baby over naar ledikant. wat doe je met de wieg?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cactusje, 7 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    onze kleine meid mag binnenkort over naar het ledikantje omdat de wieg te klein begint te worden.
    maar wat ga ik met de wieg doen?
    zoals ik me nu voel ben ik klaar met kinderen krijgen.
    maar ik denk ook wel eens ik ben nog jong dus wie weet hoe ik er over een paar jaar over denk helemaal als we toch nog naar een groter huis zouden verhuizen.
    ik heb de wieg bij de oudste van mijn moeder gehad.
    ik heb er zelf ook nog in gelegen dus heeft iig wel wat emotionele waarde.
    ga ik hem bewaren voor als ik me toch nog bedenk en voor een 3e wil?
    ga ik hem bewaren voor het geval 1 van de meiden hem later wil?
    of verkoop ik hem of naar de stort?
    het is een oude rieten mand met hemeltje en op wielen.
    maar de bekleding is ook niet veel meer.
    als ie ooit voor een ander kindje gebruikt wordt zal dat sowieso nieuw moeten wat vaak nog wel duurder kan zijn dan een hele nieuwe wieg.
    het riet zit ook niet overal meer even stevig vast..
    ml zegt weg ermee want jij wil toch niet meer en als je hem toch nog houden wil/niet echt weg wil doen mag je moeder hem weer ophalen.
    wij hebben zelf eigenlijk niet de ruimte om zomaar te laten staan zeg maar.
    we hebben hem na de oudste wel bewaard omdat we wisten dat er iig nog wel een 2e zou komen.
    wat moet ik nou met de wieg?

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Bij ons is hij terug op zolder bij m'n moeder, voor evt verdere familie. Die van m'n schoon fam heeft zoon in gelegen en die staat nu bij schoonzus op zolder want die heeft de jongste telg van de familie. Als je er niet veel waarde aan hecht zet je hem op marktplaats, weggeefhoek oid.

3. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik zou even overleggen met je moeder. Wat wil jij er verder mee? Wij hebben de wieg verkocht, maar had verder geen emotionele waarde. Het ledikantje hebben we gehouden, maar dat is een houten familieding. Hoeft alleen een likje verf over. Ik heb daar in gelegen en mijn broertje ook en ook nog verschillende andere kinderen uit de familie van mijn vader. Is toch wel leuk om te houden :)

4. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    voor zussen hoef ik hem niet te bewaren.
    die zijn zeker te weten al klaar.
    aan de ene kant wil ik hem graag voor mijn meiden bewaren voor als ze het zelf dus willen..
    maar aan de andere kant hij is oud en heeft hier en daar al wat kleine gebreken.
    denk niet dat mijn moeder hem zelf terug wil om bepaalde redenen maar zal het toch maar even met haar dan overleggen of ik hem eventueel kan verkopen

5. Roos12

Roos12 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.725
    809
    113
    Ik wachten tot ik 'm aan iemand kon geven. Een vriendin bijvoorbeeld. Of soms hoor of lees je via via verhalen over mensen die het goed kunnen gebruiken.
    Wij hadden ook een rieten mandje. Daar heeft mijn schoonmoeder destijds zelf bekleding voor genaaid, dus op die manier hoeft nieuwe bekleding ook niet duur te zijn :)

6. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Als hij gebreken vertoond zou ik hem sowieso niet verkopen. Mocht je hem niet willen houden kan je hem misschien aan een tienermoederorganisatie geven ofzo.

Deel Deze Pagina