Tweeling Mama's IIII

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Wij hadden al een eenlingbox van bopita, een hoge met een lade eronder wat zo makkelijk is.... kon ik geen afscheid van nemen ;) Schoonzusje had ook nog een box en die mogen we lenen dus geen 2lingbox aan hoeven te schaffen....

2. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Is er ook een speciale fb pagina van t tweelingenforum?

3. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Tis druk op de facebookpagina ja ;) Had je toe willen voegen Sinja, maar volgens mij heb je mijn vriendschapsverzoek nog neit geaccepteerd...?

4. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Belle!!!Succes....dikke knuf!!

Debster how are you!!

Kheb er nu aardig wat dames weer bij op fb maar dat ik nou zeggen kan wie wie is?!!

nieuwe zwangere welkom vragen worden al goed beantwoord zie ik!
    hier hebben ze in t begin bij elkaar geslapen maar nu hebben ze allemaal een eigen kamertje....
    nachtvoedingen heb ik eigenlijka ltijd alleen gedaan ivm werk van mijn man maar dat ging allemaal vanzelf!

meiden kga pitten

X

5. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha ha iederwen druk met face book heb alleen lienepieneke en jane nogmsar kan niet zo goed via telefoon vriendjes worden .

6. mama van 2

mama van 2 Actief lid

7 dec 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Belle geniet nog even van je dikke buik. Ik had het niet verwacht maar mis hem soms echt.
    Hier hebben we wel een tweelingbox maar wil zodra ze kunnen staan een grondbox kopen iemand nog leuk adresje?
    Kids liggen hier op 1 kamer anders moest er eentje bij ons op de kamer.
    Wij hebben de bugaboo donkey. Weet niet of je rentepunten spaart maar via die shop kun je ook heel goedkoop de easywalker aanschaffen.
    Voeden doe ik meestal of en om alleen als we haast hebben samen maar vind het zelf wel lekker even echt aandacht voor 1 kindje laat de ander dan soms ook gewoon even huilen.

7. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    @Belle nogmaals heel veel succes vandaag!!

8. bosaatje

bosaatje Actief lid

30 mrt 2012
    124
    0
    0
    ' s Gravenzande
    Goeiemorgen allemaal !

Heb even weinig gereageerd lig al n week met zware verkoudheid op bed
    al de 3 e x in nu ruim 17 weken..

Belle heel veel succes vandaag !!

Alle nieuwe zwangere welkom !
    Leuk dat er zoveel bijkomen.

Wij hebben de abc zoom wagen . Omdat hij ingeklapt zo klein is.
    Mijn man heeft n vw touran dus dat is straks met 4 kids gelukkig geen probleem.
    Maar ik heb dus net n peug 107 . Met passen en meten zou ik de tweeling mee kunnen nemen. Dan.past t onderstel achter de passagiersstoel
    maar alle 4 gaat niet.
    Heb ook maar 2 gordels achterin
    iemand tips voor n kleine auto waar ik n max cosi en 2 verhogers in ga krijgen ???????

Vanmiddag weer naar de gyn. Even.zien.hoe de meisjes het doen. Ik voel ze nu echt elke dag . Echt weer n wonder

Fijne dag allemaal

9. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Zo en dan is het nu wachten op babynieuws, spannend hoor!!!

Vanmiddag om 3 uur komt het CB langs voor het thuisbezoek, ik ben heel benieuwd! En ook een beetje zenuwachtig... Zeker wat ze gaan zeggen over het feit dat ze geen woord zeggen...

10. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Linnepinneke: komt wel goed!! Ieder kind ontwikkelt zich anders! En op zijn of haar eigen tempo! Ze zullen het waarschijnlijk wel aankaarten en misschien een logopedist aanraden.. kan je altijd natuurlijk doen! Maar het blijft jullie keuze wat je hier mee doet he!!
    Succes vanmiddag!!

Debster: hoe gaat het bij jou?

Belle: ik zit heel hard te duimen voor je dat alles soepel verloopt en je eind deze dag je wonders in je armen mag sluiten!!!

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Goedemorgen, ik stond op en moest meteen aan belle denken. Zo spannend! Hoop dat je snel je kindjes in je armen hebt en dat alles goed mag gaan.

Verder niet zo veel te melden, ik zie prachtige foto's op fb langs komen:D Leuk, leuk, leuk!

12. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Blegh!! Ziek! Dikke koorts, last van m'n rug, en zo'n wazig gevoel in m'n hoofd! De laatste tijd word ik steeds ziek als ik vrij ben! Waarschijnlijk een beetje te druk dus, en geen tijd genomen om uur te zieken! Nu dan maar eens goed uitzieken in deze 6 vrije dagen!

Spannend is het hier! Ben benieuwd naar Belle!

Fb is erg druk!! Ik kan het allemaal niet meer bij houden hoor!! ;)

13. belle beviel natuurlijk he..
    k ging ook met 38 weken om te bevallen werd uiteindelijk 38,3

maar belle 5 april is ee mooie datum!!

14. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Nee belle krijgt toch een ks....

15. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    ja volgens mij belle een ks en debster natuurlijk..

16. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Debster, hoe is t vandaag met jou???

17. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    O mama van 3, nog maar een maandje en dan zijn je meisjes alweer een jaar!!!!

18. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Belle, succes vandaag!! Lin, spannend hoor.. Hier zeggen ze alleen mama en papa en oooh, maar nog niks bewust, volgens mij kun je een indicatie krijgen voor psz dan, om ze te stimuleren ofzo dacht ik.. Mamavan3, idd nog een maand, wat gaat het snel.. Weet nog wel dat je beviel! Debster, hoe is het met jou? Hier een beetje stress heb nog niet zoveel gedaan voor de aankomende baby, en over 10 weken mag ik al bevallen!!!! Ga vanaf volgende week toch maar eens actie ondernemen.. Mn vriend is erg druk met de 'bedstee' als hetgoed is eind volgende week klaar, dan kan ik inrichten en me storten op alles wat er nog moet gebeuren voor de baby...

19. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    Maar wat ik me ook afvroeg, hoe is bij jullie het eerste jaar verlopen? In mijn ogen ben je dan toch alleen bezig 24 uur met voedingen, troosten, luiers verschonen...En waar ik steeds aan moet denken is dat ik mijn kleine meisje niets te kort wil doen strakjes!

20. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @natascha, haha het valt mee hoor!!! Ja zeker de eerste weken is het even een ritme zoeken en daarna gaat het vanzelf haha

Deel Deze Pagina