Hier hadden ze ieder hun eigen flesje toen ze nog uit de dr brown flessen dronken. Inmiddels zijn we over gegaan op avent en nu gebruiken we iedere x andere en stereliseren ze naar ieder gebruik. Doen jullie dat nog las ook dat ze in de vaatwasser gingen?
Hier heb ik de eerste weken heel fanatiek gesteriliseerd... Nu gaat het hele spul gewoon in de vaatwasser, en na de voeding spoel ik het af met heet water. Einde van de dag was ik ze even af, en dan gaan ze om de dag in de vaatwasser...
Steriliseren na iedere fles?????? Dat deed ik nog niet eens toen ze net thuis waren haha na ieder gebruik om spoelen en 1x per dag uit koken! Nu gaan ze gewoon in de vaatwasser maar dat mag ook al vanaf het begin hoor!!!!
Wil nog even melden hoe trots ik ben op onze kids! Ons mannetje M is zo'n heerlijk kereltje! Zo'n lieverd, en al zó wijs! Ook hoe hij met de meiden omgaat, het is zo'n lieverd! Gister heeft hij een half uur met Meisje M in de box gespeeld, en dan doet hij zo lief! Onze meiden zijn ook echte toppers! Gister om kwart voor 11 de fles gehad, en om 7uur wakker... En dan meteen met een grijns van oor tot oor!! Heerlijk!! En overdag zijn ze ook zo tevreden en lief!! Whiiiiiiiii!!! Trotse mama!!!!
MissQ, ook ik vind je ontzettend sterk hoor! En het is heel begrijpelijk dat je kinderwens nog steeds aanwezig is! Ik hoop dat jullie in de toekomst nog 1 of misschien wel 2 wondertjes mogen verwelkomen. Mysun, fijn dat je thuis bent! Probeer je echt aan het doktersadvies te houden, hoe moeilijk dat ook is! Gelukkig heb je veel aan je schoonouders. Hier hebben we difraxflesjes en beide dames hebben een eigen kleur. A.my heeft roze en L.ynn heeft rood. Ook hebben ze allebei een eigen speentje in verschillende kleuren.
Ooh ja zo leuk! A.my lachte gisteravond voor het eerst met geluid! Zo schattig, ze schrok er zelf een beetje van haha
Mysunshine: wat super dat je weer thuis bent zeg! Je zal zeker wel merken dat je wekenlang plat hebt gelegen. Heeft de arts een voorspelling gedaan of je in de loop van de tijd toch iets meer zal mogen doen of zal je het tot dit minimum moeten beperken? MissQ: ik sluit mij helemaal bij de anderen aan dat je erg sterk bent! En dat je een sterke kinderwens hebt wil nog niet zeggen dat je daarmee Tristan en Kyra uit je leven bant. Ik vind het juist heel begrijpelijk en ik hoop dat zij straks ook over jouw nieuwe zwangerschap gaan waken. Maar dat kan haast niet anders! Hier: vandaag komt kraamzorg langs. Lekker op tijd! Is dat ook alweer geregeld.
Rave Angel: oh wat schattig!! Dat eerste lachje, dat is zo bijzonder! Nog steeds als ik mijn dochter hoor giebelen of schateren als ze met papa stoeit dan smelt ik...
hi allemaal....wat is het toch heerlijk om weer in je eigen bedje te slapen? en wat was mn buikie rustig vanncht.lekker! moet mezelf wel goed in de gaten nhouden en op mn vingers tikken om heeeeel rustig aan te doen! merk dat je toch even gauw dat of dat wil pakken en datw il doen.en dat mag juist niet te veel. moet me zo rustig mogelijk BLIJVEN houden.toen ik de trap opliep gister....man man mn conditie is echt nul. mijn zoontje roept de hele dag door mama samen spelen,mama samen liggen.mama wat ben je aan het doen-lig ik gewoon op de bank en toen hij op bed ging gister avond vroeg hij aan oma- waar is mama- toch even chekken of mams er nog is. echtn scheet! wat mij ook opviel is dat hij nu ineens weer meer gaat gillen,schreeuwen en tegen papa ingaat.deed hij de afgelopen 2 1/2 week niet zei zn paps. zou dat komen omdat ik weer thuis ben?????? verder gaat het goed,op afentoe een harde buik na.maar dat houd ik goed in de gaten. zo meteen lunchen en dan op bed n dutje doen.
@friesje over 3 dagen ben je al 37 weken zwanger!! wat knap zeg.........had je nou deze week een afspraak bij de gyn + gesprek over hoe en wat verder of zie ik ze vliegen?
hoi hoi mysunshine dat klopt helemaal alleen maandag ben ik echt 37 weken, ben niet zo.n ster met de computer en was allang blij dat ik eindelijk eens een banner had. Hij staat iets te vroeg afgesteld. morgen een groeiecho met daarna gesprek met de gyneacoloog jij lekker thuis is je vertrouwde omgeving, zal wel even wennen zijn, maar natuurlijk ook zooooooo lekker. Niet meer in een zhbed, maar gewoon naast je mannetje.....kan het me helemaal voorstellen. eigenlijk ben ik er wel klaar voor om te gaan bevallen, ik zie het uitzitten thuis nu alleen als uitzitten en niets doen want ik ben nergens meer gemotiveerd voor of kan het gewoon niet meer, ik wil de zware last uit mijn buik en lekker gaan zorgen............ik mis mijn werk als "kontenwasser" in een verpleeghuis niet, maar ik wil die twee gewoon in mijn handen houden en verder gaan met leven en weer op normale conditie komen en ook weer een leuke enthousiaste moeder worden voor kleine A.nne ik laat morgen wel horen hoe en wat doei doei
Dat heb je goed verwoord zo voelde ik me ook op t eind gewoon weer lekker je ding kunnen doen en vooral voor je oudste dochtertje er weer zijn succes meis!!ben benieuwd wanneer t span zich meld!!
Inderdaad, bovenstaande is heel herkenbaar hoor Friesje.... Tis mooi geweest he... Hoop voor je dat de gyn wil checken of er van onder al iets gebeurt.... dan ben je wellicht inleidbaar... Was tenminste bij mij zo en dan kan het snel gaan Sterkte hoor!
Sjaantje fijn dat de babygyms bevallen en leuk je een keer in het echie te hebben gezien. Friesje je gaat idd goed, jouw termijn heb ik niet gehaald. Snap dat je er wel klaar mee bent. Ik zou zeggen vanaf maandag kom maar babys
Friesje: wat betekent het in de dagelijkse praktijk? Dus het uitzitten en geen enthousiaste moeder voor Anne kunnen zijn? Ik probeer mij er een voorstelling van te maken. Ook al is jouw termijn nog 10 weken weg voor mij, ben ik er wel een beetje mee bezig. Een soort van mentaal voorbereiden omdat ik nu al merk dat het pittiger begint te worden (terwijl ik in principe nog alles kan en doe, maar de vermoeidheid neemt toe enzo) Als je geen zin hebt om antwoord te geven begrijp ik dat ook hoor...
Hoi belle heel veel bankhangen. Niet spelen of kruipen op de grond. Amper nog voorlezen en zitten op schoot omdat buik gevoelig id. Tv constant aan plus computer. Sneller geagiteerd. Makkelijk worden met de regels. Niet nssr buiten. Zoiets
Friesje, dank je wel! Ik hoop dat het vanaf maandag menens wordt bij jou. Lekker door naar de volgende fase!