Trotter maak je niet druk je word snel genoeg dikker hoor wil alleen niet zeggen dat je met een tweeling zwangerschap perse dikker moet zijn dan met een eenling... tussen mijn buik van mn zoontje en die van de tweeling zat maar weinig verschil hoor op het laatst
Dacht kijk even of bb heeft gebeld en ja gelukkig maar was een beetje ongerust . Bb hopelijk kunnen ze wat voor je betekenen. Succes
Tjee, BB, wat een toestand, klachten klinken idd als hoge bloeddruk, ik hoop voor je dat het niet iets ergers is...ben zo blij dat je uiteindelijk gebeld hebt! We duimen hier met z'n allen voor je!!!
Silvia: nee, jouw verhaal heb ik nooit gelezen. Op zich zou ik het stiekem wel fijn vinden als ze morgen geboren worden, maar wel eng van jouw dochter! Dat maakt mij dan wel weer bang omdat het meisje in mijn buik veel kleiner is dan haar broer en boven ligt... Het mooie is wel dat mijn man en ik morgen 3 jaar getrouwd zijn...
bb veel sterke en hopelijk controleren ze alles nog een keertje goed. Klinkt een beetje zoals mijn laatste 2 dagen van de zwangerschap ook zoveel over moeten geven, alleen had ik er tussen de 22 en 35 weken geen last van en jij wel helaas.
alles nageken en alles is goed....!! Pff gelukkig. wel ruim 2.5 uur in het zh gezeten, moesten lang op dokter wachten. Rug is een scheurtje in spier, niks aan te doen ga nu slapen. xxx
Gelukkig alles goed wel vervelend van de spier zeg! Sterkte Thnx voor het stemmen, vorig jaar ook al eens geprobeerd. Ook wel hoop stemmen gehaald maar net niet genoeg. Dus probeer het nog maar eens
@belle, Noah lag dan wel onderin en werd ook altijd veel kleiner geschat dan kyan... Uiteindelijk bleek het gelukkig maar om 370 gram te gaan maar toch... Bij Noah zijn wel spontaan gebroken maar hij heeft het in een weeenstorm heel zwaar gekregen waardoor zijn hartslag weg viel. Hij is er met een spoedks ook blauw en levenloos uit gehaald... Ook aan hem zijn ze dik 5 tot 10 min bezig geweest
Bb fijn dat alles goed is...maar vervelend dat jij je daar niet beter van voelt... Hier was Skye ook echt een "kleintje"en Jax die dikke lag bovenop haar....ze lag ook nog eens met dr kontje vast ingedaald...en Jax draaiide nog vrolijk 100 ggraden om hihi Skye had ook wel een iets moelijkere start dan Jax...maar gelukkig was dat met paar dagen beter... Meiden slaap lekker en wie weet morgen een kersverse twin hihi?!! X
Bij mij zitten ze in elk geval nog in de buik! Voel de voetjes van het meisje heel goed bovenin, ik denk dat zij met haar hoofdje helemaal naar beneden is gezakt. Maar hij-daar ligt dus voor de uitgang. Maar hij ligt een beetje gek: één voet in de bmm en eentje opgetrokken/naar voren gestrekt. Misschien kan hij daardoor wel niet verder indalen en heb ik daarom zoveel pijn... who knows. Zal het vandaag allemaal vragen aan de gyn.
Spannend hoor!!!!In het nvom stond toch ook die blonde vrouw die had ook zn mega termijn!!Die uit een de zelfde eitjes lichting eerst een kindje had en toen een tweeling Fijne dag vandaag allemaal weer! X
gelukkig gaat het slapen hier wel heel erg goed.... 2-3x wakker voor plassen maar slaap meteeen weer in. Op bed geen rugpijn!! Ga zo naar fysio maar die kan er toch ook niet veel aan doen... hopelijk gaat t snel minder worden.. ik ben indd ook benieuwd naar debster zeg!