Baby minder bewegelijk door krapheid? 33.3 WK

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ytest, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Kan het zijn dat ik de baby nog wel voel, maar minder, ivm krapheid in de baarmoeder? ;) Flipkip alert!

2. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Hai flipkip :D
    Ja dat kan je kindje heeft nu minder ruimte om te bewegen.
    Niet erg verder

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    #3 Ytest, 20 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2013
    Dus als ik ze nog een aantal keer per dag een keer voel schoppen of draaien is het Oke? Ookal kon ze eerder soms 30 min aan een stuk rollen en doen? :)

4. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ja de kleine wordt steeds groter en krijgt minder ruimte om te draaien, vandaar ook dat je het minder voelt.
    Ook slapen ze veel net als wanneer ze pas geboren zijn.
    Als je dagelijks je kleine voelt en dat kan per dag verschillen hoe vaak. Dan is het prima, pas als je een dag niks voelt moet je meteen aan de bel trekken en naar de vk gaan.
    Maar een aantal keren per dag is prima.

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Bedankt meis! :)

6. Megan82

Megan82 Actief lid

30 jun 2009
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tijdens de zwangerschap van m'n dochter heb ik een aantal keer gehad dat ik haar niet of nauwelijks voelde......de verloskundige werd boos op me dat ik niet eerder had gebeld. Ze nemen daarmee geen enkel risico! Als je kind normaal op bepaalde momenten bewoog en dat nu niet meer doet, moet je bellen. Zo legde ze het mij uit. Je weet zelf op een gegeven moment wel ongeveer het ritme van je baby in de buik.

Ik heb meerdere keren in het Zh gezeten aan de ctg en echo's laten maken. Het is vervelend maar ik was toch blij dat de verloskundige het zo serieus had genomen. Gelukkig was het steeds goed en begon ze in het Zh spontaan weer te bewegen.

Wat ik hiermee wil zeggen, neem geen risico. Jij weet als enige wat normaal is. Niet wachten tot je het kindje een dag niet voelt.

7. Lafayette

Lafayette Fanatiek lid

13 okt 2012
    1.385
    1.568
    113
    Ik heb het nu ook hoor... sommige dagen dat hij minder beweegt. Heel herkenbaar. Zat afgelopen weekend half te twijfelen om VK te bellen, maar ja, in het weekend doe ik dat zeker niet graag. En de twijfel was niet groot genoeg. Nu weer een paar dagen drukte in de tent! Vind ik toch fijner...

8. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Kan me heel goed voorstellen.. Die twijfel herken ik idd! Net gelukkig weer een kickbokswedstrijd van een half uur, en das toch fijn na afgelopen 2 dagen.. ;)

9. poppetje84

18 jan 2010
    7
    0
    0
    Groningen
    Bij twijfel zou ik de vk bellen. Ik voelde mijn kindje wat minder en bleek verminderd vruchtwater te hebben. Ze hebben hem toen de volgende dag gehaald (was al wel 41 + 2, maar vk vroeg bij alle controles vanaf ongeveer 30 wk of ik nog wel genoeg leven voelde)

10. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Hier voel ik hem ook minder. Vorige week was het voor het eerst.. Ik dacht aan het eind van de dag ineens van hey.. Het is wel heel rustig in mijn buik. Vk gebeld en ctg gehad maar was niks aan de hand. Hij heeft gewoon minder plek, de bewegingen zijn duidelijk anders
    Toevallig is hij nu op dit moment flink bezig maar dat is weer voor het eerst in anderhalve week.

11. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Hier ook al vaker aan de ctg gelegen daarvoor en ik moet bij onzekerheid en een verminderd kickbox patroon altijd bellen! En niet wachten totdat ik hem niet meer voel!!!

12. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Gisterenavond en vandaag weer lekker veel bewegelijk zoals ik gewend ben!

Haat het als ze dat even niet doet... ;) m'n lieve schatje! :)

Deel Deze Pagina