Nee dat wil ik zeker niet, en ik heb er *gelukkig* ook niks over te zeggen. Volgens de gyn zitten ze nog wel even want ze hebben het erg goed daarbinen... Dat hoop ik dan ook... want ik wil het beste voor de twin.. maar het voelt nu even niet al het beste voor mij.... dat moet ik denk ik maar even vergeten... morgen weer controle dan horen we weer hoe alles gaat.
Als die stomme rug dr niet was dan had ik het eeen stuk makkelijker vol kunnen houden denk ik..... die misseijkheid ben ik helemaal aan gewend onderhand, voor zover dat went...
@bezigbijtje; heel vele succes meid, en je wil ze inderdaad nog even binnen houden maar snap dat je er persoonljik wel klaar mee bent hoor! Hou je taai.
BBtje, even een hart onder de riem hoor! Set hem op meid! Inderdaad het is ècht beter om ze nog even binnen te houden en ik begrijp heel goed dat je er soms door heen zit... Maar wat de andere meiden ook zeggen, een couveuse periode wil je niet voor je kleintjes.... Zet hem op
sluit me aan bij de rest; hier 3 prematuren. de tweeling geboren met 33 weken 3 dagen, 4 weken in het zh en de oudste met 31 weken, 7 weken in het zh. Is echt niet wat je wil...het is ff k met peren, maar je doet het al zoveel weken zoooo goed, dus hou vol meid!!! Mysun, ligt je mannetje in het wiegje en zie je al verbetering? Hoop het zo voor het ventje! Nu er zo fanatiek gefacebooked wordt en er ook plannen zijn tot afspreken, gooi ik hem er weer eens in hoor; gaan wij ook nog daten? Vind het leuk om de meiden uit Noord Holland zoals voorgesteld op fb, te zien. Maar ook om jullie te zien, kletsen al zolang samen! Wagen we weer een poging, moet ik een nieuwe afspreken.nl aanmaken? U roept maar!
En zelfs met 36 weken kan het nog zo zijn dat je babys 2 weken in het ziekenhuis liggen, dat was bij ons het geval! En jaaaaaa ik wil ook meeten, maar het liefst niet hoogzwanger, ben nu al elke dag om 12 uur kapot met mijn 2 energieke kids haha.. En dan nu weer klaar wakker, lekker dubbel!
Oh en mijlpaaltje vandaag : 28 weken! Gek is dat nu leef ik na 32 weken toe, ben zooo bang dat ik weer te vroeg beval, wil dat echt niet! Dus op na de 32, dan de 34, en dan de 37... En dan jawel 40 weken voor mijn Part ga ik flink overtijd, maakt me niks uit ik heb wat te compenseren met de vorige keer!
mm7: jij haalt gewoon de 39 weken hoor!!! En je bevalt lekker thuis en hebt een heerlijke kraamtijd!!!!! Daar ga ik voor duimen en het is je zo gegunt!!! Hoe gaat het met het maken van de bedstee? Ben erg benieuwd! (en uhm volgens mij vroeg je over het speelkleed, maar die doe ik helaas nog lang niet weg, hij is zo fijn!) daten: jaaa ik ben nog steeds voor.. Hopelijk kunnen we een dag plannen, en dat het ook wat mooier weer gaat worden1
Even een korte update! Vandaag komt Y thuis! Joehoe! Dat is ineens heel snel gegaan. Gisteren heeft de kinderarts toch al de knoop doorgehakt, terwijl ze dat pas vandaag wilden doen. Ze voldoet inmiddels goed aan alle criteria: drinkt haar voedingen allemaal zelfstandig, kan zichzelf op temperatuur houden maar ze is alleen nog een 50 gram te licht. En op die 50 gram willen ze haar niet daar houden. Prima! Maar we krijgen toch een minimensje mee naar huis... Beetje spannend is het wel. S en ik zijn gisteren thuisgekomen. Dat gaat eigenlijk wel goed, alhoewel zijn temperatuur ook wel een uitdaging is. Hij zakt al snel af naar 36,5. Dat is natuurlijk niet slecht, maar liever zie je het wat warmer. Dus veel in de weer met kruiken en hem in wikkeldeken doen etc. Met mij gaat het wel goed, alhoewel ik nog wel veel pijn heb. Elke dag gaat dat beter, maar je doet snel te veel. Onze oudste komt als het goed is morgen weer thuis. Mijn man gaat de rest van de week werken, dus ik hoop maar dat het met kraamzorg samen wel te behappen is. Ik ga mij aankleden en dan op het weg naar het zh!!
Wat goed om te lezen allemaal zeg! Heerlijk dat je meisje thuiskomt vandaag. Wel pittig voor jou dat je mannetje weer aan het werk gaat. Ik hoop dat je een fijne kraamhulp hebt! Ik zag mooie foto's voorbij komen op FB van je prachtige kindjes, krijg er zo'n zin van om mijn eigen kindjes te zien!
@belle: wauw, jullie gezinnetje is morgen gewoon compleet! Hopleijk krijg je hele fijne kraamhulp die ook zeker jou lekker verwend! Je hebt toch sowieso recht op 16 uur extra met een tweeling? tenminste dat is wat ik vind op internet... Even los gezien van het feit als ze natuurlijk langer in het zkh liggen.
Ik heb wel extra zorg gekregen maar dit was naar aanleiding van de keizersnede.De vk moet dan iets invullen...ik geloof dat dit om 2 halve dagen ging. Goede berichten verder hier lees ik! San hoe is het met jou? Hier alles goed de twin heeft een aardig ritme * klop klop* alleen Jade blijft hoesten nu is een vriendinnetje van dr getest op kinkhoest die heeft precies dezelfde klachten die krijgt vd week de uitslag even afwachten als zij het heeft zal jade het ook wel hebben word weer dokter bellen dus! Fijne dag lady's X
san hoeist met jou meid??? Hier weer veel moeten spugen en ook weer groot deel van de prop v erloren.... zal t dadelijk bijn controle ff melden, maar zolang er geen bloed bij zit zal t wel oke zijn denk ik... ik krijg ook 8-12 uur extra ivm 2ling klopt jah...
over die 16 uur zorg...is echt onzin... hier 6 dagen in het ziekehuis gelegen en kreeg nog maar 2,5 dag kraamzorg.. dus hier stond ik er heel snel alleen voor. Want ze mogen je maar 8 dagen kraamzorg geven, en die 6 dagen ziekenhuis gaan daar gewoon van af. San± ben benieuwd hoe het met jou gaat