debster we zijn vriendjes!!!Nu belle nog?!En de rest!wie ik nog nie heb :-D pb-tje is altijd goed! Kga nu pitten kheb er morgen een peuter van bijna 3 bij....Oeps...wel super gezellie natuurlijk!! X
Wat grappig zoveel uit de buurt van duiven. Ik woon zelf op de grens de buurman woont in Duiven wij in Angerlo. Ik zelf was onder behandeling bij dr Mijnheer hebben van te voren wel over huid op huid contact en zo gehad maar dat heeft mijn man uit eindelijk alleen bij I kunnen doen, B moest couveuse in had hele slechte start. En ik moest door de zwangerschapsvergiftiging en de te lage bloedplaatsjes onder algehele narcose misschien dat dat ook mee speelde.
Sjaantje, wat grappig dat je in A. Woont! Kom je daar oorspronkelijk vandaan? Ik kom namelijk uit H.a.al.deren oorspronkelijk (maar woon nu in V.ee.nend.aal. Heb trouwens ook fb, maar jullie kennen me natuurlijk nog nauwelijks maar pb en mag altijd Bb fijn dat alles goed was in t ziekenhuis!! Debster en Belle wat spannend!!
hmm heb volgens mij jou ook net uitgenodig sinja klopt dat!! heb ook feestboek!! dus hoor wel wie me niet heeft haha
sinja!!!neeeej dat meen je niet mijn halve familie komt daar vandaan en de familie van mijn man heeft ook zn rootssss daar haha te grappig :-D ben nu op tel.zal strx de rest ook ff opzoeken op fb..manlief is naar zn werk vandaar dak wakker ben de tweeling slaapt sinds paar dagen goed!! xx
Sinja: ik heb mn hele jeugd in Veenendaal gewoond en heb je toegevoegd op fb Belle: jou heb ik volgens mij ng niet en otm ook nog niet Verder..de twins vannacht een goede ncht maar nu ons mannetje aan het spoken zit oms niet mee!
Mv3 wat balen hey hier ook een goede nacht alleen Skye had er om 5.u genoeg van Ze heeft nu toch iets?Misschien herkennen jullie het maar ze huilt echt om alles!!Loop je bij dr weg huilen....Pak je iets uit dr handje wat ze niet mag huilen......Pak ik dr broertje op huilen.....Vooral omdat ik dat van Skye niet gewend ben das zeg maar de rustige van de twee hihi... X
Zo, weer een nachtje dichterbij de grote dag. Willen jullie trouwens niets op fb neerzetten met betrekking tot zp?? Ik ben ook nog in dubio of ik wel direct de geboorte op fb wil neerzetten. Als ik het al doe, doe ik het denk ik pas een dag later ofzo. Weet niet. Ach, misschien ben ik zo trots...
Ow, heb Belle ook nog niet, ff ergens opzoeken sAvonds of de volgende dag hebben wij het op hyves gezet toen... was er gleuk om die hele berg reacties in het ziekenhuis te lezen.... werd best veel meegeleefd enzo...