Ik hoop echt dat alles goed is met san, en haar babys nog in haar buik zitten. Thnx lin voor het plaatsen van een berichtje.
FF snel bericht....want ben op mijn werk Kreeg vanmorgen om 8.17 uur een whatsapp van San Hoi gisteravond om half 10 en 10 uur zijn lisa en esmée geboren naar omstandigheden maken ze het goed. Ik denk dat ze zelf nog wel op ZP komt voor meer details, ik heb ook bewust niks op FB gezet. Dat laat ik haar zelf doen. Krijg er wel kippenvel van en hoop dat alles voorspoedig met ze gaat nu en de komende weken.
San: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jouw twee dochters. Wat heb jij ook prachtige namen gegeven! Maar wat heftig dat ze er nu al zijn. Ik hoop dat hun eerste nacht goed is verlopen. We horen het vanzelf als je er aan toe bent om te vertellen hoe het gaat. X
San! gefeliciteerd emt de geboorte van je meiden.... Wat zullen ze klein zijn! Benieuwd naar je verhaal maar kom eerst maar eens bij van alle indrukken...!
@ san: van harte gefeliciteerd met 2 mooie meiden. Veel sterkte de komende tijd, het zal heftig gaan worden. Met welke termijn ben je bevallen, nog geen 28 weken toch?
San, gefeliciteerd met jou/jullie dochters! Heel veel sterkte de komende tijd, ik hoop dat jou meiden zich er goed doorheen slaan!
jeetje kippenvel even hoor ik hoop dat de meiden het goed blijven doen!! San van harte proficiat met jullie meiden wat een mooie namen weer dikke knuffel!
San: van harte met de geboorte van jullie 2 dochters!! Hopelijk is alles goed gegaan! Wens jullie veel kracht en sterkte toe deze tijd!! Dikke knuffel!! Trouwens: leuke namen, onze dames hebben als 2 de namen die namen. L.ieke e.smee en f.leur l.isa
@san... ik lees het nieuws. Allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochters Lisa en Esmee. Ik hoop dat het goed met jullie alledrie gaat. Ik bid voor jullie! Prachtige namen trouwens! @verder hier weer een onrustige avond achter de rug. Ik kom bijna niet aan meeschrijven meer toe met 1 van de 2 meiden op de arm. Ga nu gauw voeden. Vanmiddag misschien wat meer tijd! Zwangeren, houd vol! Niewe zwangeren, welkom hier. *zwaai*
@san gefeliciteerd met de geboorte van je meisjes, heb even terug gezocht met 27+4 geboren jeetje..... ik wens je heel veel sterkte en duim met de rest mee. Prachtige namen trouwens.
@hexje, fijn dat jij het al opgezocht hebt haha zet ik het in de lijst! Zal ik jou er ook bij zetten? Heb ik de geboortedatum, termijn, namen en gewichten even nodig
hey san; als eerste proficiat met jullie prachtmeiden en wat een mooie namen! heel veel succes en positiviteit gewenst de komende spannende en intensieve tijd. We denken aan jullie.