Hoppakee, hierbij een nieuw topic om verder te kletsen! En natuurlijk even een linkje naar het oude topic om de laatste berichten terug te kunnen lezen voor wie dat wil zonder te hoeven zoeken -> Tweeling mama's! Liefs Hanneke!
Haha, met hyves als concurrentie? We gaan iig ons best doen Later weer een echte reactie hoor, de kinderen moeten zo slapen, en ik moet eigenlijk aan het werk...
joehoe ik heb het ook gevonden hahaha.. hebben jullie ook een lijst wie hier mee schrijft en zo.. ik doen me best alles mee te krijgen haha maar het is best druk zo met 2 meiden hih maar daar weten jullie alles van.. ik aboneer me weer op de topic blijf ik bij haha..
Hey!!!!!!!!! FF kort, hier druk met huizen, appartement verkocht en inmiddels in onderhandeling voor huis, spannend. Hier over naar 1 slaapje, rond hun verjaardag ging dat nog niet maar 's ochtends wilden ze steeds niet meer. Nu is het wel wat rekken tot de boterham en dan slapen en het is ook pas sinds een kleine week, maar het gaat elke dag beter (zeg ik met een krijsende evy op de achtergrond).
Ook al weer gevonden op naar een gezellig deel 3 Pffff merk nu dat het wel pittig kan zijn allemaal zo.. Heb sinds gisteren iedereen ziek in huis. Mn man hoge koorts Luuk en Sanne snotverkouden en verhoging en huilerig de hele nacht Mathijs verkouden en verhoging en ook aan het spoken de hele nacht..... En mama kan dan steeds uit bed want van een zieke papa willen ze niks weten en mama's wekker gaat om 5.30 weer af omdat ze moet gaan werken Dus ben aardig vermoeid nu.... hoop dat ze het weekend wel weer opgeknapt zijn allemaal. Sanne krijgt eindelijk haar 2e tandje door.... @ Linda spannend zeg op jacht naar een huis ik vond het zenuwslopend toen ons huis al verkocht was en we dus zelf op zoek moesten naar een huis binnen 3 maanden hihihihi maar is wel een leuke spanning altijd lekker is toch een soort van een nieuw begin
@ Silvia009: Zijn ze overdag ook huilerig? Want als het alleen 's nachts is, dan zou 't goed oorontsteking kunnen zijn... Ik heb ook geprobeerd om het ochtendslaapje er vanaf te halen, maar dit lukt echt nog niet. Ze hebben dat half uurtje nog net nodig..
Hallo, Hier een 'nieuwe' aankomende tweeling mama! Wij hebben al een zoontje van 20 maanden, en nu dus in verwachting van een tweeling. Dit weten we sinds 3 dagen, dus het is nu een beetje gezakt, en nu komen alle vragen en onzekerheden. Ook wij hebben al een nieuw huis gekocht, hiervan krijgen we eind augustus de sleutels. Dan is het klussen geblazen, en zorgen dat we gesetteld zijn voor de tweeling komt! Ik ben 14 november uitgerekend, maar ik ga eigenlijk uit van ergens half oktober! Hopelijk gaat alles voorspoedig en loopt alles volgens plan Maar aan de andere kant brengt dat ook veel onzekerheid met zich mee, want een zwangerschap is niet te plannen, en een tweeling zwangerschap al helemaal niet, zo blijkt uit de verhalen! Maar goed, we zijn dol gelukkig en zo trots als een pauw!! Ik zal veel meelezen en waarschijnlijk veel vragen stellen aan de ervaringsdeskundigen hier!
