Tweeling Mama's IIII

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eitjezzz

eitjezzz Lid

25 mrt 2008
    49
    0
    0
    Ik werk op een KDV
    zuid holland
    Leuk een tweeling club!
    Ik wil me ook graag melden! Ik ben Brigitte,30 jaar en nu ruim 2,5jaar samen met m'n vriend(is 28).
    Ik ben 4 november uitgerekend van een tweeling!
    In 2004 is pcos bij mij vastgesteld en nu spontaan zwanger!

Ik ga proberen een beetje bij te lezen,poehee wat een berichten allemaal al!!

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    eitjezz welkom hier meis.. we hebben ook een facebookclub als je intresse hebt ;) daar schrijven we heel veel is ook lekker prive ;)

3. momvantwee

18 jan 2012
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Hoe gaat het met jullie? Aan de nog zwangeren: Nog lekker volhouden :D

Hier weer een kort update: Weer in het ziekenhuis geweest ivm buikpijn en ja hoor, een blaasonsteking :x Nu 14 dagen aan de antibiotica en dan hopen dat de bacterien weg zijn. Voordeel: ons kleine knulletjes weer kunnen zien en de bmm gemeten (was meer dan 4.3 cm dus goed zo :)) Erg tevreden dus met de zorg en aandacht in het ziekenhuis...

Nog een vraag aan de vrouwen die al bevallen zijn: Is het goed te doen om borstvoeding te geven met twee tergelijk? Ook als je al weer aan het werk bent?

4. eitjezzz

eitjezzz Lid

25 mrt 2008
    49
    0
    0
    Ik werk op een KDV
    zuid holland
    Dank je voor je welkom!
    Lijkt me leuk Facebook. Misschien kan ik er wat tips en ervaringen mee opdoen! Kan ik denk ik wel gebruiken met 2 op komst!

5. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @eitjezzz welkom hier!!!!! Als je wat wil weten geef een brul, allemaal ervaringsdeskundige hier hahahahaha zal je morgen ook gelijk even in ons lijstje zetten van zwangeren en bevallen dames!!

6. bosaatje

bosaatje Actief lid

30 mrt 2012
    124
    0
    0
    ' s Gravenzande
    goeiemorgen allemaal,

ook hier druk geschreven zeg, kan het soms niet helemaal bijhouden
    lees wel dat de meeste het hier goed volhouden !
    voor de nieuwe welkom !

facebook is ook erg leuk, vooral om al die ervaringen te lezen, heb er al wat tips van opgepikt.

ik wil straks borstvoeding gaan geven , dus als iemand daar nog goede tips voor heeft zijn die zeker welkom, bij mijn andere kids heb ik het allebei bijna een jaar volgehouden, maar met 2 lijkt me toch heel anders.;)

volgende week vrijdag mn 20 weken echo, toch wel weer spannend, ik ben enorm gegroeid, in een paar weken tijd, en nu vliegen de kilos er toch ook aan. hoe ging dat bij jullie?

gelukkig voel ik de dames elke dag er goed, vanaf volgende week moet ik van de arbo 2 uur per dag minder gaan werken en dan per 2 weken afbouwen met 2 uur, en in ieder geval met 30 weken stoppen.
    vind het ook best zwaar met al 2 kids gelukkig gaat de jongste volgende week ook naar school

de babykamer schiet al op nog 1 muurtje verven en dan de accessoires ophangen, mijn oudste heeft een kamer op zolder gekregen ( met cars behang hihi) en mn dochter een roze kamer..uiteraard:)

nu gaan we op zoek naar een tweede autootje waar dus 3 kids achterin passen en een duowagen in de achterbak, heb nu een 107... tja daar past dus niks in. heeft iemand nog tips? denk zelf aan een dacia logan, want moet toch met 4 kids op stap straks:(

nou t is weer een heel verhaal geworden.. ga nu maar eens wat doen hihi;) van t weekend vieren we mn dochter haar verjaardag dus moet nog wel het een en ander voorbereiden

groetjes en een fijne dag allemaal !!

7. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    bosaatje sgravenzande woon jij?is toch in de buurt van strijen?

8. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    fijn dat t verder goed gaat!

9. bosaatje

bosaatje Actief lid

30 mrt 2012
    124
    0
    0
    ' s Gravenzande
    hoi

nee dat is in de buurt van scheveningen en dan haag !

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    bosaatje; ik was van de 5e tot de 15e week van zwnagerschap enorm aan t groeien, toen stond t stil tot de 25ste week ongeveeren toen ging het weer heel hard! Nu is t helemaal hopeloos hahaha, pas mn banden al niet meer!

