Tweeling Mama's IIII

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debster82

Debster82 Actief lid

29 mei 2007
    170
    0
    0
    Hier weer een berichtje van mij:
    Het slapen in het ziekenhuis heeft me weer goed gedaan. Mijn buik blijft rommelig aanvoelen maar dat zeiden ze ook in het ziekenhuis je lichaam is alles aan het klaar maken. De pijnlijke harde buiken/voorweeen zijn er nog heel soms.
    De kleintjes liggen beide nog steeds met hoofdje naar beneden dus het wordt nog steeds een natuurlijke bevalling gelukkig. Het aftellen is begonnen wanneer ik ingeleid wordt. Dit geeft wel meer rust.

Voor de rest succes en ik houd het hier goed in de gaten.

2. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Wow wat gaan jullie goed zeg! Heb er respect voor.. Sjaantje, beterschap! Hier gaat het niet zo... Heb iets verkeerds gedaan denk ik, verschrikkelijk pijn in mn rug en straalt door naar mn been, kan er bijna niet van lopen. Niet handig met 2 kleintjes van ruim 9 kilo om te tillen!

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Mamavn3; leuk leuk leuk! Zou gaaf zijn als ze door komen!

debster en bellen; toppertjes! Nog eventjes en jullie hebben jullie wondertjes in jullie armen!!!:D

4. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ben net thuis gekomen succes meiden dir bijna moeten bevallen

5. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Oh jammer Jane... Ach niet geschoten was altijd mis he ;)

Hoe staat het met de shoot van Lieke & Fleur mamav3...?

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    jane; mijn stem heb je :D

7. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    mamav3, oh ik lees net dat z ebij jullie thuis komen, leuk!

8. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Kom ff spieken hoe het met Belle en Debster is, alles rustig nog lees ik...
    Zwaai, zwaai, fijne zondag allemaal meiden!

9. Luuske

Luuske Lid

6 sep 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel... ondertussen is het wel omgedraaid en is Lyna het boefje geworden.. hihihi

10. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Candijtje: jammer je hebt niet gewonnen:(

Belle en Debster: nog geen nieuws dus! Toi toi toi!!!

11. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Ja jammer, was geen houwen meer aan ;)

12. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    He meiden,

Thnx voor jullie welkom! Heb net een beetje bijgelezen maar moet er nog wel inkomen wie wat heeft/wanneer/zwanger is etc :D Maar jullie hebben echt een gezellig clubje!

Zag dat er 2 op punt van bijna bevallen staan, heftig hoor die verhalen over het slapen en de laatste loodjes! Belle en Debster, succes en sterkte met de laatste loodjes

En bezigbijtje volgens mij heb jij ook geen makkelijke zwangerschap met veel misselijkheid! Sterkte nog een paar weekjes!

Yippie jou 'ken' ik nog van de mmm-topics :)

Moet me nog verder helemaal inlezen, zag wel hele mooie tweelingen voorbij komen :) Voor ons is het nieuws dat het er 2 zijn nu wel geland. Dinsdag afscheid genomen van het ziekenhuis waar we onze ICSI's hebben doorlopen en over 3 weken hier naar de gyn!
    Zijn ook al gelijk aan het nadenken over allerlei praktische zaken: andere/welke auto (waar 3 kinderzitjes naast elkaar kunnen), welke kinderwagen, hoe doe je dat met een kindje van 2 erbij (zo'n plankje, zou ze daar wel netjes op blijven staan..) etc. Gelukkig hebben we nog heel lang om daarover na te denken. eerst maar duimen dat het allemaal goed blijft gaan!

Probeer hier steeds meer bij te lezen zodat ik ook 'zinnig' op jullie kan reageren :D

Succes met alle kleintjes en met de zwangerschappen! :)

13. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Sinja: ik hoop dat jij vooral een hele voorspoedige en fijne zwangerschap tegemoet gaat! Hier is eigenlijk alles vertegenwoordigd. Van verdrietige verhalen tot hele "normale" zwangerschappen. Premature geboortes en full-term. En begrijpelijk dat je nu nog niet geheel inzicht hebt wie waar staat. Had ik ook hoor! Ik zie dat de vragen bij jou spelen waarvan het gisteren lijkt dat wij daar ook mee worstelden... De auto bijvoorbeeld! Hier is het een C4 Picasso geworden, daar zitten drie isofixpunten achterin en kun je twee maxi-cosi's en een opvolgstoel in kwijt. Kinderwagen is heel persoonlijk. Maar genoeg meningen hier, dus vraag gerust als het echt gaat spelen! En zitplankje, daar groeit jouw dochter wel naar toe. Hoeveel maanden is zij nu? Mijn dochter is nu 2 jaar en 2 maanden oud en is een heel ander kind dan een half jaar geleden. Zij zal nu goed achterop kunnen zitten/staan denk ik.