Mag ik even klagen: normaal glimlach ik beleeft en vind ik het leuk als mensen tweelingreacties geven maar vandaga ben ik chagi en... ga ik naar de apotheek omdat evy alweer sinds maandagavond koorts heeft, even pm erbij halen. staat er zo'n rollatormens in de deuropening met een andere bejaarde te praten, gapen vervolgens de kinderen aan, ik iets naar voren zo van 'ga ff opzij' maar nee hoor... ik vroeg 'als u even een stap opzij zet kan ik er even langs' zegt dat stomme mens, lijkt me lastig hoor zo'n brede wagen GGGRRR NEE U HET LIGT NIET AAN DE WAGEN U STAAT MIDDEN IN DE DEUROPENING DAN KAN NIEMAND ERLANGS ... dacht ik vervolgens in een andere winkel krijg ik nog even fijn te horen dat meneer blij is dat hun eerste kindje er gewoon een is NOU FIJN VOOR U !!! WIJ ZIJN ER BLIJ MEE zei ik terwijl evy en timo het nodig vonden alleen maar te krijsen in de wagen zuch zucht zucht uitgeteld na een gebroken nacht nou dat was mijn klaagzang
Fijn dat jullie het iig al gevonden hebben hoor ! Haha! Linda, Tjonge! Jakkes zeg! Blegh! Ooit heb je gewoon zo genoeg van die dingen! En het zijn gewoon kut opmerkingen! Daarbij 'gewoon' een? Zo gewoon is een voor genoeg mensen niet! Je mag maar al te blij zijn met dat je een of twee of drie of wat mij betreft vier kindjes krijgen mag! Net alsof je met een kindje blijer moet zijn dan wanneer je twee kindjes krijgt? Vage mensen heb je op de wereld hoor! BAH! Succes met de huizenjacht . Yippieajee, Er is ooit wel een lijst geweest, maar geloof dat daarmee gestopt is omdat je mede door die lijst via google wel erg makkelijk te vinden bent zegmaar. Maar weet het niet meer helemaal zeker eigenlijk. FunnyMe, Zwaai zwaai, alles goed met jullie meiden en de kleine vent? Silvia, Beterschap voor Mathijs, Luuk en Sanne! Bah wat een narigheid zeg zo alle drie tegelijk ziek! Hopelijk kan je toch wat rust pakken? Kan je mss (hoe stom het ook klinkt) niet een dagje extra vrij nemen van je werk? Succes met het tandje ook, hopelijk heeft ze er weinig last van verder. Nikkijanne, Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Van mij betreft mag je hier komen kletsen hoor, alleen is er bij zwangerschap -> clubs ook een topic waar volgens mij vooral zwangere (en ook niet meer zwangere) praten. Misschien is het iets om daar te kijken als je die nog niet gezien had zelf. Hier nog niks veranderd met wat ik gister geschreven heb, al was dat in het andere topic nog maar vooruit. We doen het er maar mee. Malou en Ruben zijn iig lekker naar opa en oma vandaag. En Benthe ligt net weer in bed. Liefs Hanneke.
jaaaaa, heb jullie ook weer gevonden . Toch grappig, zo wordt er amper gekletst en zo zijn er weer bladzijdes vol geschreven. @linda, belachelijk hoor, zo'n opmerking van die mensen. Kan me voorstellen dat als je al chagi bent, zo'n opmerking je boos maakt. Begrijp ik dat jullie je appartement nu al verkocht hebben. Dat is heel snel toch? Gefeliciteerd hoor! @Silvia, beterschap voor jullie allemaal! @Nikkijane, gefeliciteerd met je zwangerschap! @Luca, beginnen ze bij jou al met praten? Wat knap! Hier blijft het nog steeds brabbelen hoor. Alleen bijv. dingen als dahdah (dag dag) beginnen te komen. Verder kan ik wel goed merken dat ze ons goed begrijpen en kan ik aan de gebaren zien welk liedje ze aan het zingen zijn (echt heel leuk om te zien, van de week zongen ze op deze vuist) maar daar blijft het bij. Hoe doe jij dat nu eigenlijk met werken? Je werkt als ze slapen? @Hanneke, haha, je gaat met je tijd mee....ook een hyve aangemaakt. Fijn dat het zo goed met je kinderen gaat. Hoop dat het met jou ook steeds beter gaat. Gaat Benthe nu eigenlijk ook naar het kdv? Hier gaat het goed met de kinderen. Zelf wel de hele week al een beetje in een blgh stemming maar dat komt ook wel weer goed. Erg verkouden op het moment en op een vervelende manier druk op het werk. Wel echt aan het genieten van mijn mannetjes. Het gaat allemaal zo snel. Thijs en Daan zijn al weer even oud als dat Bas was toen zij geboren werden. Ik vind het echt zo'n leuke leeftijd. Maargoed, moet gaan opschieten. Over 5 minuten moet ik naar mijn werk.
