Hier is nog steeds alles rustig. Slaap alleen snachts erg slecht. Kleintjes zijn nog steeds goed druk in mijn buik. We moeten dus gewoon afwachten pffff en ik wil niet meer pfffff. Hopelijk zijn ze er snel. Bedankt dat iedereen zo meeleeft.
Debater: success!!!!! Heb je een buddy? Weet jij al wanneer ne evt wordt ingeleid? Belle: voor jou ook meldpljcht he
Ik meld mij weer! Ik was idd in het ziekenhuis vandaag voor het voorbereidende praatje voor de ks. Stelde niet zoveel voor. Het leuke is wel dat ze een nieuwe vorm hebben van huid-op-huid contact na een ks. Ik krijg ze dus -mits de gezondheid het toelaat- beiden heerlijk naakt bij mij meteen na de geboorte en op de verkoever. We worden niet gescheiden. Maar dan moet ik niet vannacht of morgen spontaan alsnog gaan bevallen want dit is alleen mogelijk bij geplande ks. Ik wilde dus vannacht daar nog een nachtje slapen maar ze deden daar best terughoudend in. Zelf twijfelde ik ook, want mijn dochtertje is niet helemaal in orde (en het is onze trouwdag). Nu heb ik slaappillen voor vannacht. Verder geen bijzonderheden. Ik baal wel, want de lactatiekundige is niet in huis als ik op de kraamafdeling lig. Zegt zo'n niet-al-te-aardige verpleegkundige: ach, wij zijn allemaal gecertificeerd bla bla. Ja ja, dat ken ik. En iedereen houdt er zo haar eigen methodes op na... Gelukkig heb ik mijn dochter ook gevoed. En ik begin best zenuwachtig te worden. Nog 2 nachtjes slapen!!
Spannend he maar wat fijn dat het huid op huid contact zo goed geregeld is kunnen ze in zevenaar nog wat van leren. Ik heb ze pas na 3 uur mogen zien en vasthouden/ aanraken. Hopelijk helpen de slaaptabletjes een beetje en kun je nog even wat slaap mee pakken.
ik mocht ook pas contact nadat ik van de uitslaapkamer kwam... snapte er niks van had een ruggeprik dus kon ook op kamer die eruit laten werken toch... en toen even snel knuffelen met Luuk en Sanne mocht ik pas uren later zien die lag in de couveuse
Ik heb kyan na 2 uurtjes vast mogen houden en Noah pas de volgende ochtend maar dat mannetje had het toen zo zwaar en ik heb natuurlijk ook een spoedks gehad onder volledige narcose...
Mama van 2: ik ben ook in zevenaar een ks gehad maar ik was binnen 40 minuten bij ze maar dit had ik van te voren af gesproken met mn gyn!
@Mamma van 3 ik heb geen buddy, wat houdt dat precies in? Ik lees dat jij in Zevenaar bent bevallen. Ik ga daar ook bevallen. We wonen dus erg dicht bij elkaar haha @Mamma van 2 ik las dat ook jij in Zevenaar bent bevallen dan wonen wij ook dicht bij elkaar. Wat toevallig allemaal.
Buddy is iemand hier in het topic waar je foonnummers mee hebt uitgewisseld die je dan op de hoogte kan brengen als je bevallen bent of tijdens de bevalling ...wat je maar wil
Mama van 3 : Dat meen je niet ik woon ook in Duiven. Ik ben onder controle bij dr Mouw. Wat een klein wereldje zeg.
Naaah ik was ook ondr controle bij mouw!! Grappig! Bij hem kun je dus echt wel voor elkaar krijgen om je kids meteen te mogen zien als je ks krijgt!! Waar woon jij in D.uiven? Als je het leuk vind kunnen we straks een x afspreken? Tweelingen meeting
Dit is echt bizar hahaha. Ik ga als het goed is natuurlijk bevallen. Ze liggen beide met hoofdje naar benee waarvan 1 al helemaal ingedaald. Ik woon in het centrum van Duiven vlakbij de Q8 tankstation en jij?
Haha moet niet gekker worden... Wij ook.. Dan meer de kant uit naar het park toe zeg maar..richting tennisvelden..