Hier: Ik ben vanmorgen toch even op pad geweest naar de kinderboerderij. Poeh zeg! Toen mijn man vanmorgen mijn dochter uit bed haalde vroeg ze naar mama. Zei ze: mama ziekenhuis?? En dan ben je één nachtje weggeweest afgelopen week.

14. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Belle thnx!!! Mijn dochter is bijna 1,5. Als ik ongeveer 37 weken zwanger ben (als ik dat natuurlijk red) dan wordt ze 2 jaar. Dus dat scheelt niet veel met jouw dochtertje! Fijn om te lezen dat een half jaar al heel veel verschil maakt. Nu is ze nog zo ondeugend en lijkt nergens naar te luisteren ;) Maar hopelijk is het straks echt een 'grote zus':) Bedankt voor de auto-tip. Hihi, Sinjaman is al druk aan het rondspeuren op internet en zoekt constant bij welke auto's het wel/niet past. Kunnen we er weer een aan het lijstje toevoegen om voor te kijken :)

Knap dat je toch nog naar de kinderboerderij bent geweest. En wat een indruk maakt 1 nachtje ziekenhuis dan op zo'n peuter, dat ze er gelijk naar vraagt. Ben benieuwd wanneer je twins zich laat zien!

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    lees zo terug, maar mijn buikfoto is helaas verwijderd. (vind het nog steeds nergens op slaan hoor maar oke) Je mag niet "vragen" om op je te stemmen.... elke maand word dit gedaan maar goed....;)

16. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Wat is dat nu voor onzin.... Zo gaat het al sinds ik op dit forum zit....

17. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Ik vind het ook vriendjespolitiek hoor met die fotos van de maand.... Als je veel mensen "kent"of in veel topics actief bent krijg je heel veel stemmen.... kijk maar naar afgelopen maand, ik dacht dat ik er al veel had met mn ruim 70 stemmen.... Maar die Noor ging richting de 100 geloof ik.... Tsja ik typ hier alleen....

Word niet gekeken naar of de foto leuk is maar van wie de foto is... Maar stom dat jou foto nu weg gehaald is....

18. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

BB: had ook de indruk dat er juist door iedereen " campagne" werd gevoerd voor foto's van de maand. Maar in hoeverre heb jij dan iets anders gedaan? No comprendo...

Sinja: tussen 1,5 en 2 zit echt een wereld van verschil. Dat zal je ook gaan merken. Het wordt enerzijds makkelijker omdat ze steeds meer aan begrijpen en zichzelf kunnen uitdrukken maar je zal het ook zwaar krijgen met het uitproberen en de bergen energie :) Maar goed, het ene kind is de andere niet maar mijn dochter is nogal een wildebras en dat heeft het er allemaal niet makkelijker op gemaakt. Maar ach, het lost zich ook wel wwrr op :)

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ze hebben het sinds vandaag ingevoerd.... omdat er veel klachten over de stemming kwamen... zul je net zien dat het nu in gaat als ik eens een keer mee doe.................. maar goed jammr dan!

verder nu ff erge harde buiken terwijl ik op de bank lig.
    Het gaat de laatste dagen erg goed joh! Nu doen ze geen pijn ofzo dus zal niks geks doen...;)

20. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Ik merk ook duidelijk verschil, nu ze 2 zijn. Vanmiddag gingen wij naar het bos. De laatste keer, paar maanden terug, dat we er waren, renden ze constant alle kanten op, ze liepen overal behalve op het pad. Vandaag hebben ze heel de route netjes op het pad gelopen en bleven ook netjes bij ons in de buurt. Echt relaxed wandelen is het dan....

Deel Deze Pagina