Tweeling Mama's IIII

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Lin, wat fijn zeg dat het zo is gegaan! Josuus, balen hopelijk is er nog wat te regelen!

2. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Linnepinneke: fijn dat het zo goed is gegaaan!!

Josuus: hier hebben f en l op het begin ook apart gezeten (2 maandjes). En als het kon gingen ze wel bij elkaar op de groep. Je kan best eens met ze in gesprek gaan of ze tegelijk voeding kunnen krijgen(maar weet dat ze niet door 1 persoon worden gevoed maar toch vaak door 2 verschillende mensen). Hier sliepen ze toen ook apart. Maar nu zitten ze dus wel bij elkaar op de groep en hebben ze hier wel hun eigen slaapkamertje (met zn 2en alleen). Dit bevalt goed, maar die 2 maanden dat ze apart zaten was volgens mij erger voor mij dan voor hun!

Bessie turf: dag voor de 1ste echo riep ik al dat het een tweeling was.. en ja het warwen er 2~!

3. Trotter

Trotter Actief lid

26 okt 2011
    377
    0
    0
    NULL
    NULL
    Belle, gefeliciteerd! Hoop dat alles goed verlopen is en dat de kleine Yfke snel naar je toe mag! Wat een prachtige namen, Yfke en Siebe :D.

@Bessie Turf; Totaal geen voorgevoel, ook niet verwacht, niet eens over nagedacht dat ik een tweeling zou kunnen krijgen. Totale verassing bij de 10 weken echo vorige maand dus :$. Misschien ben ik gewoon niet zo "tweeling-gevoelig" als ik dat hier zo lees, hihi.

Fijne avond allemaal ladies! Bijna pasen...

4. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Hier ook geen voorgevoel... Alhoewel we d avond voor de 2de echo wel gekscherend tegen elkaar zeiden: je zult maar een tweeling krijgen! ;))

5. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Jaaaaa :D, geweldig nieuws van Belle! Gefeliciteerd met de geboorte van je kindjes, ik zag de foto's op FB, prachtig hoor!
    Hoop dat je gauw een xtje je verhaal komt spammen;)

Vanmiddag controle gehad en bloeddruk was gelukkig weer gedaald, gyn was heel tevreden en blij met de behaalde mijlpaal van 34 weken, beebje 1 ligt nog steeds mooi in hoofdligging dusss we gaan het ws. natuurlijk laten komen:)

Jeetje, na Debster ben ik gewoon de volgende op de lijst:$

6. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Sportmama fijn zeg van je bloeddruk.. Zie je op tegen natuurlijke bevalling? Het schiet idd op voor je!

7. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Zie er een beetje tegenop maar ik wil het graag vanwege het snellere herstel (als het goed is!) en na mijn ks duurde het 4 dagen voordat mijn borstvoeding op gang kwam. Lijkt me ook wel bijzonder om toch een x mee te maken!

8. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk al die reacties! Heb het net maar aan m'n man verteld, die klonk nogal verschrikt haha! Het is ook niet niks natuurlijk, maar dan is hij vast op de hoogte mocht het toch zo zijn.

Lijkt me bijzonder dat het wel zo zou zijn volgende week, kan niet wachten!

9. Luuske

Luuske Lid

6 sep 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    belle gefeliciteerd! Leuke namen zeg!

Nou hier niet veel gebeurd de meiden zijn heerlijk rustig.
    Was gisteren naar de kapper geweest en had de meiden meegenomen. Moest zo lachen er waren op dat moment ook 2 moeders van een tweeling en die zeiden op een gegeven moment... ik ben niet jaloers ik ben stik jaloers.. ik hoef mijn kids echt niet mee te nemen naar de kapper en ze dan 1 uur in de wagen te laten zitten... hahahaha ik sleep die van mij overal mee naar toe ne ze geven nooit een kik ergens. 2 maanden geleden is mijn moeder overleden en de kerkdienst en in het crematorium en de koffietafel hebben ze geen kik gegeven.. terwijl ze de hele dag zowat wakker waren geweest.

10. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Oh wat mis ik die tijd dat ik ze overal zo mee heen kon nemen haha de eigen willetjes zijn nu veel groter dan mama's wil haha

11. mama van 2

mama van 2 Actief lid

7 dec 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Belle gefeliciteerd met je 2 kindjes leuke namen hopelijk gaat jou herstel snel en mag Yfke ook bij jullie op de kamer heb je een eigen kamer? we horen het wel geniet er eerst maar even lekker van.

Hier had ik ook een voor gevoel dat het een tweeling zou zijn, mijn man nam het niet serieus maar ik had dus toch gelijk.

die van ons laten zich echt wel horen als ze ergens zijn maakt ze helemaal niks uit!

Sportmama fijn dat de controle goed was.
    las ook positieve berichten van het cb, ik weet nooit wat ik ervan moet vinden.
    Josuus geen ervaring met kdv.
    mama van 3 als je nog x leuke meiden kleding hebt vanaf mt 68 hou ik mee aan bevolen als je foto hebt graag

12. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Belle!!!Gefeliciteerd wijffie goed gedaan hoor!!

Bezigbijtje!!Ik had idd mijn eigen voeding ook mee kv eigenmerk :) ze zijn ook in het cwz geboren he ;) heb daarover wel onenigheid gehad met een zuster maar dat was een hele nare vrouw die wel meer dingen heel erg rot bracht...heb daar later een klacht over ingediend maar ik zou t idd zelf meenemen hoor!!

All druk hier fijne avond....xx

13. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Mama van 2: ik ga mrgen voor je even de zolder op! En hun kledingkast bekijken, want volgens mij liggen er al we spullen in die te klein zijn! Als je jou email even mailt stuur ik daar wel wat foto's heen!

14. JoSuus

JoSuus Actief lid

13 mei 2011
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werk zelf ook op het KDV dus ze gaan met mij mee. Maandag gaan ze beide naar de hommeltjes en donderdag I. naar de vlinders en A. naar de hommeltjes. Omdat ze bv krijgen moeten ze gelijk eten maar mijn collega van de vlinders is niet voor rede vatbaar en maakt overal een probleem van over de rug van kinderen. En dan klap ik dicht. En ik wil gewoon dat ze bij elkaar zijn, met elkaar spelen en gelijk op bed gaan in een kamertje. Nou ach ik maak me er gewoon druk om omdat ik het niet wil. Ga nog even met mijn leidinggevende bellen en wie weet wat er nog te regelen valt. En ja het zal voor mij erger zijn dan voor hun. ar dan kgekke situatie van dat ik op dat moment klant (ouder) ben ipv collega en dat kunnen veel collega's niet scheiden.

Tja wat moet ik nu, vind het zo vervelend!!!

15. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    @ Josuus; ik zou 't gewoon met je leidinggevende bespreken. Misschien dat die nog iets voor je kan regelen...?

16. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @josuus, ik vind het trouwens voor I ook niet fijn hoor... Zij zal dus moeten wennen aan 2 verschillende groepen... Mijn jongens waren woensdag al helemaal van hun padje af dat ze tijdelijk met de hele groep en leidsters naar een hele andere locatie verhuisd zijn ivm verbouwing...

17. Belle gefeliciteerd!! wat lig je nu hopelijk te genieten..

18. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Belle van harte met jullie twins Yfke en Siebe! Geniet ervan!

19. bosaatje

bosaatje Actief lid

30 mrt 2012
    124
    0
    0
    ' s Gravenzande
    Belle, van harte gefeliciteerd met Yfke en Siebe , heel veel geluk en geniet ervan !

20. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Ik lees op fb bij debster felicitaties. Ze heeft er zelf nog niks opgezet, dus ik feliciteer haar daar nog niet, maar hier kan het toch wel? Debster, gefeliciteerd met je 2 jongens Thomas en Daan!

Deel Deze Pagina