Tweeling Mama's IIII

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Li : is idd een stuk duidelijker zo en als ze weer komen kan het altijd er weer bij:)

Mm7: hoe gaat t met jou?? Al minder harde buiken? Uhmm nee verkoop hem maar aan iemand anders.. Hier nu 2 aankleedkussen werkt ook goed:)

Nummer10: welkom:)

Natascha: leuk al verteld aan je moeder:)

San: hoe gaat t met jou?? Houd ze nog maar fijn binnen hoor!!

Hier: erg druk. Dames zijn heel. Erg bezig met lopen en dat is soms best goed in de gaten houden. En daarbij zelf nog beetje aan het worstelen met gevoelens.. En flink nek en rugpijn dat maar niet beter wilt worden helaas:(

Gaan we nog daen dames???!!!

2. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Nummer 10 welkom!! Het word druk hier!!

Mv3: hoe was het gesprek over T? En nog iets gehoord over die casting?!
    En over die kleertjes: verkoop maar aan een ander hoor! Wil je niet aan het lijntje houden, en hier lukt het ff niet nu!

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Nummer 10 welkom hier
    gefeliciteerd

Natacha het word beterder hoor net al bij een eenling alleen ga je je lijf eerder voelen nu dan bij je dochtertje...
    ik vond mijn zwangerschap van M trouwens zwaarder dan die van de tweeling ;)

4. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden ben overgeplaatst lig nu un zwolle kids nog steeds pruma

5. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Jeetje San, waarom ben je overgeplaatst? Waarschijnlijk ook voor een NICU maar vermoeden ze iets?

6. hey san sterkte.. wel schrikken zeg!!

7. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    San jeetje....sterkte hey ik hoop echt dat de kleintjes nog even lekker blijven zitten hoor....X

8. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Debster en Belle van harte!!!
    San, jeetje! Je bent wel in goede handen, maar wel schrikken weer. Hou ze nog binnen hè! Zet m op.
    Ik dacht trouwens dat dit topic druk was, veel gekletst, maar op Facebook worden ook pagina's vol gemaakt zeg! Grappig al die tweeling mama's!

9. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ja lig in een umic ofzoiets want ze vertrouwen het niet lig nu aan de weeenremmers en heb 2 keer longrijping gehakt. Dus afwachren nu

10. san als je het leuk vind en het kan dan wil ik je best een keer komen opzoeken hoor!!

11. rave angel

rave angel Actief lid

10 nov 2008
    437
    0
    16
    Hengelo
    Belle en debster gefeliciteerd! Hoop dat jullie snel naar huis mogen!

san, ik hoop dat je babys toch echt nog wel een weekje of 10 zitten blijven!

12. Luuske

Luuske Lid

6 sep 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames ik had de FB lijst gekregen dus als je een vriendschapsverzoek krijgt dan ben ik het.

Hoe gaat het verder hier??
    Hier alles oke!

San hou ze binnen he! Maar je bent in goede handen gelukkig! Zet hem op meid!

Morgen een zware dag voor de boeg... we gaan ballonnen oplaten voor mijn moeder. Zie er erg tegenop... mis haar ook nog zo erg.. vooral de laatste dagen heb ik het weer erg zwaar.

Gelukkig heb ik de meiden die me afleiden.

13. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    San: dat is misschien voor jou wel een rustgevende gedachte?! Waarom lig je aan de remmers?! Is de bmm nog verder verkort?
    Ik hoop dat de kindjes het goed blijven houden bij je binnen, en ze zelf ook nog binnen willen blijven! Succes meid!

14. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    san: oei wat spannend zeg, hopelijk blijen ze nog een aantal wkn zitten! Denk aan je.

luuske: sterkte vandaag, ik heb mijn ouders nog maar het lijkt me ontzettend zwaar en een heel gemis.

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Ben ik weer even, een drukke dag gehad gister en vandaag.

Debster ook bevallen las ik! Fijn zeg... is het dus toch zelf op gang gekomen? Mooie namen voor je mannen. Hopelijk gaat alles goed.

