tweeling !!! komt het goed ? ervaringen gezocht ...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sepherine, 8 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    sorrie mag ik even inbreken en wat vragen, hadden jullie ook donkere testen in het begin (zwangerschapstesten) dan je op grond van je zwangerschap zou denken?! Ik had namelijk een erg donkere test voor 2 dagen voor nod.. en cb geeft 2-3 aan.. ben benieuwd, alvast dank voor jullie reacties. En natuurlijk van harte met alle wonders!

2. Daan22

Daan22 Bekend lid

12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook duidelijke testen en cb 2 3, mijn eisprong was eerder

3. sepherine

sepherine Niet meer actief

Ik heb veel vroeger posi getest en hcg was veeeel hoger dan bij de vorige . Op zelfde termijn
    1ste : 237
    2de: 254
    Nu : 1506

4. Derbi

Derbi Niet meer actief

haha ik had hele lichte streepjes. Ik twijfelde of ze uberhaubt wel positief waren. Nog een gedaan die wel duidelijk positief was, maar het knalde er niet af! Achteraf was ik ook nog geen 4 weken zwanger toen ik de test deed. Nu bijna 19 weken :) En ze zijn lekker actief!!

5. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    mmm die donkere test zegt dus eigenlijk niks :D we wachten de echo wel af! hihi

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier 9dpo positief getest.

7. sepherine

hoi , even snel
    niet goed !
    1 mooi kindje met hartje en armpjes zelfs al , tweede vruchtje was geen hartje meer en 2 weken kleiner dus dat gaat verdwijnen , ben best verdrietig baal ontzettend en heb al paar keer flink gehuild , tuurlijk ben ik blij dat er een goed is maar het blijft moeilijk voor dat tweede dat is ten slotte ook ons kindje (geweest) :(

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.815
    19.107
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Dat lijkt me heel verdrietig. Veel sterkte gewenst met het verlies van jullie kindje. :(
    Maar ook gefeliciteerd met jullie andere babietje. Ik hoop dat daar alles verder goed mee zal gaan.

9. sepherine

Het ander babytje zag er heeel goed uit . Mooi hartje . Armpjes etc ... Een week vooruit gezet ....

10. Derbi

Derbi Niet meer actief

Ah Sepherine wat erg! Dat is echt verdrietig, je verheugt je zo op twee kindjes! Sterkte, neem de tijd om dit een plekje te geven. En natuurlijk ben je blij om het andere kindje, maar hier mag je best om rouwen. Heel vervelend om te lezen zeg, bah! Digitale knuffel!

11. sepherine

Derbi dank je wel voor je berichtje ....
    Er klopt erges iets niet .

Ze zag mijn blaas ??? Daar zat " iets" in . ....
    Uroloog kon dan weer niks vinden ?'?
    Op de echo van de gyn zag je echt iets zitten .... Zoooooo vreemd

12. Derbi

Derbi Niet meer actief

In je blaas? Vocht dan ofzo? Ben je bij verloskundige geweest of gyn?

13. sepherine

Nee geen vocht . Leek wel een vruchtje . Heeeel bizar .... Gyn

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Heb je geen echo mee gekregen? Kun je een foto plaatsen dan kunnen we mee kijken.
    Knuffel

15. sepherine

Ik heb echo' s meegekrege kan ze alleen niet plaatsen via phone . En heb pas 10 april internet in nieuwe woning . Ik poat ze als ik bij sm ben

16. sepherine

Even wat duidelijker zijn ...

Op de echo met ukkie zie je opzij van de foto een holter . Deze holte heeft dezelfde vorm dan het vruchtzakje met vruchtje . In die holte zit " iets" wat lijkt op een echo van een vruchtje van bovenaf dus het hoodje ....
    Op de echo van die holte zie je opzij het vruchtzakje van ukkie .
    Volgens haar is die holte mijn blaas ....

Uroloog heeft echo gemaakt kon niets zien . Dan met een soort catheter cameria in mijn blaas gezien ( was geen pretje) ook niets te zien .

Ik heb trouwens het tweede vruchtzakje niet gezien . Zat met men handen over men ogen te huilen ......

Deel Deze Pagina