Tweeling Mama's IIII

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. friesje1978

friesje1978 Actief lid

7 jun 2011
    322
    0
    16
    NULL
    NULL
    mv3 hebben ze wel eens iets aan iets van reclame gedaan?
    spannend.

belle zoiezo wordt je deze week moeder
    en debster???

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    meiden hier gaat t even echt niet meer.... :(:)

kan wel janken... heb zo'n pijn bij die plek in mijn rug. Pittenzak warm maken lijkt ook niet meer te werken dus kan amper zitten of liggen. Het doet zoveel pijn.

Daarnaast zeer regelmatig die vreselijke menstruatie rugpijn die ik altijd met mijn ongi had/heb.... en boven waar mijn buik begint een heel strak gevoel... doet echt zeer.

alsof t nog niet erg genoeg is hou ik alweer 2 dagen niks binnen maar heb ik wel mega erge honger...

zit er nu echt ff doorheen.. en ik wil zo graag voor mijn kindjes de 37-38 weken halen, maar ik kan het zelf niet, het is op :(:)

3. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kun je niet wat overleggen met de gyn of dat je naar het ziekenhuis mag met wat pijnstilling. Sterkte met alles .

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    zijn het weeen???

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ik zit te denken morgen toch ff te bellen indd...

ook omdat iemand me net wees op een te hoge bloeddruk.

Ik heb namelijk al 2 dagen sterretjes gehad (maar 1x op n dag) dat heb ik nog nooit mee gemaakt. En daarbij dan een zeurende rug en strak gevoel bij boven buik schijnt een telefoontje waard te zijn wat ik hoorde in ander topic. Dus denk dat ik morgen ff ga bellen.

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Nee dat (denk ik) niet... heb er al 3 dagen last van.
    Daarij vandaag ook nog ns echt alles eruit spugen, plassen en po*pen.... pffff ben wel 30x naar de wc gelopen vandaag.

7. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Morgen???? Nee, nu bellen!!!! Kan ook een zwangerschapsvergiftiging zijn dus zo het absoluut NIET uitstellen!!!

8. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

BB: ik zou miss je vanavond even laten checken. Wie weet hoef je zo de nacht niet in omdat ze je kunnen helpen! En mocht het iets met de bloeddruk zijn, dan is liever vanavond dan morgen ook aan de orde...

9. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    BB niet wachten nu bellen!!!1 je weet dat je een risicozwangerschap hebt he dus je krijgt altijd voorrang beter het zekere voor het onzekere!!!

10. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    bb bellen!!!!!!!!!!!!!!echt nu nog naat zh jij kom.....je kunt die laatste weken niet uitgeput ingaan hoor!

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    vriendlief is net thuis, hij gaat even eten (stel dat....) en dan bel ik.

12. BB ook ik zeg bellen en niet morgen maar nu!!

13. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Ik hoev niet meer te zeggen dat je moet bellen... Maar voglens mij zeg ik dat telkens tegen je..l zodra jij twijfelt.. Alijd bellen!!

Belle: bijna is het zover... Nog eventjes vol houden meid!!

Friesje: nee nog nooit een casting of reclrma gedaan met mn meiden!

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ik voel me al vanaf begin af aan niet goed, daarom bel ik denk ik minder snel:)

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    oke ik ga onderweg naar het zh.

Net gebeld en ze vinden het meer als genoeg redenen om mij NU te zien... dus ik hou jullie op de hoogte.

liefs

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Sterkte meis heel veel succes!!!

17. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Sterkte in het ziekenhuis!!! Ik hou t hier vanavond maar even in de gaten haha

18. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

BB: goed gedaan... Nu gaan wij weer met z'n allen duimen dat het met een sisser afloopt. Meid, je krijgt het flink voor de kiezen maar het belangrijkste is dat jullie er alledrie goed doorheen komen!!

Mamav3: ja he? Gaat snel nu! Vanmorgen had ik mij toch stevige voorweeen... Heb er de rest van de dag buikpijn van gehad. Stiekem hoop ik dan dat het doorzet maar nee :) Morgen even naar het zh voor de voorbespreking van de ks. Aan de ene kant wil ik nog een nachtje daar slapen aan de andere kant wil ik nog even genieten van de laatste paar dagen als mini-gezin. Ik kijk wel hoe ik vannacht slaap...

19. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    weet niet of je mijn bevallingsverhaal ooit gelezen hebt...
    ik zou mijn ks krijgen op 25 mei dus met 38+3 geloof ik en met 37+5 was mijn laatste controle en voorbespreking van de ks.
    terwijl ik daar zat te wachten bleef S.anne maar steeds onder mn ribbenboog draaien met haar hoofd..werd er gek van.. deed niet zeer maar was gewoon irritant werd er soms benauwd van ook totaal geen harde buiken gevoel. na dat ik bij de opname was geweest en elke keer S.anne haar hoofd naar beneden gedrukt te hebben moets ik naar de gyn voor de laatste controle..we werden geroepen en mn man zei tegen die man..dokter volgens mij heeft mijn vrouw weeen... dus ik keek ze allebei lachend aan want ik had nergens last van dat was half 4 smiddags.. nou mevrouw ga maar even liggen gaan we even luisteren snel hartjes gezocht en ik mocht weer opstaan.
    Ga maar even naar de ctg zei hij en als het nodig is dan halen we ze vanavond nog.....ik huilen want ik was helemaal niet voorbereid hierop (de hele tuin was opengegraven ivm verleggen van de riolering mijn Smoeder paste even snel op mijn oudste zodat we naar het zh konden)
    ik werd aan het ctg gelegd en elke keer als S.anne draaide gaf hij loeizware weeactiviteit aan...ik snapte er niks van had nergens last van.
    gyn kwam langs om te vertellen dat ik die avond weer mama zou worden en ze me gingen voorbereiden had in die twee uur al 3 cm ontsluiting..
    om 19.00 uur was er een ok vrij en werd ik naar boven gereden om 19.10 zat de ruggeprik en om 19.26 en 19.27 werden L.uuk en S.anne geboren.
    2624 en 2352 gram 46 en 45 cm.
    L.uuk was diegene die klaar was om geboren te worden S.anne helaas nog niet dus die werd helemaal blauw geboren leveloos...gelukkig een goed team met artsen die haar na 5 eeuwige durende minuten toch op gang hebben gekregen.
    en dus ipv 38 nog wat werden ze met 37,5 geboren...de termijn die jij morgen hebt en de dag dat jij ook net als ik alleen even voor een voorbespreking en controle gaat....

benieuwd of dit zich gaat herhalen ;)
    Succes morgen!!!

20. Trotter

Trotter Actief lid

26 okt 2011
    377
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hier zeg!

Belle, doen ze bij jou sowieso een keizersnee? Of is dat alleen als het niet natuurlijk op gang komt?

En Bezigbijtje, goed dat je toch gebeld hebt,.... ik (her)ken je klachten niet, maar teveel ongemakken kan nooit goed zijn denk ik?

Mijn misselijkheid lijkt eindelijk (na 8 weken spugen) wat af te zakken. De dag doorkomen zonder kokhalzen is een lang niet genoten genot! :D
    En ik krijg een buikje, had dat al wel eerder verwacht omdat t een tweeling is, maar het begint nu te komen, ook wel zo fijn dat je wat kan zien aan me. Behalve mn gezond (maar oh zo zieke) blozende kop waardoor iedereen me steeds vertelt dat ik er zo stralend uitzie.... nou, poeh ;).

Deel Deze Pagina