Jammer dat ze altijd een eiige tweelingen zoeken Wat is nu ongeveer schema van gijs en lieke dan? Ik heb het idee dat ons dametje niet meer genoeg heeft aan 4 flessen en een groente of fruithap maar weet niet wat ik nog meer kan/mag geven.
Hier ben ik weer eens een keer. Inmiddels 28 weken onderweg en tot nu toe doet de twin het goed, moet nu wel om de 2 weken op controle komen maar ja dat is niet erg. Kamertje is van de week binnen gekomen dus je lekker beetje gaan inrichten.. Spannend allemaal!
Belle, hoe is het...? mamavan2, 7.00 fles 210 10.00 fruithap ong 100 gram 1100 fles 150 (of 180 ligt eraan hoe ze fruit hebben gegeten...) 14.30 fles (moet om 1515 mn oudste dochter halen dus voor die tijd moeten ze een fles) 1700 groentehap 18.30 laatste fles 210 Kan hier en daar een half uurtje verschil in zitten hè....
Belle: al nieuws?! Heb je een buddy?! Schema hier: 7.30 fles 180/6 11.00 fruit 50 gram (soms krijgen ze dit als ze wakker zijn, als ze slapen laat ik ze liggen) 12.00 fles 180/6 16.00 fles 180/6 17.30 groente (T ess zo'n 75gr, M ila paar hapjes) 19.30 fles 210/7 met rijstebloem
Wij zijn trouwens over op voeding 2. (ben aan het mengen nog met 1 voor de overstap, maar vanaf morgen over) Je mag tussendoor al beginnen met rijswafel, of liga eerste stap (die is vanaf 4 maanden. En evt kan je de eerste fles bijv 210/7 maken (misschien doe je dat al hoor) en ook een vleugje pap erdoor?
Belle sterkte meid!! ik heb een vraagje over fruit/groentehap of rijstepap wanneer kregen jullie kindje dit? precies met 4 maanden of gecorrigeerd? wat zei de kinderarts daarop dat je beter nog even kan wachten ivm de darmen ed wij moeten binnenkort weer naar de ka, de meiden zijn dan 3 maanden, maar ik ga het wel even vragen hoe en wat als ze 4 maanden zijn
Hoi even snel ik lig in het ziekenhuis had vanacht bloedverlies en nu nog moet op bed blijven met de 2 is alles goed gelukkig . Groetjes san
San84: oh das schrikken meid! Fijn dat met de kleintjes alles goed gaat. Enig idee waar het bloedverlies door komt? Friesje: hier mocht het ongecorrigeerd... Darmpjes zijn al langer aan voeding gewend. Dus ook groentehapjes etc mochten wij gaan geven bij 4 maand ongecorrigeerd.... Mits ze er zelf aan toe zijn natuurlijk
he san dat is schrikken.. sterkte er mee.. rave angel hoe is het met jou dan.. wenst iedereen een goed weekend.. en ik voel een baby boom aan komen.. maar sommigen moeten ze echt nog even bij zich houden hoor
Hi meiden, Dan hier nog een a.s tweeling mama, ben nu ruim 16 weken zwanger van onze 3e en 4e! Na de eerste schrik vinden we het nu wel heel erg leuk, en ben ik op zoek naar andere tweeling mama's om lekker mee te kletsen. Ik heb al een zoontje van ruim 5 en een dochter van bijna 4 dus het wordt hier straks een drukke boel. Ik ga vanavond even een beetje teruglezen op het forum, want er wordt erg veel geschreven zo te zien ! liefs Bosaatje
San, sterkte! Heb je ook harde buiken? Hou ze binnen he! Belle, spannend! Kom maar op met die tweelingen! En bij een aantal moeten ze nog even blijven zitten hoor... Ik zelf hobbel ook nog even 13 weken door! Nieuwe zwangere van harte, en silvia welkom! Haha...
