Tweeling Mama's IIII

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Sjaantje bedoel je Annet?

Mysun fijn dat je kleintjes goed groeien!

Otm gelukkig! hopen dat ze zo blijven liggen, en namen nu maak je me wel benieuwd hoor! ;)

Echo's wil ik zien zien zien zien ;)

Vakantie wij zijn al vanaf 2009 niet meer ver weg geweest nou ja ver weg noem ik een vliegvakantie dus nu een keer wat luxer. Hebben we ook wel verdiend.

MM7 ook alweer 15 weken, wat gaat het toch snel

2. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ohja vergeten....ze lopen hier nog niet maar kletsen meer en meer. Elize trekt zichzelf wel eindelijk op sinds kort.

3. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    MySunshine, je bent in iedergeval in goede handen daar... kan me ook voorstellen hoor dat je heel graag naar huis wil hoor maarja alles voor 2 mooi op termijn babies hè! Ook jij bent een kanjer hoor :) Wat is je facebookadres...?

@jane, mijn oudste liep pas met 21 mnd hoor, er is hoop ;) Schuiven ze op hun billen of kruipen ze wel...? De oudste hier was dus een billenschuiver....

4. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Candijtje ik heb een billenschuiver en een kruiper....tja 1 eiig maar toch anders

5. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Ik reageer ff snel hoor... Ik ben drukdrukdruk!!

Mysun:
    Ik vind het heel sterk dat je dat zegt! Je doet het super hoor!! En je mag er best even doorheen zitten!! Alleen maar logisch! Ik zat er na 1 dag al doorheen! Je bent een topper! Hou vol!!
    Enne... Ik wil ook je Facebook!!

Ik zag gedraaide kindjes: goed zo!
    Mooie gewichten: top!!
    Ga zo door dames!!

Hier druk bezig mijn sociale leven in goede banen te leiden... Opeens komt alle kraam visite op gang, dus ff plannen en zo!

6. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Dames, als jullie in mijn vriendenlijst op FB kijken moet je christina toevoegen :) Ik heb de mooie echo's al gezien hahaha

7. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Dat heb ik meteen ff gedaan!

8. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Jane ja haha Annet;)

9. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Heb je toegevoegd..

Hoor moe gewichten en goedeberichten fijn!!!

Sunshine: ben benieuwd wat je vandaag te horen krijgt! Sterkte!!

Bb: hoe is het met je misselijkheid?

Jane: ziet er erg leuk uit!!! Je dames groeien goed, en die haartjes heerlijk!!

Mm7 jeetje alweer 15 weken! Lijstje volgens mij klopt het zo wel.. Als je kv gaat geven dan natuurlijk voeding en flesjes..

Hier de dames gaan veel te snel! F.leur trok zich gister op naar staan!! En het stil zitten en liggen is er niet meer bij kruipen het hele huis door en ook echt mega snel! T.imo moet er voornamelijk erg aan wennen merk ik.. Iemand ideeen hoe we dateen beetje goed kunnen begeleiden?

10. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Mama van 3: lastig, ze kunnen nu natuurlijk ineens overal bij, en aan...
    En ineens moet T alles delen natuurlijk... Lastig lastig... Denk dat het voor T heel prettig is als hij ziet dat F en L beperkingen krijgen op gelegd... Bijv van Nee, hier speelt T mee...

Ik verzin maar een dwarsstraat hoor... En misschien leuk actief met hem mee doen... Met z'n 4en achter elkaar aankruipen, soort van gymnastieken...
    Ik heb geen idee of dat werkt, en misschien doe je het al, maar wie weet kan je er wat mee...

11. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Ja we hebben nu een kleed voor de dames en een kleed voor t.imo. Ze mogen niet op het kleed van hem daar kan die ook rustig spelen.. Maarja ik blijf politieagentje spelen want natuurlijk is het kleed van grote broer heeeeel leuk!! Misschien toch maar nadenken over zo grondbox..alleen heb ik denk ik echt geen plek voor, of het word zo sta in de weg ding.. Lstig lastig

12. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Ja kan me voorstellen dat je politieagentje blijft spelen zo... De dingen die niet mogen zijn namelijk altijd het leukst!
    Vind het wel goed opgelost van je, is wel duidelijk, en voor T ook...
    Alleen voor jou iets minder prettig ;)

13. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Da's heel lastig mama van 3... Schijnt dat het besef voor wat wel en niet mag pas rond 15 maanden komt dus dat duurt nog eventjes...

