
Veel plezier... geniet ervan. WIj mogen vanavond ook voor de gelsachtsbepaling en de dag zal wel lang duren vandaag want ben dit keer extreem nieuwsgierig naar het geslacht van ons purkje. Bij de andere heb ik dit nooit zo erg gehad, maar ik stel me er eigenlijk al op in dat hij zijn geslacht niet prijs gaat geven dan valt het niet tegen als het echt zo is. Laat je weten hoe het was?
Veel plezier morgen!! Ik heb morgen ook een echo en hopelijk weet ik ook het geslacht maar dat ligt aan de verloskundige!!
Jah, daar ben ik idd ook een beetje bang voor. Dat we het inderdaad niet te zien gaan krijgen.....maar we hopen van wel. Zoizo alweer leuk om even naar hem/haar te gaan kijken. Ik hou jullie op de hoogte En jullie veel plezier vanavond!
We hebben heerlijk genoten van ons enorm druk bewegend kindje! Maar waar ik al bang voor was......we weten nog steeds het geslacht niet. Het lag met de beentjes tegen elkaar aan, dus de vk kon er echt niks van maken. Helaas, maar hopelijk zien we het dan met de 20 weken echo, over 2 weken!! pfffff, lang wachten hihi. De rest veel plezier met jullie echo!
deze pretecho hadden we gratis bij aanmelding bij de vk praktijk gekregen. Dus nu gaan we voor de 20 weken echo, die is over 2 weken. En kijken ze er dan niet naar, of doen ze moeilijk, dan mogen we wel terugkomen.