Pffff. Vandaag ineens superveel rugpijn. Jammer... Ga morgen mijn rug laten masseren, ik kan niet wachten
linnepien> hier een dochter die met eten gaat spelen hier geen strijd van maken, dan eet ze maar niet ze gaat vanzelf weer eten als ze honger krijgt toetje geef ik wel overdag eet ze fruit dus ik maak me niet zo druk daarom, zal wel een fase zijn, belle geniet lekker van je massage
@ Linnepinneke; hier ook die fases. Afgelopen weken meerdere keren Stan opgehaald van het kdv en dat ik te horen kreeg dat hij niks wilde eten. Als ik dan vroeg wat ze aten was het spinazie ( vond hij altijd heerlijk voor die tijd). Afgelopen dinsdag had Stan super gegeten daar. Dus ik vroeg wat ze gegeten hadden; Spinazie... Thuis maak ik er ook geen strijd meer van. Vanavond aardappelen met bloemkool. Beide heren haalden hun neus op en aten niks. Jammer dan! Hier krijgen ze wel gewoon een toetje. Maar ik moet er wel bij zeggen; of ze nou wel of niet eten, ze slapen toch wel gewoon heel de nacht door. Dus dan vind ik het ook wel makkelijker. En hier eten ze trouwens ook slecht als ze ziek zijn.
Hier ook slechte eters met fases, de ene week super de andere week bal! Maar er komen hier ook weer hoektanden door dus dat kan ook een oorzaak zijn in combinatie met een fase.
Ben het helemaal met jullie eens!!Geen strijd is echt t beste.... Hier een dilemma ik vind dat Jade nu echt wel zindelijk mag worden dus doe ik ze geen luier aan en ze weet dondersgoed hoe en waarom ze t op t potje moet doen maar mevr blijft doodleuk in dr broekie plassen en t ergste is nog t interesseert dr gewoon niks!!als ik t niet in de gaten hebt blijft ze gwoon doodleuk met een natte broek lopen....hoe hebben jullie t voor elkaar gekregen heb al met de stickertjes methode geprobeerd maar nope...iemand een tip voor mij :-D Fijne aaf meiden en Tot morgen!!!!!!
Ik zit met exact het zelfde met J. zij mag ook op de pot/wc gaan plassen en doet dit soms ook. (zeker op het KDV) Maar ook dagen niet, ze wil echt geen stickers (hoeft niet hoor mama, ik ga niet pot plassen!! (duh) ) Ik heb het maar gelaten. De zomer komt eraan, hop naar buiten in je blote gat! (maar het is wel heel vervelend, want ik ben er zat van, en zeker omdat ze wel degelijk weet wat er moet gebeuren)
Sjaantje: ook zo'n lastig iets. Het schijnt dat dwingen ook hier geen zin heeft. Miss even laten rusten idd en dan weer opnieuw beginnen? Mijn dochter is er nu ook mee bezig, maar heel langzaam en willekeurig nog. Ik ken ook mensen die hun dochter op vakantie zindelijk hebben gekregen. Drie wk bloot laten rondlopen... Dat wordt op vakantie gaan!
Eten: niet dwingen idd wel gewoon toetje geven ook al hebben ze geen avondeten op.. Eten ze overdag gewoon goed, kunnen ze best het avond eten overslaan. Plassen/poepen: Bij T.imo vorige zomer geoefend. Ging eigenlijk heel goed. Gewoon in onderbroekje. Scheelt hier wel dat T.imo niet zo heel goed tegen viezigheid kan, dus echt not done voor hem om in een vieze broek te laten lopen. Wij zijn met hem wel begonnen met potjes en nog niet op een wc(komt voornamelijk omdat hij niet zelfstandig de wc op kon). We hadden denk ik zo 4 potjes in huis staan. En zodra ik door had dat die moest plassen zetten ik hem erop. Denk dat je best even kan wachten en over 2 weekjes weer eens proberen?
Thanks lady's denk dat idd van de zomer lekker in de blote bibs de beste optie is tis wat met die kids he!! zo blijf je altijd wel dillema's houden denk ik IK ZEG GENIETEN VAN DE ZON VANDAAG ;-D ow ik knap zo op van dit weertje heerlijk! Nu eerst twin fruithap en dan gaan ze naar bed Jade op psz dus ff mama tijd!! X
Hier hetzelfde sjaan en josuus. Hoop op lente/zomer met blote bibs naar buiten. Heb gelukkig geen vloerbedekking beneden
Renske was hier een week voor haar 2e verjaardag al zindelijk! En eigenlijk niet eens zo heel veel mee bezig geweest, 2 weken later was ze snachts ook droog.... ik zat dus met een overschot aan luiers haha! nouja altijd maar bewaard dus die komen straks wel weer van pas Hèèrlijk weertje, wij gaan zo ook ff lekker naar de stad wandelen... 2ling heeft net de fruithap op.... zo de fles erin en daarna lekker de wagen in en naar buiten.... Word helemaal blij van dit weer, hèèrlijk!
indd heerlijk weer!! Zonde om binnen te moeten zitten (tuin niet op het zuiden, in zomer wel zon door plat dak maar staat zonnetje nu nog net te laag voor) gister toch ff met hondje 10min gelopen, maar hele dag erna harde buiken dus was toch al te veel helaas.... vandaag half 3 controle, ben erg benieuwd... hopelijk ook overdracht naar eigen zh!! Dat zeiden ze tenminste de vorige keer...
wow! Ik heb even een schrikmomentje.... ter vergelijking: wat hangt hij al, in 1 week tijd dit verschil!!!
Je buik komt naar buiten BB'tje! Er is binnenin nu geen ruimte meer om ze te verstoppen Maar een mooi bolletje hoor!
Dat zoiets kan gebeuren zonder dat je er zelf erg in hebt.... ik dacht ach ik maak een foto maar amper verschil... en ik wist niet wat ik zag hahaha... zo lijken ze juist laag te liggen zul je zeggen... nou nog 2 uurtjes dan weten we meer Hoeist met jou vandaag? jij kruipt mooi richting die 37 weken zeg
Mooie buik hoor BB en inderdaad wat een wereld van verschil met maar 1 week geleden! Spannend vanmiddag controle, ben benieuwd! Hier nog steeds aan het kwakkelen, heb sinds vannacht oorpijn...not nice
Sportmama: hè gadver... ik had dat 2 weken geleden. Bronchitis en oorontsteking. Echt niet fijn. Ik kreeg toen een amoxcy..blabla kuur, dat is antibiotica die je als zwangere wel mag. Dat leek wel wat te helpen. Als het te lang duurt misschien kijken of je ook voor een kuur in aanmerking komt? Beterschap in elk geval! BB: ja, bij jou is er toch ook al één ingedaald?? Ik weet wel dat niet iedereen heel hoog draagt enzo, maar het verschil met 1 week geleden is wel groot hoor. Ben ook benieuwd wat er uit jouw controle komt. Het zou toch wel véééél beter zijn als ze voorlopig nog lekker in jouw buik blijven. Ik heb zelf niet zo'n beste dag. Alles doet pijn en ik ben doodmoe. Een soort van terugval na dagenlang mij prima te hebben gevoeld. Hopelijk morgen weer normaal
Klopt, 2 weken terug bij de controle zeiden ze dat de onderste al was ingedaald maar nog niet "vast" zat... Maar het rare is... de kindjes zitten voor mij gevoel wel heeel hoog. Want hoe kom ik anders aan zulke zere ribben rechts?? achjah straks weten we waarschijnlijk meer... wat balen da je ff een dip dagje hebt! Rustig aan doen! xxx