Mm7 ik zeg ook twee!!das meer rm stijl!! ik heb hier ook veel van rm maar dat komt doordat de winkel waarin ik werkte rm verkocht werd :-D maar ik vind dus de tweede ook erg mooi hoor!! Sinja welkom meis!!En een dikke proficiat ennuuh brand maar los met je vragen hebben we allemaal mee gezeten haha Nou hier gelukkig weer goed nachtje Jax werd om half 4 schreeuwend wakker kom ik daar lag ie ook met zn hoofd bij t voeteind???!!tis ook zn woelig mannetje!!maar heb m goed gelegd muziek doosje aan en een aai over de bol en hij is maarzo verder gaan slapen!!En hij slaapt nu nog....Skye is net wakker! Jeetje ik ben echt aan t bijkomen nu joh... Ow mama van 3...jeetje moeilijk 2uur is idd wel erg veel...maar t zou wel gaaf zijn je hebt 2 KNAPPE meiden en ze lijken echt heel erg op elkaar!!ik zou er nog even goed over nadenken haha Ik spam nog even een leuke foto hoor voor de meiden die ik niet op fb heb haha
Hoi meiden, Nieuwe zwangeren welkom de meiden hier helpen je erg goed dus als je vtagen hebt gewoon stellen . Maakt niet uit wat. Zo ik heb vanacht heerlijk geslapen geen buikpijn gehad en voel me gelijk iets beter ga zo even ontbijten en dan mijn medicijnen innemen . Vanmiddag bbqen en ga het eerste babywasje draaien. En lekker genieten van de zon heerlijk. Wie van jullie woont er ook weer in epe? Heb jij toevallig een paar keer gezwommen in nunspeet? Groetjes san
mm7: ook ik kies voor de 2e! Sinja: welkom! Gefeliciteerd met de zwangerschap! En ik bevind mij in een vergelijkbare situatie, mijn dochter is half januari 2 geworden en binnen nu en 2 weken verwacht ik onze tweeling. Dus als je wat wilt weten... Jammer dat je je misselijk voelt, maar is het nog wel dragelijk? Hier: pfff....diepe zucht. Ik geloof dat mijn lichaam begint te protesteren tegen het gewicht aan de voorkant. Rug, benen etc, het doet gewoon pijn! En het voelt zo zwaar aan. Ik wil zo graag de spirit houden om tot 38 weken de kleintjes bij mij te dragen, maar het worden wel lange 2 weken zo. Sorry voor mijn geklaag hoor...
Belle!!!I know how you feel bin there......en dat zullen de meeste wel zeggen hier Echt het is ook gewoon zwaar hoe graag je t ook nog even vol wilt houden klaag lekker van je af hier zal niemand je erop beoordelen je wilt niet weten kheb wat afgejankt de laatste week ik vond het gewoon echt NIET leuk meer maar toch ben ik trots dat ze ruim 37 weken hebben mogen blijven zitten....je bent echt al heel ver!! Toi toi toi meis!!Voetjes omhoog laat je ff lekker verzorgen verder weinig tips ik was nml net een mol kwam nergens meer vanaf 36 weken haha!gewoonweg geen zin meer in... Dikke **digi**knuf vanuit hier kop op!!!
Hey Sinja!! wow weer zwanger en nog wel van 2. hihi welkom hier hoor leuk en gezellig.. we zijn idd een gezellig klub kletsers hier met zijn alleen.. lieve allemaal we hebben hier vannacht een super nacht gehad.. E had gisteren zo lopen spoken dat we denk ik al met al 3 uur hebben geslapen.. Greep veel naar de oortjes dus dacht zal wel mooi mis zijn.. ik naar de ha.. wat blijkt er zit zoveel vocht achter dat ze bijna tot niets hoort.. Ze kunnen niets doen we moeten gewoon wachten tot 16 mei dan krijgt ze buisjes en gaan de neusamandelen eruit. Maar ik ga bellen met het zk en dan afd kno kijken of we eerder kunnen. V had al een paar weken overdag weinnig eten en dan snachts wakker worden.. Gisteren had ze 2 broodjes gegeten tussen de middag s avond niet echt veel maar naar een fles pap is ze lekker gaan slapen en werd vanmorgen om 7 uur wakker!! dat was voor papa en mama wel erg lekker! Dit weekend mijn laatste werk weekend op dit werk en dan allleen nog op inval basis.. raar maar het is goed.. het voortbestaan van deze baan was onzeker.. nu weer terug de verst geh. zorg in.. Meeting meiden gaan we nog voor we het weten zijn de data weer voor bij..