11. bosaatje

bosaatje Actief lid

30 mrt 2012
    124
    0
    0
    ' s Gravenzande
    @ bezigbijtje

kan me ook wel voorstellen , maar je ben ook al harstikke ver, goed joh!
    redt je het nog een beetje?

geen idee waar het hier straks eindigt..
    ik ben ook nog eens klein 1.61 en bij de andere 2 had ik ook echt een grote buik.. als ik die fotos zie..;)

12. friesje1978

friesje1978 Actief lid

7 jun 2011
    322
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi bosaatje

wij hebben een dacia logan 5 zits
    1 autostoeltje en 2 maxicosis achterin kan net
    en omdat het een 5 zits is kan een duowagen easy walker er goed in
    ik weet niet hoe de verhouding van ruimte wordt als de auto een 7 zitter is
    verder goed tevreden over de auto

hier geen bv gegeven

13. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Bosaatje: ik ben ook 1m61 en dacht dat het daardoor wel een hele uitdaging zou zijn met een grote buik. De mijne is uiteindelijk best bescheiden gebleven (maar was nog steeds groot hoor), maar ik had vanaf een week of 36 het wel heel erg zwaar. Mijn lichaam kon de buik eigenlijk niet meer dragen. Dat uitte zich in niet meer goed dingen kunnen dragen (zwaardere dingen dan), trap oplopen, rugpijn, buikpijn, overal pijn :) Huishouden heb ik op het allerlaatst ook uit handen moeten geven, lang(er) staan om te koken ging niet meer etc. Ik ben in totaal 13 kg aangekomen, daar ben ik er nu 11 van kwijt. Buik is er streeploos vanaf gekomen. (heb overigens nog steeds jodiumvlekjes op mijn buik staan van de ks.. ha ha... maar dat even terzijde)
    Verder vroeg je nog naar borstvoeding. Ik zit nu middenin die uitdaging. Ik heb mijn oudste ruim 8 mnd gevoed. Het is echt wel te doen -een tweeling borstvoeden- maar ik vind het wel heel zwaar. Dit ligt mn aan de tijd die je ervoor moet uittrekken. Dochter moet elke 3 uur drinken, ik kolf om de voeding, zoon probeer ik zoveel mogelijk ook elke 3 uur te laten drinken maar die doet wat hij wil. Zoon heeft erg last van reflux en moet na het drinken nog even op de arm gehouden worden. Ik kan max 2 uurtjes slapen aaneengesloten en dat is nu wel even heel pittig.

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    hier indd weer lekker thuis. Bloeddruk is super goed weer.
    Urine vandaag was ook goed, geen eiwitten MAAR die van het urine sparen was weer verhoogd dus alsnog (helaas) zo-ma weer die test.

DInsdag terug voor controle en uitleg wbt inleiden...

JA JA DE DATUM IS BEKEND!!!!!!!!!!!!!!!:D

Bovenste is al een 5 ponder! Ze zijn 2350 en 2490! (L)

Bosaatje; het word nu erg zwaar. Vandaag is gebleken dat het bot op bot gevoel dat ik veel heb als ik ietsjes buk het hoofdje van de bovenste op mijn ribben schurend is (iejl!)

liggen op mijn rechter zij is het fijnste, maar overeind kom ik dan bijna niet meer.... nog 1.5 zware weken;)

15. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Oh BBtje, lekker gevoel he dat de datum bekend is! Maar ook wel weer gek..... Lekker om naar toe te leven, het einde is in zicht! De onderste ligt dus met het koppie naar beneden...? Vroeg em eigenlijk af, weten jullie wat het zijn....? j/m?

Hier een beetje "Blegh" - dagen achter de rug.... knallende koppijn, misselijk etc.... nu eindelijk van de koppijn af gelukkig.... En nu lekker weekend! 2ling eet weer goed de groentehap, vandaag ook voor eht eerst wat kwark gegeven, was even wennen maar toch smaakte het wel. Pas tegen 1900 uur de laatste fles ipv 6 uur.... hoop dat ze morgenochtend ook wat later komen.... beetje later dan 6 uur ;)

Lieke is echt een meid. vannacht en afgelopen nacht om een uur of 4 bouwt ze haar eigen feestje geloof ik... liggen gillen in bed en kirren.... heel gezellig allemaal maar neit midden in de nacht... Gijs slaapt gelukkig wel doorheen.... Hmmm hoop maar da thet een fase is die snel klaar is LoL

Fijn weekend meiden!

16. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Haha. Die fase zitten onze meiden ook in! Die bouwen met z'n 2en een feestje 's nachts!! Gezellig gillen, lachen! Enig! Maar midden in de nacht iets minder enig!

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ik pb je wel even ;)

Maar uhmz, ja de onderste ligt al sinds de 27ste week ingedaald... bovenste heel hoog en volledig dwars...

ik voel het hoofdje dan ook vaak over mijn ribben "schrapen" is vandaag beestigd door de gyn. (iejl en au!) Bukken gaat niet meer.

verder HEEL erg last van mijn k*t en liezen met lopen en nadat ik gelegen heb, jeetjte dat doet dan zeer... na wat bewegen zakt het wat weg,... pfff die laatste loodjes.......

18. mama van 2

mama van 2 Actief lid

7 dec 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    bb zet hem op het zijn de laatste loodjes.
    Net even wat vriendschapsverzoekjes voor fb eruit gedaan beetje laat maar linnepinneke bedankt voor de lijst.

19. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Oh dan was jij het vast mamavan2 die ik geaccepteerd heb :) Zag een tweeling op de foto en dacht dat komt vast van de facebookpagina ;)

PB terug BBtje ;)

20. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Wiewwwwzz, Gijs & Lieke morgen een half jaar :)

Deel Deze Pagina