@jeetje klopt, binnen 3 weken verkocht, en dat in deze tijd, maar over 3,5 maand staan we met ons hele boeltje op straat haha maar ondanks dat het onderhandelen onwij lang duurt denk ik dat we er met het huis wat we op het oog hebben wel uit gaan komen, dat betekend klussen (met ene tweeling van 1,5) nou sommigen van jullie deden dat met pasgeboren tweelingen dus dan moeten wij dit ook aankunnen ..... toch?
Zoiets had ik een keer bij V&D. Die moet hier nodig een keer opgeknapt worden, want de lift is in een redelijke kleine hoek. Nu kan ik de bocht normaal gesproken goed maken. Maar niet als daar dus een heleboel mensen staan te wachten. Dus ik wil de lift uit lopen en er maakt iemand een zogenaamd "grappige" opmerking over de breedte van de wagen. Daar heb ik dus wel op gereageerd. Weet niet meer precies wat, maar 't was iets in de trant van; ja zeker als iedereen in het looppad gaat staan!!
ja ik zeg toch ook niet tegen iemand met een rollator of scootmobiel, u neemt wel veel ruimte in hoor
Ben ik ook weer even snel.... na 4 beroerde nachten heb ik vanacht redelijk kunnen slapen maar 3 x eruit gehoeven ow word geroepen door de tweeling... kom zo nog even reageren
Soms ben ik zo blij dat ik hier even kan klagen, heb soms het idee dat ouders met 1 kindje of met kindjes met veschillende leeftijden minder gedoe hebben, maar misschien lijkt dat maar zo als het bij jezelf were even wat minder gaat. Onze kindjes zijn drama dit weekend aaarrrccchhh nouja eigenlijk eigen schuld van we zijn op pad geweest en we hebben bij mijn schoonouders gelogeerd maar ze kunnen dus totaal niet tegen veranderingen en wij DOMME ouders hadden bedacht omdat Evy steeds wakker wordt 's nachts dat we haar bij ons in de kamer zouden leggen zodat Timo door kan slapen. Nou we denken dat de kinderen totaal van slag waren omdat ze niet bij elkaar lagen. Kortom heel weinig slaap de afgelopen 24 uur en nu ook alles op stelten aan het zetten in hun eigen bedjes. PPPFFF daardoor blijven we dan vaak het liefste maar thuis. Zijn onze kinderen nu zo NIET flexibel? MAAR genoeg geklaag want tussen het gekrijs, geblééér en de vermoeidheid door hebben we het huis GEKOCHT!!! Precies wat we een week geleden voor ogen hadden. We kunnen er nu een week voor onze eigen overdracht in (eind juli) en moeten dus klussen als we er al in zitten maar niet 2x verhuizen en dat vind ik dan wel weer een voordeel. Nu langzaam alles een beetje aan het inplannen wat we allemaal moeten gaan doen... pppfff... ga hier vast veel klagen haha. Maar wel kei gaaf als het dan straks allemaal definitief is en de grootste klussen af zijn!!! Ik vond het dus het grote voordeel dat ze dan eventueel hun eigen kamer kunnen krijgen want we hebben nu dus maar 2 slaapkamers maar na dit weekend denk ik dat een verhuizing waarschijnlijk wel genoeg input zal zijn en dat ze dus eerst maar samen gaan wennen in een nieuwe slaapkamer.