tweeling en een luiertas.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door minniemouse25, 7 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Hoi meiden,

Ik heb een tweeling en ik vraag me af welke luiertas andere tweelingmama's hebben. Hebben jullie een speciale tweelingluiertas (zoja welke en waar vandaan?) of hebben jullie wat anders? Ik heb een gewone luiertas maar merk dat het soms echt proppen is met spulletjes.

Hopenlijk kunnen jullie me helpen.......

Grtz minniemouse

2. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Hier ben ik ook wel benieuwd naar.

Ik heb een gewone luiertas die bij de wandelwagen hoort (van easywalker) Die is wel behoorlijk groot.

3. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik heb een luiertas van lief en ik krijg er alles makkelijk in! Nou moet ik wel zeggen dat ik regelmatig mensen in de stad zie die dezelfde tas hebben die prop maar dan ook echt propvol zit met spulletjes voor 1 kind... Met 2 is het wel even overwegen wat je in die tas stopt maar als je dat een beetje doet gaat het prima!!!

4. adi

adi Niet meer actief

Inderdaad alleen dingen meenemen die je echt nodig hebt, en dan past het ook wel in een gewone luiertas.

Wij hebben voor onze drieling een weekendtas van Oillily gebruikt als luiertas. Maar die was alleen de eerste maanden redelijk vol. Na ong 7-8 maanden pasten alle spulletjes makkelijk in een gewone luiertas.

Deel Deze Pagina