Hoi, Is dit een mooie oploop? Rechts is van onder naar boven donderdag, vrijdag, zaterdag dat is 7 dagen na tp, 8 dagen na tp en 9 dagen na tp. En links is vanmorgen 11 dagen na tp.
Precies was even voor mn eigen beeldvorming. Ik zeg gefeliciteerd! Wanneer mag je het ziekhuis bellen?
Ben zo blij met je rijtje. Zit vandaag op 7 dagen na tp en heb 'n soortgelijke test. Wordt vanaf zaterdag iets duidelijker. Ik dacht eerst een pregnyl lijntje, maar hoop dat ze net zo oplopen als bij jou. Gefeliciteerd
Vandaag dus een week geleden tp. Ik begon zaterdag met testen om te kijken of de pregnyl eruit was. Op de foto misschien niet te zien, maar er was toen 'n lijntje. Dus ik ben aan 't doortesten, vandaag ben ik voorzichtig positief dat ze dus idd oplopen. Maar goed, mag zaterdag pas testen van 't ziekenhuis...
Netjes hoor! Dit was waren mijn testen op 7,8 en 9 (18 tm 20 maart) dagen na tp van een 5 daagse cryo. GEFELICITEERD
Zie wel oploop hoor! Mijn eerste paar testen staan niet op de foto maar begonnen ook mega licht en dit is tot vandaag iig. Die 2 dunne zijn zaterdag en vandaag genomen, kon er niet op schrijven haha)