Onze box is net binnen. We wonen in een klein huisje en wou dus geen enorme box. In ons vorige huis hadden we een koloniale bopita box. We hebben nu alles wit dus moest er ook een witt box komen. De box is 75 cm breed, 100 cm lang en 65 cm hoog. Maar nu viel me op dat als ik een beetje op de inleg plank druk, hij een beetje inzakt. Ik heb er ook een matras in en daarop een boxkleed voor de extra comfort. Kan daar wel een babytje in als de plank met wat gewicht een beetje doorzakt?
Dit vindt jij een kleine box? Ik dacht dat dit een beetje de gemiddelde maat was, haha. De onze wordt ook ongeveer zoiets, ondanks ons niet zo kleine huis Het zal bij die paar kilo van een baby toch niet al te veel doorbuigen neem ik aan? Lijkt me wel eng, maar boxen zijn neem ik aan toch ook gewoon goedgekeurd volgens weet ik het welke normen?
Dit is standaard hoor, alle boxkleden zijn ook op deze maten voorzien Het induwen weet ik niet, kan ik niet zien op de foto, maar bekijk eens hoe de plank vasthangt? Hangt alles nog goed stevig?
Volgens mij zijn de boxen qua maat aardig standaard. En ik denk dat je inderdaad even moet kijken of alles goed vast zit...
Ja alles hangt stevig en goed. Maar misschien komt het omdat er in het midde niks zit en de plank aan de zijkanten rust op de box?
Is idd een gewone maat Saar. Alle boxen rusten op een steunpunt aan de zijkant. In het midden zit niks.
Je kan even testen door er pakken drinken of dergelijke van 10 kg in te leggen, of hoeveel leverancier zegt dat ie moet kunnen hebben
Onze Alaska box van 300 euro zakt ook door als je in het midden op de plank drukt. Volgens mij heel logisch!
Dat doorzakken is normaal hoor. Onze box is nu weg, maar toen ik hem uiteen haalde om naar de zolder te brengen, zag ik ook dat de plank krom was gaan staan. En die formaten zijn inderdaad standaard
Ik heb zelf een type koloniale Bopita-box en daar zit zo'n dikke plank in dat je die niet door kunt buigen. Dus ik denk dat het gewenning is aan je nieuwe type ten opzichte van het oude dat je gewend was.
Ik heb voor mijn gevoel een XL box (Coming Kids) maar de maten zijn ook 100x80. Maar als de plank doorzakt, zit er iets niet goed. Ik zou m'n baby er in ieder geval niet in durven leggen
Waarom koop je dan niet een dikke mdf plaat, op maat zagen en erin leggen? Dan weet je zeker dat het goed gaat