Welke producten zonder al te veel toevoegingen zijn fijn in gebruik en ruiken okee? Zarqua en weleda ken ik...
ik ga de verzorgingslijn van forever living products gebruiken. zijn allemaal producten op basis van aloe vera. super fijn!
Sophie de Giraffe heeft een hele lijn. Alles op natuurlijke basis, ruikt heerlijk en ziet er leuk uit vind ik persoonlijk.
Ik heb een dochter met eczeem en verwacht dat de volgende dit ook gaat hebben. Ik vind het erg lastig een n, natuurlijk, product te vinden want meestal zit er toch nog wel ,iets, in. Zarqa en neutral gaan redelijk , ik lees dus ff met je mee. Naif schijnt nieuw te zijn maar ik durf er niet aan te beginnen. Mjs
Burts bees (Douglas en v&d online) en pure kokosolie (natuurwinkels) Helemaal met een kindje met eczeem zou ik voor de tweede gaan, kokosolie is echt wonderspul. Eczeem, luieruitslag, droge huid, André uitslag, schilfers en ga zo maar door.... Plus: geen enkele toevoeging behalve dus pure kokosolie Burts bees heeft ook geen toevoegingen, maar is wel wat prijziger
onze zoon heeft ook eczeem wij gebruiken indd zarqa maar ook derlon en wat ze ook bij de tuinen hebben is sea line. Hiermee smeer ik hem elke dag in ( de body butter) en zijn eczeem is sindsdien heel rustig.
bij de meeste producten (zwitsal, sebamed, weleda) zit alcohol in. Dat wil ik niet. Van Burts bees kan ik het niet terugvinden, anders zou ik dat een alternatief vinden.