Tweeling Mama's IIII

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Hmmm 30 min van zwolle volgens mij woon jij dicht bij:D En ja het is zwaar het steeds heen en weer rijden..... altijd rond de tijden dat je zelf graag even zou willen liggen. Je kan in Zwolle altijd vragen of je even in een rooming-inn kamer mag hoor.... kan je ff rustig liggen. Hoe gaat het met je meisjes?? En het buidelen (ik vond dat zo bijzonder dat kleine lijfje tegen dat van jezelf). Vergeet tijdens al je zorgen niet op jezelf te passen meis......

Dikke knuff

2. momvantwee

18 jan 2012
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    @linne Uitgerekende datum is 13 augustus (40 weken).

@san Van harte met de geboorte van je dochters en veel sterkte voor de komende tijd!

Hoe is het verder met jullie allemaal? Hiero alles goed, knulletjes zijn zo rustig de laatste dagen :(

Werken jullie nog voltijd en wanneer zijn jullie gestoppt? Ik werk nog maar halve dagen en het gaat zo veel beter ook is het moeilijk voor mij omdat ik mijn werk graag doe.

Fijn om contact met andere tweelingsmamas te hebben. Nemen jullie mij op in de kring? Vindt het prima om info uit te wisselen ;)

Dames, een fijn weekend nog!

3. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Momvan2 ik ga je vanavond in de lijst zetten!!! Heb je ook facebook???

4. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    mom van 2: ik ben met 26weken gestopt met werken op advies van de gyn. het is echt afhankelijk van hoe je jezelf voelt, en hoe je kleintjes het doen! Achteraf maar goed ook dat ik met 26w gestopt ben, heb ik nog even 4 weekjes 'verlof' gehad voordat de meiden kwamen!

Maar luister goed naar je lichaam, hoe moeilijk dat ook is.

ik las trouwens dat BB toch weer naar huis mag, lekkere roallercoaster zit zij in! nu hopen dat de waardes goed blijven!

Hier: onze twee meisjes draaien!! en oh wat ben ik trots, dat doen ze toch maar weer die kleine toppers van ons!
    verder lijken ze niet helemaal in hun hum... ws last van het verkouden worden! het word tijd voor de zomer.... weg met de snottebellen!

ik ga vanmiddag aan het werk! dus tot vanavond laat! ciao!

5. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Oja werk... Ik ben met 8 weken gestopt, dit vanwege extreme misselijkheid. Met 19 weken was dit over en de bedrijfsarts zou me bellen als ik 20 weken was om toch weer iets te kunnen gaan doen maar de dag dat hij belde had ik kwam ik net uit het ziekenhuis in leiden... Ik was met mn 20 weken echo direct door gestuurd ivm vermoeden TTS. Gelukkig bleek het "maar" op een groeiachterstand te gaan... Kreeg toen van de bedrijfsarts gelijk te horen dat ik pas weer na mn verlof op zn vroegst aan het werk mocht!!!

6. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Linnepinneke ik heb ook fb:D:D of heb ik jou al als vriendje daar????;)

@momvan2 je wordt hier snel 'opgenomen" hoor ik ben er ook nog maar net:D

Wat lees ik nu! Mag BB wel naar huis??? Nu ben ik in de war:D Heeft iemand haar fb? en zo ja mag ik die dan????

Ik heb doorgewerkt (20 uur per w) tot bijna 31 weken, toen kon en mocht ik niet meer omdat ik opgenomen was ;):D Mijn gyn was redelijk boos dat niemand gezegd had dat ik eerder had moeten stoppen:) Werkte toen in een verzorging tehuis op de linnen afdeling en deed mijn werk nog steeds precies zo als daarvoor..... hij had liever gezien dat ik met 26 wekenn gestopt was. Ivm dat de meiden niet goed groeide en en ik zware bekkeninstabiliteit had (aangeboren heupafwijking) maar ja ik dacht zolang ik het kan dan kan ik het :):):) en niemand zei wat:p

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Heej meiden,

weer even een reactie van mij,,, thuis via de laptop:D!!!

Ik mocht toch naar huis, mijn eigen gyn deed gister de ronde en die had genoteerd dat als mijn waardes minimaal verhoogd waren ik naar huis mocht met 24-uurs-urinetest mee naar huis.