San in zh weer, jeetje meid. Hou ze binnen. Waarom weeenremmers heb je ook harde buiken erbij? Hier heb ik ook 2 longrijpingsspuiten gehad en weeenremmers.... het heeft geholpen, hopelijk bij jou ook!
    Hoe is het met het bloedverlies?

verder; erg misselijk maar we gaan door... ;)

16. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @luuske, mag ik vragen hoe lang je moeder er al niet meer? Afgelopen 30 maart was het voor mij precies 5 jaar geleden dat mijn moeder plotseling kwam te overlijden op 42 jarige leeftijd.. ze heeft dus niet bij mijn bruiloft kunnen zijn en wat ik dus het allerergste vind, ze heeft haar kleinzonen nooit kunnen zien of vasthouden :( terwijl ze zo graag oma wilde worden!!! Daarbuiten is mijn vader zich daarna ook heel raar gaan gedragen dus dat zit ook allemaal niet heel lekker...

17. Luuske

Luuske Lid

6 sep 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ linnepinneke: Mijn moeder is 1 februari overleden... ze had een kankersoort dat 1 op de 15 miljoen nederlanders krijgt. Ze zou hiermee max 4 jaar leven zijn er 14 geworden! Wij ijn speciaal voor haar eerder getrouwd en ze heeft nog 6 maanden mijn kindjes gezien... daar ben ik wel blij mee maar het doet mij veel verdriet dat ze ze nu niet meer kan zien.. ze zijn ondertussen al zo gegroeid en kunnen al zoveel en dat wil ik zo graag met haar delen maar dat kan niet meer. Goh de tranen lopen nu over me wangen. Mijn zus bevalt in juni van haar 3de mam weet wel wat het wordt en dat is wel een fijne gedachten maar ze zal hem/haar nooit vasthouden wat weer een groot verdriet is.
    Mijn vader doet ook wat raarder.. zo heeft hij mijn broer (die nog thuis woont) een huis vlak bij mijn zus en mij laten kopen en hij komt daar over 2 jaar als hij met pensioen gaat ook wonen... alle spullen van mijn moeder waren binnen 2 weken opgeruimd.. hij heeft nu zijn huis te koop staan maar dat waren wel allemaal dingen die hij altijd had gezegd dat hij zou doen dus zo raar is het niet maar wel snel allemaal. Ik hoop dat hij snel weer zijn leven een beetje kan oppakken.. hij probeert het wel maar het valt hem allemaal erg zwaar.

18. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh meiden, wat lijkt me dat zwaar. Je moeder te moeten missen! Als ik zie hoeveel mijn mama voor me doet, hoe ze altijd klaar staat. Pffff je weet dat het ooit een keer gebeurt, maar toch. En Lin, wat was jouw moeder ontzettend jong zeg! Mijn man is nu 44, en ikzelf dit jaar 40. Zo oneerlijk!
    Sterkte voor jullie allebei! Voor wat het waard is, maar wel gemeend.

19. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @luuske, 1 februari is nog zo kort!!! Als er wat is kun je je hart luchten hoor, ik weet precies hoe je je voelt!!! Hier had mijn vader na 2 maanden een andere vrouw, eind van dat jaar zijn ze nog getrouwd en in juni is toen mijn halfzusje geboren... Mijn jongens hebben dus een tante van bijna 4........
    Oja mijn moeder is blijkbaar overleden aan een extreem grote longembolie :'( we hebben autopsie laten verrichten...
    Mijn vader is dus bij haar gaan wonen en heeft helemaal niets meer van mijn moeder! Zie hem ook alleen nog met verjaardagen, ik heb niet zoveel meer met die man! Hij is zo veranderd!!!

@bietje, thnx meid!

20. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Hier alles nog goed nog wel slim met bloedverlies en lig nog aan de weeenremmmmers. Ga er morgen vanaf en dan word het spannend ze hopen hier dat ze nog 3 weken zitten dus hopelijk gebeurt dat ook maar wat staat ons daarna te wacgten brr nou laat het maar over me heen komen.

Groetjes san

Deel Deze Pagina