he meiden met slechte eters.. hier ook het zelfde verhaal.. maar ze slapen dus ook niet door he snachts.. tja en wat doe je dan.. fles je water is niet goed.. nee melk ook niet er moet een boterham bij.. is wat zit je om 3 uur een broodje tegeven.
@yippie, haha brood om 3 uur 's nachts haha ik zie je al zitten hahaha Maar idd zijn van die dingen waar je weinig aan doet!
ja lach maar.. ik denk er wel anders over.. maar ben er een beetje klaar mee.. dus ik zeg wie wil ze een nachtje!!! daar mag je over dromen!!
Yippie haha dat kan ook nog maar ook dat komt weer goed! Jade is nu 2.5 en kan nu zeggen dat ze een week of 2 zo goed als doorslaapt en dan bedoel ik dus dat ze zich echt niet meer laat horen!!wel lekker hoor!Maar ook dat went...eerder had ik echt 8 uur slaap nodig n nacht als ik er nu 6 heb ben ik uitgerust haha!! nu ligt Jade op bed maar de twin nog klaarwakker jammerrrr had ook best wel ff in de chillmodus gewillen
Yippie owwwwww ik snap dat je er klaar mee bent hoor meis....en een pyjamapapje?Of ben je daar geen voorstander van?
hah kan me niet schelen als ze maar slapen haha weet je wat het is onnze meiden hebben doorgeslapen van heel jong tot zeker 8 maand dus we zijn enorm verwend.. nu is het elke keer bal.. en we hebben E natuurlijk ook nog wel eens ziek dus tja.. Maar idd pap kan ook al hoewel V dat niet lekker vind.. haha het is er een hoor mevrouw weet heel goed wat ze wil.
Ik pureer nu altijd wat courgette en wortel voor in de saus,bvb in de lasagne of spaghettie etc.ons zoontje eet ook heel moeilijk groente,behalve bloemkool en zuurkool of andijvie dan. En dat pureeren werkt goed hoor! Oh en tomatensoep valt ook heel goed in de smaak en daar kan je bvb wat gepureerde worteltjes in doen. Mayne heb je daar wat aan. Zo nu de kids voeden.verder gaat t goed hoor druk druk druk!! Maar dat kennen jlie wel je
Nog geen ervaring met moeilijke eters. Helaas de laatste 5 weken wel met niet meer doorslapen. We geven s avond om 9 uur de laatste fles met 3 scheppen rijstebloem erin. Pyjama papje mag pas met 6 maanden toch? Wanneer begonnen jullie met ander drinken naast de flessen te geven, mag ik ze bijvoorbeeld met de weer diksap geven (5 mnd nu). Tijdje terug was hier iemand met grondbox weet niet meer wie maar welke raden jullie aan lijkt mij zo lekker voor in de tuin met dit weer?
Mijn slimmerikje laat gepureerde groente net zo makkelijk weer uit haar mond lopen àls ze al een hapje neemt... Zit ik al enthousiast te kijken omdat ze iets proeft, kunnen ze het ook weer uitspugen. De monsters.
hier (ondanks de pijn) een trotse mama!! Alles is goed met de twins, ze zijn nu 1756 en 1875 gram! Was volgens de gyn een heel mooi gewicht. Ze hebben nog voldoende vruchtwater, de ruimte werd nu wat minder. De ribben pijn is niks aan te doen en komt doordat de bovenste daar met het hoofdje ligt en geen kant op kan omdat de onderste er tegen aan ligt met de billen... Dus vandaar constant die pijn. Gyn zei normaal kan dat verschuiven maar doordat de billen er nu tegen aan drukken kan t niet weg. (fijn!) Ook de misselijkheid en t spugen zal niet weg gaan zolang de bovenste zo hoog blijft liggen, die ligt namelijk met het lichaampje heerlijk erboven op. a.s. maandag al afspraak bij CWZ (eigen zh) helaas niet met mijn eigen gyn die zat hele week vol. En dan vanaf woensdag mag ik daar bevallen.... dus nog ff 6/7 daagjes duimennnnn en me rustig houden. Ik mag alles wel al weer gaan opbouwen ook mag ik weer gaan autorijden en met hond kleine stukjes lopen. Maar dit hebben we besloten pas vanaf de 32 weken te doen zodat we geen risico lopen om alsnog naar radboud te moeten... zo heel verhaal hahaa...
Catpeople : castingnieuws TWEELINGEN GEZOCHT CA. 8 MAANDEN - 14 MAANDEN Voor een commercial van een bekend babyverzorgingsproduct zijn wij op zoek naar 2 baby's die op elkaar lijken. Het liefst natuurlijk tweelingen. Casting: donderdag 29 maart Ken je iemand met een tweeling die die leeftijd, dan horen wij dat graag. Je kan een mail sturen naar casting@catpeople. Iemand interesse....?
Heel leuk! Jammer dat mijn mannen dan net 18 maanden zijn haha En slecht eten... Dat is rond de 14 maanden begonnen hier, daarvoor kon je er alles in stoppen haha en slecht slapen hebben ze hier van 10 tot 12 maanden ook gedaan... Was het zo zat dat ik ze uiteindelijk heb laten huilen en na 3 dagen sliepen ze weer goed gelukkig...
Wat leuk....maar Jax en Skye zijn echt verschillend dus dat zal dan wel niks worden!!!!!! Ik zeg voor de rest doen!Altijd leuk!
Zou echt leuk zijn mama van 3!!! We horen ervan haha Vandaag heerlijk de achtertuin onveilig gemaakt met de mannen... En dan zit er toch ook weer een groot verschil tussen de heertjes, kyan dendert de hele tuin door en alles is leuk terwijl Noah t allemaal even moet laten bezinken haha gister op t kdv hebben ze de hele middag op t gras vertoefd maar Noah kwam niet van zn kleed af hoor... Die vind gras maar raar haha
Mama v 3 kei leuk!!Denk dat je meiden ECHT wel kans maken!!Duim duim voor je!! Linnelinneke heerlijk he lekker naar buiten met de kids Hier net alles op bed nu languit op de bank X