@hier, praten doen de heren nog steeds niet maar geef ze 2 vingers en ze stappen de hele kamer door :) gisteren was ik met kyan aan t stappen en Noah komt achter me staan, pakt mn broek vast en ging ook mee stappen. Zo lief!! Daar gingen we als een treintje haha

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    hoi meidennn,,,

weer terug van controle. Blegh was al vanaf wakker worden misselijk maar met 2 lolly's heb ik het overleefd:cool:

mijn tante en zusje waren mee ipv vriend en die waren beide ontroerd door de echo hihi... wel lief

Ik heb gevraagd van mijn zeurende zij na tijdje zittten. Dat zijn mijn nieren. Vervelend maar niks aan te doen, waars door al dat liggen heb ik daar nu met zitten last van. Ook vind ze me veel te bleek dus moet aan de extra vitamine D. Urine was alles oke mee en de beebs ook! :)

Volgende keer is 2feb en dan een dubbele afspraak met groei echo...
    dan gaat mijn moeder mee. Kan ze lekker lang gluren geloof ik;)

Oohja ze hebben ook weer me bm-mond gemeten (inwendig dit keer) en die was weer perfect! (4.0cm) Dus dat is mooi.

Met de misselijkheid gaat het redelijk. Het is er nog steeds dagelijks. Maar ik spuug minder (niet?) en heb paar vlagen op een dag van misselijk zijn. De ochtenden vallen ze mee opzich. De lollys lijken te werken, misselijkheid verdwijnt als ik ze neem;)

15. MySuNsHiNe

MySuNsHiNe Actief lid

5 jun 2011
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    bah bah weeer wachten en wachten en wachten...tot nu geen doc gezien en aangezien hier nu middagrust is tot half drie komen ze daarna pas....spannend hoor.

16. mama van 2

mama van 2 Actief lid

7 dec 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    ik duim voor jou mysunshine dat ze snel komen wachten is niet leuk.
    Hier 2 kindjes met verhoging door de prikjes liggen allebei te kreunen zo zielig. Gaven jullie paracetamol?

17. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    2de keer prikjes? hebben mijn meiden ook last van gehad!!
    ik heb ze paracetamol gegeven, ze bleven maar huilen... en paracetamol verlicht echt enorm... althans bij hun. dus ik zou het gewoon geven

18. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik kwam even spieken of er al nieuws van je was MySunshine, maar weer wachten zie ik. BAAL BAAL. Hopelijk krijg je straks goed nieuws. Hoe voel je jezelf? En heb je nog steeds last van die harde buiken? Wat fijn dat die twee ukkies nog steeds in je buik zitten, ik duim dat ze er in ieder geval nog 3 weken in mogen, het liefst langer!!!

Net een heel fijn gesprek bij de gyn gehad. Hij verwacht ook dat de bacterie mee naar binnen is gekomen tijdens het terug plaatsen van de eitjes. Normaal gesproken is deze vorm van candida niet ernstig maar wel als hij dus mee je baarmoeder ingaat. Daar heeft hij een heerlijk nestje gehad, net als mij eitjes en heeft hij zich uit kunnen breiden tot een machtig leger. Deze hebben toen mijn baarmoederwand aan kunnen eten en zodoende in mijn bloed terecht gekomen waardoor ik een bloedvergiftiging heb gekregen. Het "fijne" van alles is dat ze me een volgende keer hier wel op kunnen testen door het afnemen van een paar kweekjes en indien nodig dit kunnen behandelen. Hij vertelde dat hij dit in al die 25 jaar dat hij werkzaam is als gyn dit nog nooit mee heeft gemaakt. In NL alleen al doen ze zo'n 16.000 IVF behandelingen per jaar en in 7 gevallen OVER DE HELE WERELD is een zelfde geval als het onze beschreven..... De arts assistent en de internist gaan binnenkort tijdens een internisten-congres ons geval bespreken, wel fijn dat er zoveel aandacht aan gegeven wordt nog steeds. Al zouden we maar 1 stel kunnen helpen aan de andere kant van de wereld die in een zelfde soort situatie als de onze zit, wel een fijne gedachte :) 3 februari hebben we de nacontrole van de bevalling bij de gyn en als we willen mogen we 6 weken daarna een gesprek plannen met de gyn van die over de IVF behandelingen gaat. Het begint hier aan de ene kant toch wel weer te kriebelen. Natuurlijk kunnen we Tristan en Kyra niet vergeten en al helemaal niet vervangen. Ik zei toestraks tegen manlief in de auto dat ik denk ik 2 eitjes terug wil laten plaatsen als we zover zijn om weer een IVF behandeling aan te gaan. De duo wagen laten we voorlopig nog maar even op zolder staan.

19. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    RESPECT meis echt waar......En wat fijn dat jullie gehoord worden en dat ze het er niet bij laten zitten!Knuf voor jullie!

20. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Thx Sjaantje *slik*.. Lieve knuff terug.....

Deel Deze Pagina