Mee eens! Ik heb net wel het Zumba logo op mijn FB pagina toegevoegd, zodat jullie weten dat ik sportmama ben!
Sportmama, daar zag ik het aan dat jij het bent, goed ideetje!! Friesje, is het spruw? wij zitten al 7 wken met spruw en de meiden doen ook onrustig drinken (kan ook in de darmen zitten) en een wit puntje, tandje lijkt me niet echt of wel?
Sinds kort weet ik dat de puntjes zijn zodat je niet meteen gelinkt wordt via google ofzoiets, toch?!!
jee zeg, ik lees over fietsen enzo bij ruim 30 weken... nou rond de 25 weken ging dat bij mij al echt niet meer zeg... zo zeer dat het overal dan deed... Het huis naast ons verkocht en nu heb ik gezien dat er mensen aan het klussen zijn, wel weer spannend wie of wat er naast ons komt wonen, zag wel dat het een jong stel was, das dan wel weer gezellig Haha, ja en hier kwekken en op de facebookpagina, soms ben ik ook ff de draad kwijt maar ach, wel leuk wee nieuwe namen op de fabookpagina erbij.... Ohja die puntjes tussen de namen, nouja volgens mij zijn wij zo ie zo wel te vinden aangezien Oma heel trots logt over haar kleinkinderen... dus ach
Hoi hoi weer eens een berichtje van mij. Ben wel een fervent facebooker, omdat het waarschijnlijk dan om korte berichtjes gaat. Ik lees wel met jullie mee, maar merk dat Ik het lastig vind om bij te houden hahaha er komen natuurlijk steeds meer mama's bij ( gelukkig natuurlijk, Superleuk!) Hier alles zijn gangetje, dames bijna 9 maanden. "kletsen" lekker, wat motorische ontwikkeling betreft rollen ze constant op hun buik, maar nog niet terug duuuussss lopen we de hele tijd heen en weer om ze een handje te helpen. Ze zijn nu niet zo lkkr, dus bewerkelijk. Ik volg de op handen zijnde bevallingen! Spannend weer. Mijn zusje is nu 35 weken van de 2e , dus word weer bijna tante leuk!!!
josuus> het is maar 1 stipje op de plaats waar een bobbeltje zit waar de onderste voortanden moeten komen. dus spruw lijkt me eigenlijk niet ik heb geprobeerd een foto te maken maar dat lukt niet. maar zal eens googlen op spruw met afbeeldingen erbij
Ik kom even gedag zeggen. Ik ben zo moe nu van alle voorbereidingen & spanning dat ik over ga in de meeleesmodus Ik vind het zo spannend...pfffff. Ik zal blij zijn als ze gezond en wel in mijn armen liggen. Ik heb aan de meiden van het januari forum gevraagd om jullie op de hoogte te brengen als ze er zijn! Tot snel!!
@belle, heeeeeeeeeel veel succes morgen! Hoop snel het hele verhaal van je te mogen lezen en natuurlijk het belangrijkste dat je snel je mooie gezonde kindjes gaat hebben!
@Belle Heel veel succes morgen! Ik was ook zooooo zenuwachtig een dag voor mijn inleiden. Nu gaat het echt bijna gebeuren! Je hebt gewoon morgen je kindjes in je armen! Leuk!!!!
Meiden, ik heb even via fb aantal van jullie als vriend toegevoegd. (van degene die ik kon vinden) Vinden jullie niet erg toch hoop ik
Sorry meiden, dat ik zomaar inbreek maar ook hier zijn 2 wondertjes op komst. Ik ben 6 wkn maar vandaag al wel 2 kloppende hartjes te zien! Ik zeg eerlijk dat het nog wel moet bezinken hoor, moet echt even knop om. Hoe hebben jullie dat toen aangepakt, en dan bijv praktisch?
Natascha: gefeliciteerd en welkom!! Die knop gaat langzaam maar zeker om hoor!! Voor alle praktische zaken zijn oplossingen! Wat wil je precies weten?