Zijn jullie ook ineens een "bitch"?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door moonlight159, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Nu ik (weer) zwanger ben, merk ik dat ik feller en heftiger reageer op sommige situaties.
    Normaal ben ik nogal van het vrede bewaren en laat ik niet snel merken als ik het er niet mee eens ben ofzo

Van de week een behoorlijk meningsverschil met een vriendin gehad, zij is van zichzelf nogal pittig, dus ze had niet verwacht dat ik op deze wijze tegengas gaf. Volgens mij schrok ze daar nogal van en ik stond achteraf (en nu nog steeds) van mezelf te kijken, dat ik zo uit de hoek kwam.

Laatst iemand kruipt voor bij de kassa, normaal zou ik er niets van zeggen (achteraf weet ik altijd wel wat te zeggen), maar deze keer, durfde zelfs de kassiere die vrouw niet verder te helpen :). En m'n vriend maar lachen....

IK WIL ALTIJD ZO MONDIG ZIJN!

2. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Owowowowow HERKENBAAR!
    Normaal bedenk ik altijd achteraf wat ik had moeten/willen zeggen. Maar nu...nu moeten sommige mensen echt uitkijken met wat ze zeggen tegen me. Ik kan dan gerust met een bonkend hart tegengas geven (en ja ik heb dan echt een bonkend hart van woede).
    Ik zou willen dat ik altijd zo was, dan werd er in ieder geval niet meer echt met me gesold!

3. Jimmy100

Jimmy100 Actief lid

8 okt 2010
    294
    0
    0
    Heel herkenbaar! Hier ook iemand die normaal best rustig en lief is (al zeg ik het zelf). Maar nu..

Op m'n werk zeg ik iedereen precies hoe ik over dingen denk en wat ik wel en niet doe. Whaa was ik maar eerder zwanger geweest zeg, ik merk wel dat het werkt, gewoon zeggen wat je vindt!

Soms reageer ik misschien ook te heftig hierdoor. Maar merk dat het me best goed bevalt om wat mondiger te zijn!

4. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Oeh, ja heel herkenbaar, en na m'n bevalling is het NOG erger! Vooral naar smoeder toe, die bemoeide zich altijd al overal mee, en meestal hield ik dan m'n mond maar de laatste tijd zeg ik gewoon dat ik bepaalde dingen niet waardeer. Nam ze laatst kennisen van haar mee, die ik niet ken, pakt m'n dochter uit m'n handen en vraagt aan de vreemden of ze haar even vast wilden houden. Ik was BOOS!!! Ben net een leeuwin af en toe :D

5. maartmama2011

11 okt 2010
    32
    0
    0
    Santpoort
    Hier ook precies hetzelfde! Normaal ben ik iemand die alles best vind en niet snel wat zegt maar dat is echt totaal anders nu. Ik merk ook wel stiekem dat ik me ook sneller druk maak om dingen die me normaal dan weer niks zouden interesseren.

6. Chai

Chai Niet meer actief

Ik voel soms gewoon stoom uit me oren komen sinds een kleine 2 weken... lol..

7. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Was het maar waar, dan had ik gisteren tenminste m'n woordje klaar gehad tegenover m'n oma ;)

8. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik was altijd al een bitch.

Nu ben ik de überbitch :D

9. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik lees hardop de topic titel voor aan mijn man
    en zijn eerste reactië: JA BEHOORLIJK!!

Haha ach het gaat vanzelf wel weer over :D

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ja! Ik schaam me zelfs voor mezelf. Ik ben echt een draak :) Ik irriteer me aan alles.
    Net nog in de winkel. Mandjes waren op dus ik was witheet omdat ik er dus eentje moest gaan halen bij de kassa.. Slaat gewoon helemaal nergens op natuurlijk. Normaal ben ik ook niet zo :)

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36

whahah :)

wilde hetzelfde antwoorden:p

12. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ik ben al een verschrikkelijke arrogante bitch.. maar nu.....
    Iedereen wordt bang van me haha! ;)

13. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Jep!
    Heb het altijd al wel een beetje maar nu ....
    Als iets me niet bevalt dan ga ik er gelijk wat van zeggen en ook heb ik nog nooit zoveel klachtenformulieren ingevuld als nu hihi

14. Gravid

Gravid Niet meer actief

En hier dus nog 1 :D
    Zeg altijd al wat ik denk en heb altijd al mn bekkie bij me, maar nu ist helemaal erg ;)

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    vanavond nog....mn vriend wou de honden niet uitlaten dus dan grrrrrr....maar eigelijk durf ik best toe te geven dat ik nooit de makkelijkste ben..dusssssssssssss:):)

16. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    ohw wat herkenbaar.
    ben wel vaker snel op mijn teentjes getrapt.
    maar nu hoeft er maar 1 woord dwars te zitten en die gene krijgt de volle laag.
    ben niet zo lief voor mijn man. die krijgt het heel erg zwaar tot oktober denk ik :(

17. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik ben normaal wel een bitch, maar nu ben ik veel aardiger. Was de vorige keer ook zo. Mn man zegt al, je bent saai! hahaha :)

18. giraf

giraf Niet meer actief

Hier ook na de bevalling!
    Laat eigenlijk nooit over me heen lopen, maar sinds ik de kleine voor het eerst in haar ogen keek.....
    Iemand hoeft nog maar verkeerd naar haar te kijken, en ik ben net een pitbull :D
    (volgens mijn man was ik vooral tijdens de laadste loodjes een lastige zwangere vrouw ;))

19. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Oh ja hier ook. Mijn man zei anderhalve week geleden tegen mij volgens mij ben je zwanger want je bent zo humeurig! En hij heeft nog gelijk gekregen ook. Laatst zei hij nog zie je nou wel, je hebt helemaal geen zwangerschapstest nodig want ik weet precies wanneer je zwanger bent.

Deel Deze Pagina