Wow san, dat is heftig voor jullie! Fijn te horen dat ze het na omstandigheden nu goed maken. Ik denk aan jullie en ben benieuwd naar je verhaal. Maar nu eerst even bijkomen van alle spanning, indrukken en de bevalling! liefs
San, van harte gefeliciteerd met jullie meiden ! heel veel sterkte en ik hoop dat alles goed gaat . leuke namen hoor !!
Tuurlijk wil ik wel op de lijst Geboren: 04-01-2011 termijn : 34+5 Namen : Marouscha (1920 gram) Elvira (1930 gram) Wou je nog meer weten
Idd haha das niet zo veel leuk hoor! En nr 3 onderweg zal wel zwaar zijn of valt het je mee? Hier mijn handen zo vol aan de dames dat ik er niet aan moet denken hahahahaha dus in elk geval een dikke respect meis!
meiden, ik ben gister niet meer gebeld dus neem aan dat bloed oke was. Maar wat ik me nu ff zorgen over maak.... ik heb zo'n drukkend gevoel in mijn bovenbuik (daar waar de buik ongeveer begint, heb net stukje gelopen naar fysio (5min heen, half uur daar, 5min terug) zou dat kwaad kunnen ondanks dat bloed en urine goed is?? Vrijdag moet ik weer terug, dan zal ik het zeker ook melden want moest op eventuele klachten letten maar het voelt vervelend. ga zo ff liggen misschien zakt het wel weg.
Voelt het als een soort band om je buik??? Als dit zo is en het zo blijft dan zou ik als ik jou was even bellen. Dit heeft te maken met je bloeddruk! Beter een keer te veel dan een keer teweinig gebeld
Ja daar twijfel ik dus zelf over... het voelt meer aan als een heel drukkend gevoel bij de "naad" waar mijn buik begint, alsof iemand daarop aan het duwen is.. ik heb dat nu n dag of 3 al wel (dacht dat het aan mijn beugel bh lag maar die heb ik al 2 dagen niet meer aan en nog dat gevoel) NU heb ik net gelopen en is t erger.... het zit alleen aan voorkant nergens anders.
@bb wow, de 34 weken gehaald! Super meid! Ik heb deze mijlpaal helaas niet mogen halen... Nog even volhouden! Je hebt het wel te verduren zeg deze zwangerschap.. Alles waar je maar last van kan hebben.. Hopelijk knap je snel op als je kindjes er eenmaal zijn! Ik denk aan je! @hexje, welkom hier! Mijn meisjes zijn met 33,4 geboren en woge 1810 en 1860 dus aardig in de buurt van die van jou! Groeiden ze bij jou ook zo snel? Hier zijn ze vrijdag 10 weken en gaan richting de 4,5 kilo! Volgende week maandag naar het CB, voor de eerste prikjes. Ik ben benieuwd! Verder slapen de meiden overdag goed, s'avonds zijn ze veel onrustig (lees huilen van half 8 tot 10 (als ik het laat gaan...) Dus we zitten hier hele avonden met de meiden op de arm.. Gelukkig gaan de nachten wel goed. Vannacht van 10.30 tot 6.30! Hopelijk blijft dat zo.
Klopt, maar ondanks alles ben ik blij dat ik deze mijlpaal heb mogen halen. Het word nu alleen wel erg zwaar! Maar toch wil ik ze ook weer zolang mogelijk bij me houden.... Hopelijk is dit geen zw.vergiftiging. Maar denk het niet want dan had ze me gister al wel weer gebeld. Ik verloor vanmorgen weer een flinke slijmprop... maar dat kan volgens de gyn niet veel kwaad. Mijn bmm was gister nog 2.0-2.5 Wat lijkt me dat zwaar als je 2kinjes hebt die je moet troosten, zeker als je alleen bent!
Ik zeg bij twijfel bellen! Helemaal omdat je bloeddruk al vrij hoog is! Het kan ook zijn dat er 1 is gedraaid en nu met zijn billen of benen tegen je ribbenboog aanligt...... maar of het dan verstandig is om tot vrijdag te wachten........ Edit: Ik had eerst geen zwvergiftiging.... te minste net niet dus mocht naar huis na 2 dagen bleek ik het dus wel te hebben (al die tijd al) en mocht ik uit eindelijk ander halve maand blijven dus zo is het er niet en zo is het er meis...... gelukkig heb je je termijn wel mee
Als urine en bloed goed zijn kun je dan nog steeds wel kans hebben op zw. vergiftiging of niet? Gister zei de gyn er niks over over die druk...
