Breek even snel in, kom vanavond terug lezen en verder reagaren. Maar dit berichtje is even voor missq: Wat ben jij sterk! Heb er bewondering voor, snap ook best dat het weer gaat kriebelen, en natuurlijk vervang je met de eventuele kinderen die misschien nog mogen komen in jou leven, je 2 kleine wondertjes niet! Petje af voor jou en je gezin!
@missQ respect meid! Kan niet anders zeggen!!! @mama van 2 gewoon paracetamol geven! Wat ook goed hielp hier is tujababy van vsm, dat zijn druppels die moet je een paar daagjes voor de prikjes al geven en een paar dagen erna! Is speciaal voor vaccinaties
Lieve meiden, bedankt voor jullie reacties. Het sterkt mij des te meer dat jullie zoveel kracht lezen uit mijn berichten. Tristan en Kyra kunnen NOOIT vervangen worden, maar onze kinderwens is nog steeds heel erg aanwezig. En het is erg fijn dat het ziekenhuis ons de kans wil geven om de kansen die we hebben te benutten en dat dit voor een eventuele volgende IVF behandeling "gewoon" getest kan worden en met tabletjes kan worden voorkomen....
MissQ je straalt idd zoveel kracht uit in je berichten!Petje af! En ook hoe bezorgd je om mij en mn twee kids bent vind ik sterk van je! Ik bewonder ook dat je graag zou willen fat ze twee eitjes terug plaatsen!en uiteraard zal ik als het zover is,heeeeeel hard aan je denken en duimen dat het meteen lukt en alles goed zal gaan en jullie over n jaar een/twee prachtige gezonde kindjes in jullie armen mogen houden!!!!!! Dikke dikke knuffel van mij voor jou! Oh en ik heb nieuws. Mn lieve schoondouders,echt schatjes met n hart van goud! Schoonpa is buiten spelen met mn zoontje en schoonma heect al mn spullen uit en opgeruimt. JAAAAA jullie raden het al.....ik lig met mn dikke buik lekker thuis op de bank!!! mocht weg onder voorwaarde dat ik geen huishoudelijke taken doe.alleen rustige dingen met mn zoontje en zelf veeeeeel rust houd en naar mn buik luister. En wat is het wennen om weer thuis te zijn!!ben vanmiddag meteen t bed ingedoken(lekkerinmneigenbedje!) en houd me rustig.merkte met het trap omhoog lopen heeeel goed waar mn konditie staat pffff dat was wel even slikken. Nu afentoe n harde buik maar dat was wel te verwachten. Was gewoon zenuwachtig en hyper toen ik hoorde dat ik naar huis mocht. Oeh en vanavond lekker tegen mn lieverd aankruipen 
myshunshine van harte gefeliciteerd met thuis komen hihi.. en nnu zorgen dat je de boel rustig houd daar!!
sunshine; wat een HEERLIJK nieuws rest, help http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-werk/328105-oh-help-moet-mag-zomaar.html
Lieve sun, wat fijn dat je thuis bent! Geniet van deze tijd, hoe moelijk ook. Ik ben heel blij dat je schoonouders er voor je kleintje zijn! Hou ze nog even binnen meis. Ik blijf voor je duimen en kaarsjes branden. Nu ga ik even aardappeltjes schillen, de lapjes staan al de hele dag op, dus zo heerlijk avondeten! Dikke kus en meis, zet hem op he!!!!
Sun: je bent een topper!! Wat een goed nieuws!! En echt waar, hoe moeilijk het ook is, hou je aan het advies!!! Ooh, echt super!!!! Ik doe nu zelfs een beetje hyper!!
Hey meiden, Sunshine, super zeg lekker thuis, rustig aan de komende tijd. MissQ, trots op Jou dat je zo met alles om kan gaan. Vraagje, gebruiken jullie aparte flessen per kind met hun naam ofzo of gaat het gewoon door elkaar...
Mysun jeeeeeej wat fijn dat je thuis mag broeden! Geniet ervan en doe lekker rustig aan. Missq ook van mij een dikke respect, je klinkt zo sterk in je berichten en het is niet niks wat jullie hebben meegemaakt. Hoop voor jullie snel weer een positieve test met 1 of meerdere babys als resultaat. Flessen, hier dronken ze uit elkaars flessen. We hebben ze pas gelabeld toen ze naar het kdv gingen. Als de een verkouden is wordt de anders het automatisch ook wel, hangt ook in de lucht.
MissQ, ook ik heb bewondering voor je hoor, je doet het super! Fijn dat je straks weer zwanger mag worden en we hopen natuurlijk dat die 2 eitjes zich goed ontwikkelen MySun, Yeah, je bent thuis, heerlijk zeg! Lekker genieten hoor en inderdaad goed naar je lichaam luisteren hoor, 2 kleintjes binnen houden JoSuus, hier gebruiken we 2 dezelfde flessen en gebruiken ze dus door elkaar. Net wat Jane zegt, mocht de een verkouden zijn dan word de ander het ook wel,
was nog niet klaar.. hhmmm weird... Wat ik nog wilde zeggen is dat ik nog 2 kids heb en die snotteren soms ook wel wat van zich af Vorige keer op CB zeiden ze omdat Gijs zo hoestte dat ik mn andere kida maar bij hem weg moest houden.... Net of dat gaat :S Ze bouwen zelf wel weer stand op
Hier eerst ook flesjes door elkaar gebruikt tot 1 van de heren spruw kreeg... Toen alles gestickert! Erg makkelijk dat mijn overbuurman daar zn eigen bedrijf in heeft haha hij had ook onze gave geboortesticker voor op het raam gemaakt
Hier hebben we difrax flessen, dus T heeft geel, en M heeft roze... Spenen gaan nadat ze in de vaatwasser zijn geweest wel door elkaar, en idd, als de een ziek is word de ander dat ws ook wel! Dus hou er niet speciaal rekening mee!
Hier alle flessen doorelkaar.. Voor kdv heb ik alleen de doppen gestickerd. Dus hier drinken ze beide uit zelfde flesjes.. Alleen hebben ze wel hun eigen fopsspeentje..
Sunshine Yoepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee lekker meis! Zo twins hebben de laatste fles op liggen nog even te spelen onder twee net opgehaalde babygym's Thanks Jane haha! En moet zeggen dat dit super werkt nu nog ff een uurtje wakker en dan lekker slapen tot een uurtje of half 7!!whoehoe dacht dat het er nooit van zou komen haha... Hier hebben ze in principe alletwee hun eigen flesjes...Jax blauw of zwart of geel en Skye rose of paars...maar soms is 1 van de niet schoon of in de vaatwasser en dan hebben ze weleens elkaars flessie!!!