Als alles goed mag blijven gaan krijgen wij rond april een tweeling! Wat zijn jullie ervaringen qua kinderwagens? Ik heb gekeken naar de bugaboo tweelingwagen, aangezien ik voor onze eerste ook een bugaboo (cameleon) had en die heel fijn vond. Maar die zijn zelfs tweedehands nog rond de 1000 euro dus ben een beetje op zoek naar eventueel een alternatief? Wat vonden jullie een geweldige wagen en handig vooral??
Wij hebben zelf de donkey duo maar een andere optie is misschien de easywalker. Is een hele stevige wagen.
Wij hebben de abc zoom. Ik vond hem zelf erg prettig omdat: - Geen luchtbanden, kan dus ook niet lek gaan. - De maxi cosi kan erop. Dat is erg fijn met de auto. - De kinderen konden elkaar aankijken, als ze vervelend waren draaide ik gewoon een stoel (of 2). - De boodschappen waren makkelijk alleen. Het mandje klemde ik er gewoon tussen en in de mand kan veel mee. Evt als er veel boodschappen nodig waren kon ik nog een mandje vast houden en met 1 hand duwen en sturen. - Ik vind hem heel stevig. - Lekker smal. - De zitjes zijn te kantelen en hebben een fijne vorm. - De extra lengte valt imo best mee. - Betaalbaar. Tweedehands heb ik iets van 300 euro betaald terwijl hij in nieuwstaat was. Het enige nadeel is dat hij wat zwaarder stuurt als een enkele wagen, maar ik wende daar in ieder geval snel aan. Het ov zou ik ook niet zo snel doen met deze wagen, maar wij maken daar toch nooit gebruik van. De duowagen is inmiddels overbodig maar ik kan er nog geen afstand van nemen P.s. Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Wij hebben een bugaboo donkey en ik vind het echt elke cent waard. Heb wel eens achter de abc Zoom en de Easywalker gelopen, maar lopen toch niet zo soepel en licht als m'n donkey. Enige wagen die ik zou overwegen als de donkey niet bestond is de icandy duo. Die loopt ook wel fijn.
Ja hoor donkey past prima in ov. Alles waar een rolstoel door kan past de wagen ook in. Tenzij je de maxicosi's er op hebt. Door de knoppen aan de buitenkant is het dan breder. Alleen kom je kruidvat moeilijk door met al die uitgestalde bakken. Heerlijke wagen. Nu al drie jaar in gebruikt. Eerst voor de tweeling, nu baby er in. En soms toveren we de waten weer om tot duo
Fijn om te horen! zit er erg aan te denken om deze aan te schaffen. Vind de andere kinderwagens was instabiel overkomen namelijk.
Ik wil ook het liefste de bugaboo donkey, had de cameleon voor mn zoontje en vond die zo fijn. Maar de prijs houdt me een beetje tegen..! Even kijken of ik er een voor een wat beter prijsje kan overnemen
Firstwheels duowagen, echt super Gekocht voor 250 euro via MP. Zag er nog zo goed als nieuw uit. Hij is niet te breed, pas overal doorheen, kortom; meer dan tevreden
Wij hebben de easywalker duo maar dan 2 kindjes kort op elkaar en bevalt heel goed. Wij hebben hem 2e hands overgenomen. Erg stevige wagen en degelijk. Rijd lekker. Als je het geld hebt zou ik ook overwegen om de donkey aan te schaffen, zijn mooie wagens en je gebruikt hem langere tijd met een tweeling. Ikzelf vond hem te duur omdat je hem met 2 kindjes kort op elkaar toch minder lang gaat gebruiken als met een 2 ling. En anders kan ik je de easywalker aanraden. Vooral bij een 2 ling vind ik het leuker naast elkaar. Straks ga ik hem nogmaals gebruiken.
Ik kan de bugaboo donkey van een bekende overkopen en ook voor een hele goede prijs. Alleen zie ik net dat onze deuren vrij smal zijn (nooit op gelet), en de bugaboo donkey er waarschijnlijk helemaal niet doorheen past! Zou echt om de millimeters gaan en denk zelf dat het niet past, bovendien moet ie dan in de gang blijven staan en daar staat ie wel erg in de weg. Balen! Nu denk ik dan toch maar kijken naar iets smallers of eventueel achter elkaar zitjes alleen vind ik dat helemaal niet zo leuk!
Tsja, hier staat ie ook in de hal.. handig? Niet echt.. maar tis niet anders.. Een achter mekaar kan ik al helemaal nergens kwijt
Achter elkaar kan ik weer wel makkelijker kwijt denk ik, onze hal is niet breed genoeg dus denk met de donkey erg lastig. Even bekijken en extra meten nog allemaal..!