twee mensen doodgeschoten in rotterdam

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by djellybelly, Mar 31, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

2. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

Oct 30, 2007
    2,828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Ik zag het vanmorgen staan op rijnmond tekst idd bah ze weten de toedracht niet staat er!
    Waar gaat het toch heen met de wereld?

3. Windows

Windows Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,860
    0
    0
    Ik was in die straat aan 't werk bij mensen thuis,maar die straat is nogal groot,dus niets opgemerkt.

Maar wel erg zeg,ze waren wel heel jong nog :(

4. cerinety

cerinety Niet meer actief

das bij mij om de hoek O_O. Raar idee..

5. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
  6. djellybelly

der is nog niks bekend, er gaat van alles de ronde in rotterdam, een afrekening, familiesfeer.

We moeten het maar afwachten, die speculaties heb je toch niks aan, voor de kids is het het ergst.

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

Mijn eerste idee bij dit soort berichten is altijd dat het vast een criminele afrekening is, en dat de desbetreffende mensen vast geen lieverdjes zijn. Waarmee ik wil zeggen dat mijn eerste (en vaak enige) reactie wat lauw is.

Maar die kinderen kunnen nooit oud zijn, dat is wel erg voor ze zeg :( Ik hoop maar dat ze het niet hebben zien gebeuren.

8. djellybelly

helaas heeft hij haar eerst vermoord en daarna zichzelf.

9. Yukl

Yukl Niet meer actief

Och tjeez, alweer zo'n schrijnend verhaal. Gelukkig heeft deze man wel de kinderen de dood willen besparen ;)

Gebeurde dit vroeger nou ook zo regelmatig? En komt het nu gewoon vaker in het nieuws? Of is dit echt iets van de laatste tijd? :(

10. bruce2004

bruce2004 Bekend lid

Oct 12, 2008
    708
    0
    0
    hoogvliet
    Ik hoorde net van me man wie het waren... me schoonzus had met haar nog persoonlijk contact en me man kende haar ook. tis verschrikkelijk... ben er wel stil van!!

Share This Page