kris & bas job & pim jasper&jochem tom&Daan Daan&bas Thomas&Victor Gilles&Koen maurits&victor THomas&pepijn
Wat een leuke ideeën allemaal! Hierdoor wordt t nog moeilijker Wat vinden jullie van een tweede naam? Ik wil ze graag een dubbele naam geven. Een wil ik de naam vanmijn vader geven want die vind ik mooi. Alleen zegt manlief dat de andere dan de naam van zijn vader krijgen moet omdat het anders raar is. Wat vinden jullie?
Ja ik vind het niet raar een tweede naam en snap jou vriend ook als jou vader zijn naam gebruikt wordt en vl wilt zijn vader ook dan moet je dat denk ik doen (zijn ook zijn kindjes hihi) een van de redenen waarom ik niet wilde vernoemen
Welke namen hebben jullie vaders dan? Want dan zou de eerste naam daar ook weer bij moeten passen. Je kunt ook altijd een voor een afgeleide kiezen. Zodat je toch een naam van 'nu' krijgt. Mijn opa heette Marinus, roepnaam Rien, mijn neefje is naam hem vernoemd en die heet Ries
Deze namen zijn allemaal minder dan 50 keer maar meer dan 2 keer gegeven in 2012, dus niet zo veel voorkomend maar ook niet super zeldzaam Combinaties ben ik niet zo goed in, je kunt natuurlijk zelf de namen loskoppelen en nieuwe combi's maken. Tibbe & Pelle Jorrit & Sebas Ferre & Ivo Jur & Len Juul & Wes Oskar & Teije / Tije / Thije Krijn & Bo Mels & Tuur Rein & Harm Midas & Sef Hessel & Michiel Timme & Sieb Flip & Otto Ralf & Sill Arne & Roelof Leo & Viktor Harmen & Wiebe Tiemen & Lennard Marten & Wietse Jurjen & Olle Rinze & Jonne Leander & Quirijn Arnoud & Jurrian Jibbe & Alwin Nico / Niko & Kars Ries & Jorian Jorik & Kobe Berke & Ceder Jos & Onno Sietse & Nanne Linus & Emiel Fons & Jelt Jerre & Lode Art & Ewoud Karst & Okke / Ocke Siebren & Karsten Bastian & Waldemar Feije & Gies Rinke & Florijn Herre & Onne Jarne & Pijke Rienk & Quintijn Rink / Rinck & Ebbe Jelmar & Robbe Bor & Diem Per & Remi Borre & Teus Jelger & Birk Gerwin & Falco Jippe & Dim Jori & Eelco Keje & Mas Niko & Polle Raaf & Romijn Tiebe & Sen Walter & Wilco Daaf & Biek Finne & Roek Nilo & Miel Stach & Tijm Torre & Wietze Tobi & Diek Ibe & Josse Tos & Pip Stian & Wander Dieter & Tobian Rolf & Driek Jorren & Laut Jelke & Keije Roderick / Roderik & Bastijn Diemer & Eelke Tobe & Erben Hermen & Biem Imme & Dies Lorik & Jisse Jurren & Evander Marne & Luit Rubin & Sibbe Ebel & Sim Torben & Simmer Jelco & Torsten Bem & Dijn Gerlof & Benno Boyke & Cristijn Eise / Eize & Hedde Iben & Epke Idwer & Hesse Marnik & Jeldert Rien & Jetze Wieb & Jitze Jildert & Lander Mauk & Jilke Jorre & Lux Luut & Jorrik Salomon & Levijn Joran & Julias Sebbe & Niel, Riv Niet in 2012 gegeven: Maurik & Almer / Almar
- Abel en Luuk - Thijmen en Julian - Sam en Max - Daan en Mees - Tijn en Stan - Boaz en Mika - Lennert en Wietse - Guus en Teun - Sjoerd en Martijn - Jeroen en Sander - Mathijs en Joost - Lucas en Thomas - Nils en Jens - Sebastiaan en Olivier - Jasper en Wouter - Koen en Nout - Jip en Pim - Maarten en Ruben - Hidde en Fedde