De waardes waren 3.5 waar ze max. 3.0 mogen zijn voor toegestaan naar huis... bloeddruk is sinds de verhoogde medicatie prima (135/90) dus dat speelde ook mee. Op vocht na geen klachten..

verbaasd maar ook heeeeeeel blij.

DInsdag moet ik terug voor controle en dan ook weer bloedprikken en urine uitslag hoor ik dan ook... Ik ben erg benieuwd.(ga wel uit van opname dan weer kan t niet tegen vallen) Als de waarde dan gestegen is moet ik blijven en gaan ze me erg in gaten houden.

voor nu erg rustig doen en allert blijven...

tnx voor jullie lieve en fijne steun!!!!!

8. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Kijk dat is beter nieuws:D:D:D kunnen we allemaal met je kleppen:D Heb je nu je de hele dag moet rusten tijd genoeg voor hahahahaha Nog 2 dagen ben je over mijn termijn heen:D:D:D goed bezig zeg ik:D:D:D pas wel goed op jezelf he meis...... en als je je niet goed voelt niet wachten maar bellen:D Het is mooi weer buiten dus je kan even lekker genieten van het zonnetje:D
    Heb jij fb???? (had al aan linnepineke gevraagd:D0 en wil je daar vriendjes worden? dan prop ik je ook in de tweeling fb :D Als je het leuk lijkt natuurlijk:D

9. Luuske

Luuske Lid

6 sep 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    BB goed nieuws! Fijn dat je weer thuis bent!

Hier dikke pech... voor het slapen gaan had L een lek luier.. oke kan gebeuren.. na het slapen weer... oke pech maar weer omkleden.. leg haar beneden in de box loop naar boven om de andere te halen kom beneden... en ja hoor was L helemaal nat weer een lek luier! Heerlijk die diarree! Denk dat ze weer tandjes krijgt... zucht zucht! Zit hier dus tot mijn oren in de shit!

10. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @hexje, zit je in de tweelingmama fb? Ik ook!!! Mij kun je mss vinden door een foto die ik geplaatst heb! In de omschrijving staat dat ze 6 dagen oud waren en voor het eerst weer bij elkaar :D

11. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @hexje ik zie dat ik je al op facebook heb hahahahaha

12. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    ben af en toe even de weg kwijt wie wie nu is hoor.... Maar her en der gaan er lampjes branden! :)

Fijn BB dat je weer thuis bent! Hopen dat de volgende controle weer goed is! Rustig aan doen !

Hier lekker dagje gehad. Gewoon thuis maar lekker aangerommeld. 2 oudste lekker buiten spelen, lopen af en toe naar binnen. Boxkleden gewassen, huis opgeruimd, was opgeruimd etc. Tijd voor de administratie... gewoon lekker :) Morgenmiddag paar uurtjes werken ivm ziekte.... gijs & Lieke mee geweest in de bakfiets, leuk! Daarna hebben ze dikke 3 uur! geslapen.... wauw zeg wat een ruk en zo lekker dus dat ik ongestoord ff wat in huis kon doen en manlief dus ook buiten in de tuin en schuur!

Ik geniet van mn gezinnetje! :)

13. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Ja dan weet ik het ja hahaha :D

14. mama van 2

mama van 2 Actief lid

7 dec 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hier tot 29 weken 40 uur in de week gewerkt daarna tot 34 weken 25 uur gewerkt en moest met 34 weken van de gyn met verlof gaan had nog wel 2 weken door willen gaan, kreeg pas echt klachten toen ik thuis kwam te zitten als of mijn lichaam het aanvoelde dat ik rust had.

15. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Hoe vind ik die tweelingmama FB pagina eigenlijk? Ikke ook vriendjes worden:D:D:D!!!

16. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    https://www.facebook.com/groups/172452116163033/ en dan vragen of je er ook bij mag:D Als je dan geluk hebt keuren Sivia009 of ik je goed haha en mag je erbij hahaha:D

(geldt trouwens voor alle tweelingmama's of tweelingmama's to be:D

17. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Dank je Hexje! Ben benieuwd of ik door de ballotage kom....:D:D:D

18. Hexje

Hexje Fanatiek lid