Sinja en Luuske welkom en gefeliciteerd !! Sinja: hier ook een peuter van net 2 toen de tweeling kwam! Heb daar van te voren ook wel kopzorgen om gehad! Maar echt waar, het loopt allemaal vanzelf goed! Neem de hulp aan die je aangeboden krijgt! Zo maak ik hier ook wel even tijd voor de oudste alleen, en dan zijn beide dames even bij opa en oma. Dan hebben we even quality time! Dat is dan gewoon heerlijk!! Andersom doe ik het ook, even alleen de tijd voor de meiden! En alle praktische zaken zijn te overkomen! Mv3: oeh lastige keuze! Is een heel eind met de trein! Jane: is het niks voor jouw meiden?! Hier: beetje druk, wel met gewoon leuke dingen! Manlief is helaas erg druk! Vanavond ook alweer een beurs tot 20uur, en morgen ook weer. Vorig weekend had hij ook al steeds beursdagen tot 22uur... Dus we hebben weinig tijd voor elkaar helaas! Ook weinig tijd om met het gezin iets leuks te doen... Maar ja, dat komt vast wel weer! Mm7: ben benieuwd naar het eindresultaat! Heb trouwens vannacht over jouw 2 kleintjes gedroomd! Hoe en wat weet ik niet meer.... Maar ging mede over de bugaboo donkey?! Vaag!! Alle zwangere dames: hou vol!! Zeur maar lekker, even flink klagen lucht op! Gooi het eruit, en accepteer dat je even niet zoveel meer kunt! Jullie zijn al heel ver!! Yippie: fijn zo'n goede nacht!!
Aarghhhhhh help manlief is gestopt met roken nu een week en als het zo doorgaat hebben we echtscheiding... jeetje wist niet dat ie ZO chagerijnig kon zijn Wish me luck pfffff
Haha, succes! Ik heb vandaag de kinderwagen omgebouwd naar buggy! Damn! Wat een rotklus! Ben er een uur mee bezig geweest! Maar het is gelukt! Stuk beter zo!
@sjaantje heel veel sterkte meid! Ik ben ook een heks hoor als ik een poging deed... Toen ik eenmaal een positieve test in mn handen had heb ik geen sigaret meer aan geraakt tot een maand na de bevalling... Toen leek het wel alsof ik weer helemaal opnieuw moest stoppen en dat was niet de meest geweldige combi met een slaapgebrek... En nu er nog steeds niet helemaal vanaf maar heb nooit binnen gerookt en buiten rook ik nooit waar de jongens bij zijn. Vind dat zij er geen last van hoeven te hebben! Maar sjaantje mijn man kan echt met je meepraten hoor haha
haha erg he...ik rook zo nu en dan ook hoor maar ben meer gezelschap roker.... vind t wel super stoer van m hoor!!en hoop ook echt dat ie t volhoud want hij rookte echt veel en zware shag dus neem zn gedrag dan nu ook maar voor lief kom hier wel veeeeeel klagen haha! X
Volgens mij zitten alle tweelingmama's in het zonnetje, het is zo rustig hier, hihi... Ik ga mijn kabaouters eens uit bed halen. Kunnen ze ook nog ff van de zon genieten. Fijne middag nog allemaal!!
Ikke ben uit Epe! Wij zwemmen wel eens in de Brake maar tijdens mijn zwangerschap is dat maar 1x geweest, zo'n 2 maanden geleden alweer... hoezo vraag je dat? ben niet nieuwschierig ofzo, haha!
Hier helaas niet in t zonnetje heb koopzondag... En volgende week zondag helaas ook weer aan het werk maar dan mag ik een filiaal gaan leeghalen voor de verbouwing, ook leuk haha
Ha ha nee er was nog een tweelingmam die ging zwemmen en was een beetje hetzelfde verhaal als jij dus dacht jammer net mis gelopen maar dan is er bij jou in dorp nog een mama die bijna net zover is als jij bent. Misschien ken je haar wel . Dat was het hoor verder niks ernstigs
Nope... Landelijke telecomwinkel, van de reclame doe mij die maar maar jaren filiaalmanager geweest, sinds de jongens geboren zijn weer terug naar verkoopster maar altijd de regelmiep van de regio geweest en blijf daarvoor gevraagd worden haha en nu is dat dus een aantal zondagen winkels helemaal leeg halen!
Zwangere meiden die kleinere kindjes verwachten. Ik heb nog rompers maat 44/48. Mijn meiden (eigelijk alleen Amber) hebben ze een week of 3 aan gehad. Ook nog twee uni zonder mouwtjes 9staan niet op de foto) En twee meiden maat 44 boxpakjes, en een roze en witte litlle wings setje maar 44, met muts en slofjes, zo schattig. Ook dit is nauwlijks gedragen. En ik heb nog veel meer meiden setjes van noppies te koop, alles maat 50. Dat kun je vinden bij te koop op het forum. Iemand intresse?
Hi meiden, Ik heb een tijd geleden voor het eerst gepost en nu post ik weer eens na lange tijd. Heb het zo druk gehad afgelopen weken. Maar ben wel altijd blijven meelezen. Ik ben vandaag precies 30 weken zwanger. H et begint nu wel echt vermoeiend te worden. Volgens mij zijn bb en sport mama mij 1 à 2 weken voor. Hoop dat we ze allemaal zo lang mogelijk mogen dragen.
@saarr volgens mij sta je nog niet in ons lijstje... Wat is je uitgerekende datum -2 weken en wist je wat je ging krijgen?