Vind het spannend voor je san, zo lag ik er met de 27 weken ook bij. Alleen had ik geen bloedverlies... en kijk nou ik heb ze nog steeds binnen. Duim dat dit voor jou ook zo blijft! Liefs
Belle en Debster van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie twin!!! lekker genieten!! @bb had jij verwacht dat je er nu zo nog bij zou lopen??bedoel met je beebs in je buik?? had jij nou ook FB? weet t niet uit mn hoofd nu. @San sterkte meid weet hoe jij je voelt!! lag ook met 26+3 in het ZH met verkorte baarmoedermond (geen bloedverlies) maar wel ween..... duim dat je kleintjes nog wel n week of 7 blijven zitten!!
Hoe gaat het met de nieuwe moeders.. wat een mooi bezit is het he. San succes vandaag gingen de remmers eraf toch? Fijne Paasdagen voor iedereen. Hier een rustige Pasen alleen vanavond even op visite en verder lekker rustig aan doen met zijn 4en.
Hoi meiden, Hier een mindere nacht gehad weer bloedvetlies met stolsels erbij . Vind het eng worden maar de meiden doen het nog goed en de weeenremmers gaan er zo vanaf. Dus spannend . Groetjes san fijne pasen
San veel sterkte hoop echt dat het bij jou net zo verloopt als bij mij met de tweelingzwangerschap. Is er een reden voor het bloedverlies gevonden? Ik hoop en duim dat je nog een week of 10 de meiden in je buik hebt zitten.. Sterkte!!
Wat spannend san. Hebben ze een idee waar het bloed en de stolsels vandaan kunnen komen? Is een placenta aan het loslaten ofzo?
Ze kunnen nuks vinden alles ziet er goed uit . Geen stolseks te zien kidjes doen het goed dus afwachten nu.
Nee nooit gedacht! En dat is gewoon alweer 6-7 weken terug joh! Woensdag a.s heb ik de 34 weken gehaald!! We zijn nu wel erg nieuwschierig zeg! Vriendlief dacht vannacht al dat het begonnen was de arme schat, hahaha ik sprong ineens uit bed.... KRAMP! mijn been was dr gewoo korter van joh kreeg m niet op de grond hahhaa... hij zowat een hartstilstand Ik heb ook facebook indd, volgens mij sta ik op het lijstje erbij (heb je die via pb gehad??) Hoeist met jou? Ritme beetje gevonden en gaat alles goed?
Hoop net als iedereen dat de weeenremmers hun werk gedaan hebben! Moet je dan nog wel blijven? Zal Wel Afhangen van hoe je Lijf reageert denk ik. Snap wel dat hèt het eng vind! Take care. Mysun, fijn dat je mannetje mee mag vandaag! Ook spannend denk ik? Bb nog even respect voor jou, je houdt het zo goed vol ondanks je misselijkheid! Ben bij alle zwangerschappen de eerste 15 à 16 weken misselijk geweest ik vond het een Hel! Je kunt ook niet anders maar toch! Ik vind jou altijd zoooo positief blijven!! Respect dus!
Bietje; dankje meid... dat is ook wat ik het zwaarste heb ervaren aan zwanger zijn (en wat ik helaas nu dus link aan zwanger zijn) Maar ik heb nu zo iets wbt de misselijkheid ik heb het al 33 weken overleefd dan kunnen die laatste paar er nog wel bij.... Probeer indd positief te blijven, maar lukt niet altijd hoor @all; vraagje (smerig misschien, sorry!) ging net naar de wc en met afvegen een behoorlijke prop slijm 1.5-2cm gok ik op wc papier... moet ik hier iets mee (gyn bellenn ofzo) of is dit normaal? Wat dat betreft echt een leek hoor hihi
Bb, kan je slijmprop zijn.. Is niet heel erg hoor, het hoeft niet te beteken dat je nu op korte termijn gaat bevallen.. Het kan wel! Ik verloor hem met 31 weken, mijn gyn zei toen dat je lichaam hem ook weer aan kan maken.. De dag van mn bevalling verloor ik hem opnieuw! Zou even bellen en afstemmen hoe of wat..
ht voelt allemaal wel raar hor.... het voelt erg nattig van binnen/onder... maar dat is het helemaal niet. Heel raar gevoel. en mijn liezen (denk ik) doen met bewegen/opsraan/lopen echt zeer, lijken wel te knoepen ofzo.
Hallo dames, lekker van de Pasen aan het genieten? Mijn paasdagen verlopen heeeeeel rustig. Ben met manlief alleen thuis, dochter is uit logeren. Sportpapa heeft vanmorgen een gipsafdruk van mijn buik gemaakt, zo gaaf geworden. Mijn moeder is heel crea en gaat hem schilderen/aflakken dus ben benieuwd naar het eindresultaat. BB last van nattigheid lees ik? Heb ik ook wel hoor, ik verlies veel slijm/afscheiding en dan weer een paar dagen niks, denk dat je je niet teveel zorgen moet maken. Liespijn is heeeeeel herkenbaar. Als ik opsta dan loop ik de eerste paar meter helemaal krom, komt vooral door je slappere bekken en bekkenbodem. Hier zijn mijn maagzuuraanvallen weer in volle hevigheid losgebarsten terwijl ik zo goed oplet wat ik eet, zo irritant. Mijn hele slokdarm brand bij alles wat ik eet of drink. Rennies helpen nauwelijks, antagel werkt redelijk... Ik las dat Mysun er weer eens was, leuk! Hoe gaat het met je en de twins??? Ik zoek je ook ff op op facebook... San, nogmaals sterkte, stolsels is wel schrikken inderdaad, gelukkig nix met de kindjes en geen weeën is een goed teken!
Hoi dames, Hier nog een "nieuwe" en in verwachting van twee knulletjes Spannende tijden... Tijdens de 20 weken echo waren ze lekker aan het knuffelen met hun hoofdjes, wij waren echt allemaal weg - zelfs de echoscopiste De twee zijn zo lekker bezig inmiddels, zooooooooo leuk! Moet alleen veel rusten dan gaat het goed met mij. Hoe verliep de zwangerschap bij jullie? Groetjes
ooh maar daar maak ik me ook gee zorgen over hoor. Vervelend dat je weer zo maagzuur hebt! Hopelijk zakt het snel meid. Lekker zo'n rustig weekendje voor jullie
momvantwee: welkom! Leuk 2 jongetjes!! zijn hier toch nog in de minderheid! Hoe gaat het verder met jou?
Verder gaat het prima, bloed druk ect zijn goed. Alleen de kleine kwaaltjes die soms irritant zijn en als je niet in een goede bui bent, erger lijken dan ze daadwerkelijk zijn Noem als voorbeeld schimmelinfecties, zo vies baahhhh of bandenpijn... Hoe is het met jou? Idd, er zijn meer meisjes dan jongen tweelingen
@momvantwee, welkom hier!!! De jongensmama's zijn idd in de minderheid maar met jou erbij zijn we wel flink aan het groeien haha