Tweeling Mama's IIII

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Dikke knuffel meis.... als heb je het in je achterhoofd...... het si niet wat je wilt horen.....

2. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    ha!!!maar als ze om 6u wakker zijn ga ik t niet redden tot half 1....1 slaapje is denk ik toch nog niet aan de orde maar kheb ze vanmorgen na een uurtje eruit gehaald en nu liggen ze er net weer in nu mogen ze wel iets langer slapen anders zitten we weer met avond eten en dan uurtje of 7 er weer in!!Denk idd dat ik ze rond half 4 eruit pluk!!Wel super lief voor je meedenken hoor!

Natascha even een dikke knufferd voor jou....

3. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Das wel een idee een kort slaapje in de ochtend en dan in de middag langer! Gewoon proberen en zien of het lukt (hier helaas ook geen gebruiksaanwijzing gekregen LOL) en of het voo rje zelf werkt en voor de kids:D

Geen dank:p

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Natascha ook van mij een dikke knufferd.....

5. Luuske

Luuske Lid

6 sep 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    natascha was een vervelend nieuws... ik denk aan je.

6. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Hoi, wel mee gelezen maar niet meegeschreven. Ben Zondag (op mn verjaardag) ontzettend ziek geworden, zelfs na de huisartsenpost geweest omdat de koort maar boven de 40 graden bleef ondanks paracetamol, moest ook enorm spugen en viel telkens bijna flauw. Heb antibiotica gekregen, neusspray pijnstillers en codaine, en kan zeggen dat ik me vandaag weer enigzins wat beter begin te voelen. Helaas I ook 1 dag 40 gr koorts, en nu heeft V het, gelukkig is mn vriend ook thuis, die is namelijk ook ziek, dus ik sta er niet helemaal alleen voor. Maar jeetje wat kan dat hoesten enzo zeer doen aan je buik zeg...

Gelukkig ga ik nu een beetje opknappen, mn Opa komt zo asperges brengen om te eten, dus dat is wel fijn.
    Van mn verjaardag heb ik niks meegekregen, maar dat vier ik dan ook pas over een maandje.

Alle zwangere, hoe gaat het? Alle nieuwe mamas met nieuwe babys hoe gaat het met jullie?

Fb, enzo hou ik niet zo heel goed bij op het moment, ben al blij als ik de dag een beetje door kom.

Oke genoeg geklaagd nu haha...

7. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Lin en Mv3, hoe was is jullie weekendje weg?

8. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Nou meis voor jou ook een dikke respect een tweeling van een jaartje en dan alweer zover zwanger!!zal best pittig zijn ik vondt t bij Jade al moeilijk en die was toen alweer 1.5 en dat war er "maar"1 !!maar je doet het goed!!X;)

9. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Thnx sjaantje, het is niet altijd even makkelijk, maar hou er niet van om te zeuren, alleen nu ik zoooo ziek en me zoooo rot voel, dacht ik wel even oh, kan iemand me aub even komen helpen!!!!

Maar goed, het zeuren is weer over, vind de zwangerschap nu wel zwaarder als bij de twins, ik kan niet even gaan liggen als ik moe ben of wat dan ook, want er lopen er hier nog 2 rond... Maar het komt allemaal wel goed, ik doe gewoon verstand op 0, en denk : Een paar drukke jaren, daarna kunnen we weer is relaxen haha!

10. mama van 2

mama van 2 Actief lid

7 dec 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Natascha dat is nooit leuk om te horen. Ook knuffel vanaf hier.

11. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Natasja ook van hier een knuffel

12. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @Mel ik ben nog op vakantie :) en wat zijn de jongens gezellig!!! Ze slapen goed, zijn ontzettend vrolijk en lief! Ik was zo bang dat dit een herhaling zou worden van oktober want toen was het echt een drama. Doe mij vaker zo'n vakantie!

13. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Lin, wat heerlijk voor je/jullie! Geniet!!!!

14. friesje1978

friesje1978 Actief lid

7 jun 2011
    322
    0
    16
    NULL
    NULL
    natasha, vervelend nieuws zoiets wil je niet te horen krijgen
    knuffel

ik heb vandaag voor het eerst weer gewerkt ellke woensdag en vrijdag en om het weekend.
    heerlijk het contact met collega's. Lekker kletsen en natuurlijk werken en even niet denken aan het thuisfront.
    Uiteraard gaat het thuis zo goed dat ik ook geen zorgen heb, had het niet verwacht maar ik vind het superleuk om tweelingmoeder te zijn, het zijn zulke moppies, ook het andere kindje maar smelt helemaal bij ze

ik vind het lezen op facebook erg leuk, maar ook wel errug druk
    kan niet alles onthouden en er wordt zo veel geschreven en gereageerd. Dit is dan even wat overzichtelijk

Ik las ergens weer een termijn behaald van 35 en 36 weken
    gogogo girls!!!!!!!

andere zwangeren en net bevallen mama's
    knuf van hier

15. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

mm7: jeetje, wat zal jij je beroerd gevoeld hebben zeg! En zwanger zijn èn kleintje(s) hebben rondlopen is gewoon zwaarder dan een eerste zwangerschap waar je idd de luxe hebt om niets te hoeven. Alleen besef je dat vaak niet tijdens de eerste zwangerschap :D

FB: zie op FB allemaal goede berichten over termijnen. Sportmama is nu 36 weken, BB'tje 35... echt super!! Meiden, ook voor jullie komt de eindstreep in zicht. En echt, het is zo gaaf om je tweeling te ontmoeten -spreek ik nu uit ervaring. Verder kan ik absoluut niet bijhouden wie nou wie is daar. Soms herken ik idd wat namen maar merendeel niet. Er wordt ook zo onwijs veel geschreven!

