Geheel onverwacht ben ik gisteren op 28 nov met 26+5 nogmaals mama geworden van 2 prachtige mannetjes! Beiden maken het goed! Het is uiteindelijk een ks geworden omdat meneer die in stuit lag ineens voor ging dringen om er als eerste uit te komen. Ze hebben een lange weg te gaan maar we zijn al supertrots op onze kanjers!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kanjers. het zal inderdaad een lange weg worden, maar ik duim dat ze er beide goed doorheen komen. In ieder geval ook sterkte, want ook voor jullie zal het een zware weg worden. Maar trots mag je zeker zijn op je 2 mannetjes.
Gefeliciteerd met je mannetjes! Ik hoop dat ze er beide goed doorheen komen. Jullie hebben een lange weg te gaan.
Wauw wat vroeg. . Veel sterkte met je knulletjes dat ze maar heeeeeeel sterk mogen worden! Gefeliciteerd
dubbel dikke proficiat met uw twinboys!! Is idd wel veel te vroeg en hoop dat ze er goed en wel doorheen geraken!! Geniet ervan waar het kan.
Gefeliciteerd met de geboorte van de twee piepkleine mannetjes!! En Sterkte met de lange weg naar huis!
2x gefeliciteerd dan maar voor jullie. Ondanks dat het een lange weg wordt wens ik jullie het allerbeste en vergeet toch ook niet te genieten.