Vind Evi het leukst van je rijtje! Andere suggesties: Finn en Zoe Finn en Mila Finn en Liv Finn en Nina Finn en Tess Finn en Lize Finn en Anna
Inmiddels zijn we al enige tijd verder... Helaas zijn we er nog niet uit. Ik heb het gevoel dat er nog "iets" mist. Ja, het is vaag, ik weet het... Het zijn vast de hormonen. Wie wil nog een poging (of 2) wagen? Onze jongensnaam staat nog steeds vast. Meisjesnamen die we mooi vinden: Olivia, Chloë en Evi. Afgevallen o.a.: Saar, Liv, Linde.
Ik vind Olivia best kunnen hoor, inderdaad langer, maar het klinkt wel bij elkaar. Anders misschien Isabel?
Finn is ook populair, hier in de straat wonen er 2 en hier achter is er pas ook eentje geboren. Maar vind Finn wel een leuke naam, Evi trouwens ook, erg leuk bij Finn! Andere opties: kiki cato sara lotte romee tessa lieke lisa lize imme mare/mara merle tine dana dewi silke julie yara
Ik heb niet alle reacties gelezen dus zullen best wat dubbele namen tussen staan.Hopelijk ook wat nieuwe Finn en Isis Tess Noor Ella Nina Isa Lara Lana Dewi Elin ( ) Mare Noa Indy Yara Liz Demi Britt Mexx Maud Bente Marit
Ik vind Finn & Ella wel een topcombinatie! Van mijn privéverzameling namen, nog wat ideeën: Finn & Elvi Finn & Elvira Finn & Ronja Finn & Sienna of Senna Finn & Zazou Finn & Zita Ben benieuwd wat jullie uiteindelijk kiezen! Succes!
Enige "nadeel" is dan wel dat we 2 keer de -in klank hebben... Heeft dat geen hoog Jip & Janneke gehalte (maar dan anders)?
Finn & Evi vind ik leuk! Finn en Jinte/Jinthe vind ik wat teveel op elkaar lijken qua klank (fin en jin), maar ik vind Jinte op zich wel een leuke naam. (Geschreven als Yinte of Yinthe vind ik 'm zelf 't mooist). Olivia vind ik ook wel oké. Andere ideetjes nog: Aine, Aina Annelie Bente Berit Bine Birgit, Birgitta, Birgitte Birte / Birthe Bridget / Brigit / Brigid Britta Camilla / Kamilla Carina / Karina Cille / Sille Dymphna Eilis, Ellis Elina Elise Elsa, Elva Emelie, Emilie Emilia Emma Erle Eva, Evelina Hanna / Hannah, Hanne Iris Ita, Iva Ivy Janna, Janne Jannike Jonna Julia Karine / Carine Laila Laura Lea / Leah Lennie / Lenny Lilly Lina, Liene Linnéa / Linéa Lisa, Lise Lotta Maeve / Mave Maja Maren Mari Marit, Merit, Margit Maura Meave / Meve Mia Milla, Milly Mona Myrna Nessa, Ness Neve Nola Nora Ottilia Rosa Runa Sanna, Sanne Sara Silje Siri Sive Sofie Svea Tyra Vita Ylva
Whaha! Ik begon aan dit topic en dacht Chloe! Mooi! En hoezo altijd spellen? Er is maar 1 wijze waarop Chloe geschreven wordt, toch? Zie ik ineens mijn eigen reactie waar ik Olivia zeg! LOL. Nu ik alle berichten nog eens heb gelezen, kies ik: Finn en Chloe Lila valt voor mij sowieso af, dat vind ik niet echt een naam. Lola vind ik wel een naam of Mila. Maar ik kan er wel aan wennen, denk ik. Nog een paar opties, wellicht al genoemd. Finn en Britt Finn en Lou / Loe Finn en Liz of Lizzy Finn en Luna of Lune Finn en Ivy Finn en Tess Finn en Mila Finn en Jara / Yara Finn en Lara of Lana Finn en Lois Finn en Sam Finn en Eva Finn en Bo Finn en Nena Finn en Senna Finn en Lauri