Vee op de weg door bevroren sloten | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl ik moest hier eigenlijk wel een beetje om lachen
Het is inderdaad wel een gezicht zeg, die schapen op de weg. Maar als je zelf in een 'file' staat omdat er een schaap op de weg staat lijkt het me gelijk een stuk minder grappig.
inderdaad... ik vind het vooral gevaarlijk... zeker als je het niet verwacht...als je zo'n beest aanrijdt maak je zelf ook een flinke smak...
het is inderdaad gevaarlijk maar ik moest eigenlijk meer lachen om het feit dat dit bericht gebracht wordt alsof ze het niet hebben zien aankomen
Waarschijnlijk is de rand te hoog om in een normale situatie al 'springend' vanuit het water aan de kant te komen. En springend vanaf het ijs haalt hij waarschijnlijk wel.
Ja, klopt. Nu zou hij over de rand kunnen springen. Wel jammer voor hem, want het was een Syberische tijger en die voelen zich juist thuis met dit weer. Anyway: liever een paar schapen op de weg dan één tijger. Hoewel ik die schapen ook liever niet tegenkom hoor!