Belle & debster ben benieuwd naar jullie! MELDPLICHT San, dat is schrikken meid, hopelijk is het niks ergs en mag je thuis uit rusten! Denk aan je. @all; vraagje Gister toen ik naar bed ging en vannacht blijkbaar weer voelde ik klein beetje iets "lopen" ik kijken was het helder/doorzichtig wit dus denk afscheiding. Maar vanmorgen was het ineens heel rekbaar erbij? Leek gewoon afscheiding maar ik kon er zeg maar slierten van trekken...??? (Zoals je hebt rond je eisprong) Is dit normaal?? Verder gelukkig dit keer wel een heerlijke nacht gehad. 2x wakker door de wekker voor medicatie en toen meteen gaan plassen en verder nergens last van. Wel ben ik helaas vanaf woensdag alweer veel aan het spugen daar baal ik flink van
Bosaatje: welkom en gefeliciteerd!! Hoe voel je je? Er zijn hier nog 2 (?) mama's die al 2 kindjes hadden en er 2 bij kregen, dus ervaringsverhalen genoeg. Bb: ja dat heb ik ook wel gehad! Mi dus normaal...
OKE, gelukkig hihi... ze zei gister dat ik er op moest letten dat ik ook mondjes maat vruchtvwater kon verliezen en dan dacht dat t afscheiding was... dus had meteen zo iets van heeeellllpppp
Oke, dat was eink dus mijn vraag,... ik zou niet weten hoe ik dat kan herkennen... (behalve als het ineens veel is natuurlijk)
Ik meld mij weer! Het is hier overduidelijk aan het rommelen maar ik ben er niet van overtuigd dat het het begin is van de bevalling. Vannacht wakker gelegen vanaf half 3 omdat ik af en toe een wee had (zo'n golfbeweging harde buik met pijn) maar dat is weer gestopt. Nu heb ik gewoon weer harde buiken en voelt mijn hele rug & buik verkrampt. Geen fijn gevoel. Ook geen andere overduidelijke signalen (kunnen niet gewoon de vliezen breken ofzo??). Ik heb vandaag de zorg voor mijn dochter maar heb mijn moeder gevraagd of ze wilde komen. En je zal zien dat zij juist nu zoiets heeft van: mama, mama, ik wil bij jou zitten... Die kleine dondersteentjes voelen zoveel aan! Ik hoop echt dat het snel gaat doorzetten, maar dit gerommel kan natuurlijk dagen aanhouden. Zo jammer van dat goede nachtje! Ik heb geen buddy, maar ik vraag aan de mama's van het januari forum of ze hier een update willen plaatsen mocht dat mijzelf niet lukken. Grappig genoeg zijn er hier mama's die weer banden hebben met mama's van het januari forum... it's a small world
Bosaatje, welkom! wij hebben 2 oudere dochters (4 en 3 jaar) en dus een tweeling van 5 mnd.... Aangezien dit allemaal spontaan verwekt is was het toch wel even slikken bij de termijnecho niet 1 maar 2 hartjes te zien kloppen.... Gelukkig 9 mnd de tijd om er aan te wennen! En nu kunnen we ze niet meer missen hoor! Voor allemaal was / is het aanpassen en rekening houden met elkaar... Vragen, stel ze gerust Belle, spannend zeg, laat die vliezen nu maar breken ja dan word er aktie ondernomen Tsja kids voelen haarfijn aan als mama niet lekker is willen ze juist bij je zijn.... soms wel lastig... BBtje, vervelend weer te moeten spugen.... en geen idee van dat slijm... maar vruchtwater is inderdaad anders.... Sterkte hoor! Friesje, hier toen ze ruim 4 mnd waren begonnen met fruit, kleine beetjes, en nu soms eten ze het hele schaaltje van 100 gram p.p leeg! Groente gaat ook de ene keer beter dan de andere keer, ach het is nog maar oefenen. Ik heb nu ook de laatste pakken nr 1 in de kast staan, pak van `t kruidvat doen we 2 en halve dag mee ongeveer.... soms haal ik zohet hele schap leeg, haha! Net rekeningen geopend voor de kids bij de bank. Zit er zo`n draai deur en Renske die was mee, knalt zo tegen de deur aan waarvan ze dacht dat het een deur was.... zo een ster in dat glas... Bizar! Ze huilde wel maar kon verder aan haar geen buil of wat dan ook zien.... Gelukkig! Morgen gezellig met zn allen naar Plopsaland Coevorden, met het werk van manlief, benieuwd wat de meiden daarvan vinden! En tand nr2 bij Gijs is ook bijna door, snelle Jelle!