Tweeling Mama's IIII

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Belle en debster wat gaan jullie goed zeg! Respect hoor

Mama van 3 spannend zeg! Ik ben benieuwd, lijkt me leuk fleur en lieke op tv te zien.

San fijn dat je weer thuis bent!

Ik ben echt kapot, bent echt snotverkouden (dankzij mn meiden) die zijn het ook en hoesten er ook nog eens bij. Daarbij een druk weekend op het werk achter de rug en minder goede nachtrusten door het hoesten......

Bleghhhhh hopen op snel herstel....maar ja dat krijg je hier een Nederland, eerst onderhand 20 graden en dan weer onder de 10

2. mama van 2

mama van 2 Actief lid

7 dec 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    bb jammer en wat flauw.
    mv3 spannend en fijn dat ze aan huis komen anders moest je met openbaar vervoer naar amsterdam toch?
    zwangere dames zet hem op!
    Hier gaat het zijn gangetje al worden de avonden steeds minder plezierig ze zijn vanaf uurtje of half 8 tot 9 niet te genieten en overdag te eigenwijs om te slapen (lees 1 uur bij elkaar).
    Hopelijk krijg ik er morgen weer wat meer ritme in want voor nog geen half jaar oud lijkt dit me erg weinig. Ze doen al een maand lang maar 1 slaap op een dag maar dat was dan wel vaak 2,5 a 3 uur meot soms een uitschieter van 4 uur! Sinds afgelopen woensdag werd dit steeds minder waarom geen idee.

3. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @mama van 2, lastig hoor een periode waarin ze minder slapen... Hier ook gehad maar bleef ze stug 2x per dag op bed leggen en dat heeft hier goed geholpen! Wij zitten nu tussen 1 en 2 slaapjes in, ook alweer zo lastig haha

4. mama van 2

mama van 2 Actief lid

7 dec 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    linnepinneke waren dat vaste momenten? Ik hoor ook van iedereen om me heen dat de kinderen overdag langer slapen en dat 1x echt heel weinig is en ze zijn nog niet eens een half jaar, nadeel is dat ze hier op een kamer liggen en als ik ze in bed leg tussen door er altijd wel een gilt en dat gerust 20 minuten vol houdt, de ander dat ook maar mee doet :s.
    Het overdag niet slapen heeft 1 voordeel en dat is dat ze van 10 tot s morgens 6 slapen dit was tussen half 2 en 4 de laatste paar weken, maarja de avonden worden zo zwaar vooral als je alleen bent.
    Overgang van 2 naar 1 slaapje zal inderdaad ook wel lastig zijn.

5. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Zo weer even bij gelezen!!

Nu naar bed na een gezellige maar vermoeiende dag waarin mn stem en mn keel WEINIG goeds heeft gehad lig nu dus knick out met paracetamol in bed...de tijd dat je lekker kunt uitzieken is echt weg he?!

Slaap lekker dames!!

En bb nieuwe foto plaatsen onze stem heb je iig dan!

6. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Jane...was even aan t rondsnuffen mijn stem heb je ;)

7. mama van 2

mama van 2 Actief lid

7 dec 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    sjaantje vervelend dat je zelf niet uit kan zieken.
    Jane prachtige foto's van je meiden mijn stem heb je ook.

8. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @mama van 2, ja dat ware vaste tijdstippen! En hier was het ene slaapje ook langer dan het andere hoor... Maar heb het gedaan om voor hun regelmaat erin te houden. Dan wisten ze het is bedtijd en op bed liggen of ze nu slapen of niet geeft blijkbaar toch rust (dat is iig wat ze hier op het kdv zeggen haha) Hier slapen de jongens ook op 1 kamer maar gelukkig de luxe dat ze zelden van elkaar wakker worden :)

9. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    en Jane, idem :)

10. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Nou...heb de twee gelukkig de hele nacht niet gehoord!!Ben nu al wel wakker :( das dan weer jammer haha!
    maargoed!Heb toch van 23 tot 5.30 kunnen slapen....Das voor mij al heel wat ;)
    Als ik me zo blijf voelen ga ik de kids vd week wel x uitbesteden hoor dan moeten de opa's en oma's maar ff een uitzondering maken hoor!vraag verder nooit wat...maar helaas gaat t allemaal niet zo makkelijk hier...

Ow de kleine man word wakker snel naar beneden met m!Kunnen de dames nog ff pitten!Hihi X

11. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Mama van 2: ik heb hier tot 6 maanden vreselijke slechte nachten gehad met zel hierdoor sliepen ze wel 3 keer overdag. Imidwdels wil ik proberen nu naar 1 slaapje, omdat f.leur weer ao slecht snachts slaapt. Maar hier gingen ze dus altijd zo rond half 10 en dan om half 2 weer naar bed. Misschien toch blijven proberen.... Heb je geen klein kamertje over zodat ze apart slapen? Want hier doen ze dr nu ook en l.ieke slaapt sinds die tijd dus cht heel goed!

Sjaantje: soms moet het he... Uitzieken voor moeders is er gewoon niet meer bij helaas:( sterkte en beterschap!

Hier komen ze om half 11, lkkr k"t tijd voor de dames maar goed.. We zullen zien!!

12. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Jane: ook mijn stem heb je natuurlijk!

Slaapjes: pas rondom het eerste jaar zijn er kindjes die overgaan van 2 naar 1 slaapje. Maar rond 6 mnd is wel erg vroeg. Misschien zijn ze nu 's avonds zo vervelend omdat ze eigenlijk heel moe zijn?? Ik zou ze stug om 10:00 uur oid weer op bed leggen. Wat ook wel een goede tip is (maar wie weet pas je dat allang toe) is een soort van vast ritme aanhouden: eten, slapen, samen spelen, alleen spelen, eten, slapen etc etc. Er staat op internet hier wel wat over, qua hoe lang dan etc.

Beterschap voor iedereen die zich ziek voelt!!

En hier is het nog rustig hoor! Die blijven wel zitten tot 38 weken :)

13. belle je mag me inhalen hoor. het word tijd dat mijn termijn word overschreden..

14. mama van 2

mama van 2 Actief lid

7 dec 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Bedankt voor alle tips. Hier idd wel een vast ritme maar misschien maar langzaam een nieuw ritme gaan creeeren.

15. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Yippie: dat ga ik niet redden hoor! Ze worden hoe dan ook a.s. donderdag gehaald, dus dan ben ik precies 38 weken... :) Ben jij eigenlijk ingeleid of kwamen ze uit zichzelf?

16. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    belle je hebt nu mijn termijn hihi spannend!!

jeetje net op de bank liggen slapen voor een uur en liggen dromen!!Geloof wel over 100 dingen pfffffff

17. mama van 2

mama van 2 Actief lid

7 dec 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Belle aftellen nu, mooi termijn op ks te krijgen.
    Sjaantje doe je rustig aan, hopelijk lukt het om van de week keer hulp in te schakelen.
    Toch mooi mee genomen 1x kindersbijslag net gekregen.

mv3 succes en veel plezier voor zometeen

18. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    nou mijn moeder is ook ziek.......en mn schoonouders wonen op 15 rijden maar das vaak al te ver weg voor hun...dus daar hoef ik nie op te rekenen...we hobbelen door!komt goed lief van jullie beterschapswensen hihi doen me goed

19. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Ze zijn geweest:) Dames deden leuk mee.. vrijdag horen we meer.. ze had in totaal 10 tweelingen(zei ze dan).... Houd jullie op de hoogte

20. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    oeww mama van 3 spannend wel kei gaaf!

Deel Deze Pagina