Thx Heb even gespiekt in de boekjes met 12 weken waren ze hier 4,5 kilo! Dus die van jou doen het hardstikke goed hoor Eerste prikje haha ik vondt het erger als de meiden Je zal wel lamme arme hebben Heb je al eens een draagdoek geprobeerd? Je hebt ze ook die kan je als soort hangmat in de box maken. Of proberen in te bakkeren als ze zo onrustig zijn? Ik zeg vast dingen die je allang gehoord hebt maar zeg ze lekker toch. Wat hier nog wel eens hielp als ze echt niet wouden slapen was in bad daarna waren ze dan zo moe dat ze zo sliepen........ Veel sucses er mee en hoop dat het snel beter gaat!
Ze ontdekken het in de urine daar zit dan te veel eiwit in. Maar ja de ene dag had ik niks en de andere dag toch wel..... ze vroegen mij steeds of ik een band om mijn buik voelde, sterretjes zag, me licht in mijn hoofd voelde maar ik had niks van dat alles maar wel een bloeddruk die de pan uitrees Mocht alleen nog maar op mijn kamer en naar de wc 10 pillen (per dag) en 3 infusen had ik en voelde er zelf niks van..... Dus denk dat het zo er in eens wel kan zijn.... vandaar... en als je een te hoge bloeddruk hebt en ze doen er niks aan kan dat heel gevaarlijk zijn..... (wil je niet bang maken hoor) vandaar kunnen ze beter een keer te vaak controleren dan te weinig......
IK heb nu pillen voor de bloeddruk en ze wil me vrijdag terug zien voor controle bloeddruk en klachten... ga nu echt ff liggen, misschien bel ik straks wel ff om ook naar de uitslag te vragen!
San, van mij uiteraard ook van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertjes. Ik hoop intens dat alles goed gaat en ook blijft gaan vanwege de vroeggeboorte! Ik duim voor je/jullie!! BB, die druk bovenin heb ik ook bij tijd en wijle vnl. als de bovenste in een stuit ligt maar dan wel aan 1 kant, meestal rechts. Fijn dat je vrijdag weer mag komen voor een controle. Ik schrok trouwens ook wel toen Hexje zei dat je zonder symptomen toch zw. vergiftiging kan krijgen.. Meiden, ben erg blij en dankbaar met m'n behaalde termijn van 35 weken! Vooral als je dan weer leest hoe het ook anders kan lopen! Nog 1 week en dan ook weer een mooie mijlpaal bereikt. Ik heb zo'n voorgevoel dat ze er bij mij met 38 weken ook nog wel zitten maar we zullen zien... Ben gewoon nu de eerst volgende op de lijst die moet bevallen !!!
Ik had echt helemaal geen symptomen.... ook niet toen het bewezen was dat ik het had! Vandaar dat ik er miss een beetje op hamer om een keer te vaak dan te weinig te bellen. Mijn meiden zijn geboren omdat ik hellp had.... maar zelfs toen had ik zelf geen last! Het enige wat ik had was dat ik nog geen 5 meter meer kon lopen zonder een kwartier bij te moeten komen.... dus je snap dat als ik naar de wc liep deze enige tijd ingebruik was En mijn man moest mij helpen met douchen als ik er eindelijk was en zat dan had ik niet meer de puff om me te wassen..... was mijn man er niet dan had ik de eer dat de zuster me onder de douche hielp en er weer uit
Oh San ik lees net het nieuws.... Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertjes... ik hoop dat alles goed gaat en jullie alledrie heel snel aansterken... dikke knuffel
@sportmama, hoera!! 35 weken! Ook al zoon toppertje! Fijn hoor, en inderdaad.. een vroeggeboorte kan ook maar zomaar.. @Hexje, o dus jou meiden kregen ook Pokon haha! Fijn he, dat ze al zo gauw op de groeilijn van een terme baby zitten! Draagdoek, heb ik gehad bij mij 2e dochter, maar beviel niet. Verder slapen ze erg rustig, en inbakeren vind ik niet nodig (heb ik mijn mijn 2e dochter ook gedaan en beviel goed, maar zij huilde de hele dag..) Ik vind het ook niet erg om met ze te zitten (speentje erbij, en lekker opgekruld tegen je aan, maar vind het zo vervelend dat mn man ook altijd aan de bak moet na een dag werken. Ik kan ze namelijk niet tegelijk troosten..) Maar bedankt voor je meedenken! Lief van je! Ik weet dat het krmapjes zijn, we zijn vorige week overgestapt op standaard voeding, en daar moeten ze denk ik even doorheen. Verder zijn ze erg zoet en tevreden gelukkig!
Bb wil je niet ongerust maken en zelf heb ik die ervaring ook niet bij t cwz...maar mijn vriendin was ook onder controle van cwz had ook symptonen naar huis gestuurd...toch vertrouwde ze het niet en moest 2 dagen later savonds naar t rijnstate omdat cwz te druk was en moest daar gelijk blijven ivm zw vergiftiging.... nu weet ik dat ze bij cwz echt streng zijn vooral bij meerlingen maarggoed wou t je toch ff melden mss toch gewoon bellen? x