Hallo allemaal... Ik heb van 6 mrt - 10 mrt hele lichte menstruatie gehad. Ik had toen getest zag ik mini streepje daarna was t wit dus niets Nu zou ik 5-6 april ongi moeten worden ik zit op cyclus van 30 a 32 dg. Vorige week heb ik 2 a 3 X wat rood bloed.gehad alleen met afvegen. Soms x wat roze. Normaal heb ik 2 dg van te voren zo roze en zet het door naar ongesteld. Nu ben ik nog steeds niet ongesteld.. ben dus nu zat zon ma di 4dg overtijd... ik heb verder nergens last van. Wanneer zouden jullie testen.... Heb idee dat me lichaam me voor de gek hou..
Ik heb altijd normale cyclus gehad. Heb sinds november geen spiraal meer 1.5jr erin gehad daarvoor ook 1 jr gewone menstruatie. Cyclus meestal 30-31 dg Dacht zelf aan vrijdag testen dan ben ik week overtijd.. Heb wel onwijs opgeblazen gevoel , en zware benen..
Einde van de week ofzo. Ik zou juist echt zwaar depressief worden als ik een paar dagen overtijd zou zijn en mezelf al zou verheugen op een positieve test, en er breekt dan alsnog een menstruatie door.. Dus voor mij geldt: langer wachten, zodat de kans steeds kleiner wordt dat het mis is.
Ja zo denk ik er eigenlijk ook over, Heb toch het idee dat me lichaam me voor de gek hou... Nu net 1e urine toch weer iets bloed met afvegen..... we zullen zien of t doorzet.. Echt prettig voel ik me niet want die opgezette onderbuik doet zeer...