Tweeling Mama's IIII

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoSuus

JoSuus Actief lid

13 mei 2011
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou het wel makkelijk vinden als we even een pb rond lieten gaan met wie wie nu is op facebook en zp. Ik weet het van veel wel maar lang niet allen en dan leest het zo raar! Dan begin ik met de pb en sturen we hem door? Linnipinneke jij weet daar wel veel van toch, stuur hem naar jou oke!
    Bedankt!! (heb nog zwangerschaps en borstvoedingshormonen he dan vergeet je wel eens wat

2. JoSuus

JoSuus Actief lid

13 mei 2011
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ps, A was om half 4 wakker en heb ik kunnen rekken tot 5 uur. Maar je bent toch wakker. Nu slapen ze nog gelukkig, even mij tijd.

De spruw is nagenoeg weg, Amen!!
    I. drinkt weer super aan de borst!
    A. heeft er na de spruw een verkeerde techniek aan overgehouden en drinkt minder! maar we doen goed oefenen dus zal goed komen,

oh ik hoor I. tot later!

3. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Wat is het spannend voor alle zwangere! Hier gaat t wel oke.. Morgen bloedprikken voor de antistoffen.. En dan alweer richting de 28 weken, het gaat snel! Ik zie de pb over fb graag tegemoet!

4. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    ik ga even puzzelen met het lijstje :)

5. friesje1978

friesje1978 Actief lid

7 jun 2011
    322
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi,

even spieken mbt al de zwangeren, niet nieuwsgierig. Het begint bij mij dan ook wel weer even een soort van gekriebel in buik. Niet dat ik zelf nog zou willen, maar toch de spanning.

Hier zijn we gisteren weer in het zh geweest voor een check.
    En gelukkig meteen de laatste, alleen als ze ong een jaar zijn dan nog eens terug. Scheelt wel met rijden en plannen ook omdat je in het eerst toch ook nog wel voor naar het cb moet.
    Over twee weken weer werken........ben er wel aan toe.......de meiden gaan vrijdag....woensdag en vrijdag wennen op het kdv en dan ben ik de vrijdagen even alleen met de oudste, ook wel weer even lekker voor haar.

L drinkt op het moment erg onrustig, druk met bewegen met het lichaam. Kijk ik in haar mond zit er een wit puntje........nu al een tandje??

6. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Hey dames, wat een geklets weer! Met deze zwangere gaat het redelijk, vannacht voor het eerst om de haverklap harde buiken gehad en baby onderin drukt flink op mijn liezen, niet fijn met lopen/fietsen enzo. Morgen weer check in het ziekenhuis en ben benieuwd naar mijn bloeddruk....
    Belle, je allerlaatste zwangere dagen! Nog effe en je ziet je kindjes!
    Hoest vandaag met Debster en BB??
    FB heb ik ook en wil dit best delen met jullie! Zal ik iedereen apart pb'en dan??

7. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Als het goed is heeft iedereen die momenteel actief mee schrijft een pb van mij gehad... Ik hoop dat ik niemand vergeten ben maar heb het lijstje gemaakt aan de hand van mijn eigen facebook, en soms moest ik echt even nadenken wie wie nou op zp was hahahahahaha

Mocht ik je vergeten zijn SORRY!!! ;)

8. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Dank voor je pb!! Je hebt pb terug van mij!

9. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Sportmama, je kan iedereen ook toevoegen aan hand de lijst haha ga je ook toevoegen!!!

10. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Ik vind het nu nog 's extra moeilijk bijhouden, nu die tweeling mama groep op fb erbij is. Ik probeer mijn "vrienden" op fb een beetje te beperken tot de meiden die hier ook actief zijn. Maar merk dat ik sommige nu qua echte naam en gebruikersnaam door elkaar aan het halen ben.:)

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    sportmama; dat met mijn liezen heb ik ook sinds 2 dagen... vooral met lopen een vreemd gevoel!

Tnx voor het lijstje, ik vind het indd zo moielijk van de meeste te herkennen wie nou wie is op fb, maar als mijn fb het dadelijk weer doet voeg ik jullie toe! (ligt eruit kreeg ik net in beeld)

12. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Oh ja, tuurlijk haha, blond hè.... Ik ga jullie uitnodigen!

13. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Ik heb ook zo'n moeite om te onthouden wie nou wie is op fb en hier... Dus het lijstje komt goed uit! Weet iemand hoe je op fb uitzet dat je van iedereen "vind ik leuks" en "reacties op" binnenkrijgt? Ik heb fb op mijn telefoon en anders word ik gek van alle berichtjes... Ik ben er echt zo slecht in!!

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Bij account instellingen kun je dat instellen, ik geloof onder kopje "meldingen" kun je alles zelf aanvinken...

ik heb dat ook uit, werd gek van de meldingen hahaha...

15. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Hier heb ik dat ook uitgezet haha werd er ook helemaal gek van!!! Moet zeggen dat het mij nog enigzins verbaasde dat ik nog redelijk wist wie wie was hahaha

16. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je een mailtje hebt van vind ik leuk dan staat daar bij ook afmelden dan krijg je geen mail meer

17. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    ja ik heb degene van t eerste lijstje allemaal de rest moet mij maar ff toevoegen ;)

18. JoSuus

JoSuus Actief lid

13 mei 2011
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Top linnipinneke, was en goed idee van mij nu snap ik het weer.

19. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @josuus, was een heel goed idee!!!

20. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Sinja heb eventjes gekeken vind ook dat je een bekent gezicht hebt?

mag ik vragen waarom jullie overal bij namen puntjes tussenzetten?mss heel blond hoor!

Xxsie

Deel Deze Pagina