Duitse werpt zich met kind voor de trein

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door 40plusmama, 8 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

RADLDORF - Een moeder heeft zich met haar kind voor een hogesnelheidstrein geworpen in de Duitse deelstaat Beieren. De 33-jarige vrouw en haar driejarige zoon waren op slag dood, meldde de politie.

© anp

Het drama voltrok zich op het station van de plaats Radldorf-Perkam, waar de trein uit Wenen richting Frankfurt voorbijraasde.
    De vrouw heeft een afscheidsbrief achtergelaten in haar auto, die in de buurt geparkeerd stond. Gezondheidsproblemen zouden haar tot zelfmoord hebben gedreven.

--------------------------------------------------------

Waarom nou dat kindje mee? :(

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ja inderdaad, waarom nou dat kindje mee? onbegrijpelijk!

3. Dat snap ik nou ook nooit.. Waarom nemen zulke mensen ook d'r kindje mee?!?!
    Verschrikkelijk :(

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Dit is eigenlijk een beetje hetzelfde als dat verhaal wat toen hier gepost werd waar zo'n gigantische discussie over kwam...

Het is zeerrr triest zeker dat de moeder de kleine mee nam!!
    Ik praat het ook niet goed maar misschien zag de moeder geen andere uitweg meer? Had ze zoveel problemen en dacht ze zo samen met haar kind beter af te zijn.... Hoe triest het ook is :(

5. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Het lijkt me dat er voor zon kleintje altijd nog iets te vinden valt.
    Sneu dat het zover heeft moeten komen..

6. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

RIP moeder en kind.

7. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Wat erg dat die moeder zich zo alleen heeft gevoeld dat ze dit als enige oplossing zag. En verschrikkelijk dat het kindje nooit zal opgroeien. Inderdaad RIP...

8. randi

randi Niet meer actief

ik kan me ergens wel een beetje vinden in de moeder, niet dat ik het goedkeur of zelf ooit zou doen maar weet zelf dat ik mijn kids en dan vooral de 2 jongste nooit volwassen ga meemaken dusja op momenten dat je het moeilijk hebt schiet door mijn hoofd ook wel eens van ik wil ze niet achterlaten. je kan je niet voorstellen hoeveel verdriet en angst dit met zich mee brengt. in mijn geval zou ik dit nooit doen, ten eerste is mijn vriend en andere kinderen er voor hun en ik zou nooit zelf mijn leven beëindigen omdat ik er teveel respect voor heb en wil blijven doorvechten.
    maar kan ergens die vrouw wel begrijpen, we kennen ook de hele situatie niet hé, bedoel maar mischien was er buiten haar niemand om voor de kinderen te zorgen en heeft ze daarom dit besluit genomen?

het is en blijft een spijtige zaak :(

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oh wat erg, en waarom het kindje mee?

10. Pff van zulke verhalen word ik zo verdrietig. Hier ook wel eens depressief, maar zoiets zou ik toch nooit kunnen.

11. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Bah, verschrikkelijk :(

Ik zou het ook vreselijk vinden om mijn zoon achter te laten, maar ik zou hem nooit kunnen vermoorden. Want ja, ze heeft bewust heer kind het leven afgenomen. Dat zij het leven niet meer zag zitten, betekend niet dat het kindje geen mooie toekomst had kunnen hebben.
    R.I.P. :(

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Van zulke berichten lopen de rillingen over mijn lijf, onbegrijpelijk...

13. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    ik kan hier echt héél verdrietig om worden!:(

14. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik vindt het echt heel egoistisch van die moeder!!
    mijn stiefvader heeft zichzelf ook van het leven beroofd toen ik 6 jaar was en zijn zoon die net geboren was heeft hij alleen achtergelaten. kan wel zoo kwaad worden op zulke mensen... en helemaal wanneer ik zoiets als dit lees!!! die zijn niet goedwijs die mensen ze weten niet hoeveel pijn ze een ander ermee doen en dan ook nog je kind zn leven beroven echt ik heb er geen woorden voor!!!

15. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Ik keur het ook niet goed, maar misschien dacht ze dat ze zo voor altijd samen zou zijn met haar kindje. Iets anders kan ik er niet bij bedenken als je zoiets doet.

16. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat moet die moeder wanhopig geweest zijn... onbegrijpelijk dit....RIP

17. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Jeetje wat erg. Moet er dan altijd aan denken dat iemand dat met mijn zoontje zou doen. Krijg er echt de tranen van in mijn ogen.

Deel Deze Pagina