@linnepinneke ik zie net dat jouw zoontje ook Kyan heet, die van mij ook alleen schrijven we het anders nl. Kian. Ik vind het zo'n leuke naam, vooral omdat je m zo weinig hoort. We kregen toen ook heel veel leuke reacties ! mijn dochter heet Danée, die hoor je ook bijna niet Alleen nu des te moeilijker omdat iedereen hele aparte namen van ons verwacht.
Dat ziet er vrolijk uit hihi Ik ben heeeel moe door die medicatie (hadden ze ook aangegeven dat die kans groot was) dus wonder boven wnder net 2 uur geslapen joh!.... hopelijk kan ik dat straks ook dan nog hihi. Maar ik zit al in 2 ling forum hoor M.F.G. zijn mijn namen... weet je t dan?
JAAAAAAAAAAAAAAAA ik heb je gevonden (lol( en vriendjes verzoek gestuurd ik ben I.V.V LOL Ow wat heerlijk dat je even lekker geslapen hebt! Ja die medicatie helpt wel lekker slapen hahahahahahaha je moet ook nog even goed uitrusten je krijgt het straks druk genoeg
Hey Dames, Na lange tijd afwezigheid wil ik even laten weten hoe het gaat. Op donderdag 5 april ben ik ingeleid met het termijn van 37w+3dgn. Ik had al een tijdje 3 cm ontsluiting dus werden s'oschtend om 7 uur mijn vliezen gebroken. Nadat Thomas een electrode op zijn hoofdje kreeg geplaatst ben ik overgeplaatst naar de verloskamer. Daar aangekomen moest ik van bed wisselen . Tijdens het wisselen van het bed begon ik vruchtwater te verliezen en ook bloed te verliezen. Nadat dit gebeurde daalde de hartslag van Thomas heel snel. Na veel onderzoeken van de klinisch verloskundige en de gyn werd ik met spoed naar de OK gebracht voor een keizersnede. Rond 8 uur werd ik naar de OK gebracht en om 08.34 uur is Thomas geboren en om 08.45 uur is Daan geboren. Thomas heeft een super slechte start gehad, hij heeft heel veel bloed verloren tijdens de bevalling. Hij was super wit en heel slapjes. Nadat er veel artsen/verpleegkundige met hem bezig waren kregen wij Daan in onze armen want met Daan was alles goed. Thomas werd naar de kinderafdeling gebracht waar hij klaar is gemaakt om naar Nijmegen te vertrekken. In nijmegen werd hij naar de IC gebracht. Daar werd hij onderkoeld en beademd. Na 2 dagen werd de beademing gestopt omdat hij dit zelf kon en na 3 dagen werd de koelpack langzaam stop gezet. Wonder boven wonder is hij hier super doorgekomen. De MRI scan van de hersenen en de EEG laten geen gekke dingen zien. Inmiddels is hij overgeplaatst naar een ziekenhuis hier in de buurt zodat ik hem vaker kan bezoeken. Zijn broer Daan doet het super goed. Ik lees soms wel met jullie mee maar veel reageren zal ik niet doen. We gaan veel naar het ZH voor Thomas en moet zelf ook nog veel rust nemen ivm bekkeninstabiliteit en de keizersnede. Ik wou jullie alleen even laten weten hoe het nu is. Groetjes Debster
Jeeetje Debster....wat een verhaal zeg. Gelukkig met een goede afloop, denk je ook een beetje aan jezelf. Dikke knuffel voor jullie, hopelijk kunnen jullie snel gaan genieten
Jeetje debster wat een verhaal!!En wat een kanjers hoor!!neem lekker je tijd en probeer ook te genieten...is Daan wel thuis dan of zeg ik nu iets heel doms!? Knuffie
Jeetje Debster, ik schrik hier enorm van!!!! Wat heftig voor jullie! Hoe is het nu met Thomas? En natuurlijk is het heel begrijpelijk dat je niet zo actief meeschrijft! Maar ook voor jou geldt natuurlijk: als er wat is, wij zijn er voor je!!! Heel veel sterkte aankomende tijd!!!
Vanmorgen hebben wij de kids gedropt bij opa en oma en zijn we van Nijmegen naar Purmerend gereden om naar een auto te kijken die we ook gekocht hebben een Daihatsu Materia parelwit. (wit met een paarse gloed erover) vind hem zo mooi Onze mazda Premacy zuipt echt heel veel benzine op de kleine stukjes die ik rijd, daar zat ook een grote motor in wat ik helemaal niet nodig heb. De daihatsu is heel ruim en daar kan zelfs de urban jungle in en hoeven we dus geen tweelingbuggy te kopen. Volgende week gaan we hem ophalen Hier een foto (zo ziet hij er eruit, ook de kleur) volgende week de fotos van de echte als hij voor de deur staat. Dit is mijn autootje en verder hebben we nog een snelle Seat Leon uit 2006. (hobby van vriendlief...tja automonteur he)
Die kleur is heeeeeel gaaf!!! Al hou ik zelf absoluut niet van dat model, ik vind hem te hoekig.. Maar ieder zn smaak natuurlijk hahaha Wel lekker dat je hem zo snel kan ophalen!!!
Je vind hem idd mooi of juist niet, in het begin moest ik er ook aan wennen. Ik ken ze al vanaf het begin, vriendlief werkt bij daihatsu. Maar hij is doordat hij zo hoekig is erg ruim en dat is met twee kids een uitkomst
Dat is zeker waar haha ik heb voor de ruimte een station gekocht haha Jij gaat toch binnenkort ook op vakantie???? Wij maandag weer een midweekje kempervennen
Debster jeetje wat een verhaal maar fijn dat hij nu dichterbij geplaats is. Jane ik ken deze auto helemaal niet maar super dat de tweelingwagen erin past. Wij hebben vorige week nieuwe auto gekocht en daar moeten 2 losse buggy's in :s. Dus vanaf dan mag papa in de kleine auto rijden. Heb net ook een verzoek gestuurd voor de tweeling facebook willen jullie mij accepteren?
Debster oh jee wat een verhaal... meis wat zal jij kapot zijn van alle spanningen en stress... een hele dikke knuffel en ik hoop dat je zoontje heel snel opknapt en met jullie mee naar huis mag dikke knuffellll
Wat een drukte hier, gezellig! Alle moeders die in het ziekenhuis liggen of van wie de kindjes nog in het ziekenhuis liggen, heel veel sterkte gewenst! Lijkt me niet makkelijk. Ik had eigenlijk verwacht/gehoopt dat na de 12/14 weken de vermoeidheid beter zou worden, maar dat valt me een beetje tegen. Ik heb nog steeds erg weinig energie en zou wel hele dagen niets kunnen doen/slapen. Vooral huishoudelijk werk of een paar uur op pad zijn en dan meerdere dingen doen valt me tegen (bv naar het ziekenhuis voor controle, naar de bieb en nog even naar de supermarkt) Daarna ben ik gesloopt... Wat is jullie ervaring, blijft dit de hele zwangerschap zo? Of kan ik nog hopen op betere tijden