San: hoe is het met jou? En met jouw kleintjes? Zit jij eigenlijk ook op FB? Ik zag een blog voorbij komen van een tweelingmama die met 25 en 26 weken is bevallen van haar zoon en dochter (bijzonder, er zit 10 dagen verschil tussen beide bevallingen). Ik heb vol bewondering haar verhaal gelezen. Misschien heb je het al gelezen hoor, maar anders heb je er wat steun aan?

Hier: wij zijn oververmoeid. :) Maar beide kids doen het goed. Ze lijken te groeien als kool, maar ik vind met name de borstvoeding ontzettend intensief. Vooral als ze -zoals vandaag- tussendoor ook nog honger hebben, allebei op een ander tijdstip. En ook dat ze los van elkaar hun huiluurtje hebben en bij mama willen liggen. Zo is vandaag mijn middagdutje in het water gevallen om die reden...
    Mijn oudste is gelukkig wat beter te pas inmiddels, maar het is hard werken om iedereen tevreden te houden.

16. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Belle thnx, ik ging Zondag slapen en het enige wat ik dacht is : hopelijk wordt ik morgen ochtend nog wakker, kan er nu om lachen maar had echt het gevoel bijna niet meer te leven! Vind het knap hoor bv wat je doet. Ik vond kolven al intensief! Dus respect!

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    FB; ook hier meestal geen idee wie wie is. Maar wel erg leuk om te lezen allemaal. Je doet er toch ervaringen enz mee op! Wel druk is het daar zeg. Ik krijg steeds weer als ik op fb ga meldingen dat er daar gesproken is hihi....

Nou verder is mijn 24uurs urine sparen weer klaar... ik vind het maar een onhandig en vies iets. Maarjah WEL THUIS! Dus ik wil niet klagen. Ben alleen nu al zenuwachtig voor morgen 3uur dan krijg ik weer de uitslag... ben steeds zo bang te moeten blijven. Want voel me niet "ziek". Het band gevoel is ook stukken minder, zeker als ik lig;)

Volgens de gyn van dinsdag hoor ik morgen ook de inleid datum:D:D
    Ik kan eindelijk aftellen dan!!

verder lees ik alles mee, maar reageren gaat lastig. Veel rugpijn en een beebje in mijn rib waardoor typen rot gaat hahaha...

18. mama van 2

mama van 2 Actief lid

7 dec 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    belle knap hoor bv geven en volhouden hier 5,5 mnd gekolft maar vond dat al intensief
    bb fijn om te lezen dat het bandgevoel minder word hopelijk positieve urine uitslag mee morgen en een mooie datum om naar toe te gaan leven.
    friesje fijn dat je eerste werkdag goed gegaan is.
    mm7 logisch dat het nu wel zwaarder is met 2 van die kleintje vind het hier af en toe al zwaar en ben niet eens zwanger.
    linnepinneke geniet nog even lekker van je vakantie zonde van het weer maarja.
    Vanmiddag komt de fysio hier weer even langs en gaan we bespreken over evt helmpjes iemand hier ervaring mee?
    Beide kids komen in aanmerking maar we twijfel zelf nog heel erg omdat ze dan een half jaar lang 23 uur per dag hem op moeten en het puur cosmetisch is.

19. friesje1978

friesje1978 Actief lid

7 jun 2011
    322
    0
    16
    NULL
    NULL
    mv2> mijn oudste dochter kwam ook in aanmerking voor een helm
    door bijv zijligging vanaf het prille begin totdat ze zelf ging draaien in de box toe te passen. Haar snel op de buik leren liggen met hoofd omhoog spelletjes doen, haar helpen te draaien zodat zij dat misschien eerder door had, haar recht voor je uit voeden en verschonen en dergelijke vanaf dag 1 eigenlijk want zij had bij de geboorte een flinke afplatting. Samen met de kinderfysio en de kinderarts hebben we daar aan gewerkt zodat helm niet nodig was en de afvlakking acceptabel is geworden.
    is het verhaal niet erg onsamenhangend?

en het is volgens mij ook wat jezelf acceptabel vind

20. mama van 2

mama van 2 Actief lid

7 dec 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Dank je voor je toelichting friesje, we hebben al 5 maanden fysio en idd ook dat zijlig kussen maar daar worden ze nu te sterk voor. Er zijn meerdere meetingen geweest en B is minder geworden maar bij I de afplatting erger en ze heeft ook beetje rare vorm voorhoofd maar ze weten dus ook niet of dat te corrigeren valt met helm. En ze hebben beide niet veel haar waardoor het natuurlijk ook meer opvalt.
    Helaas kan mijn man niet bij het gesprek zijn dit zit nog in Utrecht :s.

Deel Deze Pagina