Help, ik blijf twijfelen tussen twee meisjesnamen. Onze zoon heet F.i.n.n Voor zijn zusje twijfelen we tussen S.a.a.r en F.e.m Wat vinden jullie?
Het zijn beiden mijn namen niet. Vind de één klagerig klinken en de ander heel hard. Maar Sa.ar dan wel nog net een iniminie beetje leuker. Los al, maar nadat ik de naam van jullie zoon las al helemáál. F.inn en Fe.m is wel heel jut en jul (vind ik).
Ik vind S. geen leuke naam maar F. is heel erg jut en jul bij de naam van grote broer... dus dan toch gekozen voor S.
Ik vind ze allebei leuk en allebei passen. Ja, Finn en Fem heeft een jut en jul achtig iets, maar ik vind het niet perse storend. Tenzij je de hele dag die twee namen in 1 zin roept.
Zou ook niet voor Finn en Fem kiezen om bovenstaande reden. Saar & Finn klinkt leuk! (Al zou ik persoonlijk ook voor Sarah gaan, evt. roepnaam Saar)
Ik vind beide namen ontzettend leuk en ook Finn stond ook hoog op ons lijstje. Maar naast Finn staat wat mij betreft Saar het mooiste.
Saar! Finn en Fem klinkt als okie en dokie Persoonlijk vind ik dit teveel op elkaar lijken. In de buurt wonen twee broertjes waarvan de naam slechts een letter verschilt en het blijft verwarrend