Tweeling Mama's IIII

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosaatje

bosaatje Actief lid

30 mrt 2012
    124
    0
    0
    ' s Gravenzande
    @Belle , bedankt voor je reactie, wat hou je het goed vol zeg met borstvoeding en zo weinig slaap !
    tegen de tijd dat ik zover ben stel ik mn vragen over borstvoeding wel aan jou haha.
    maar begrijp ik het goed dat je ze om en om voedt of toch ook tegelijk
    hier nu 4 kilo aangekomen maar echt al een grote buik, zal m eens meten haha , bukken vindt ik nu al moeilijk dus dat gaat nog leuk worden
    nou geniet lekker van je kindjes !

@bb jeetje zeg nog ff volhouden wel lekker dat je de datum weet
    nog even en je kunt genieten van je babies

ik heb ook facebook, ben P.S. ben er nog niet achter wie jullie nou allemaal zijn hoor, dus als er een lijst is?

2. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    mama van 2 toen ik de foto;s zag!!Had ik door dat jij t was mooi stel hoor!!

Bb hou vol leuk dat de datum bekent is!!Die van mij lag ook vast maar dat is m uiteindelijk niet geworden ;) haha GELUKKIG!!want ze hadden me tot bijna 40 weken laten lopen daar de gekken!!

Hier net wakker Jax ligt in zn eigen bedje zn flesje op te drinken duim duim dat ie weer in slaap valt :( had t gister ZO gehad zat er ff helemaal doorheen...Ik sta er wat dat betreft grotendeels alleen voor manlief moet om 4u op rijdt veel en ver dus die moet gewoon goed slapen en nu moet ie ook nog eens de zaterdag werken valt me ff vet tegen..maargoed ik klaag niet de centjes kunnen we ff goed gebruiken!

Nou t lijkt stil dus ga maar weer eens een poging tot slapen doen truste!

X

3. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Hallo dames, ben ik ook weer eens! Er zijn weer een paar dagen voorbij en de twins zitten nog warm en veilig bij me! Ik zeg momenteel iedere morgen tegen manlief: "Het is een mooie dag om te bevallen!" Maarja, de dagen gaan voorbij zonder enig teken van een naderende bevalling...ik wacht er nu echt op merk ik! Ik vind de tweelingpagina op FB erg leuk trouwens en wordt steeds helemaal week van die lieve fotootjes van al jullie kindjes! Ik merk echt dat de hormonen momenteel veel met m'n emoties doen, haha!
    @BB, wauw, jij weet al wanneer ze komen! Ben echt zo blij voor je dat het weer wat beter met je gaat!
    @belle, wat knap dat je nog steeds bv geeft maar wat naar dat je zoontje reflux heeft! Ik kan je helaas geen tips geven want heb hier geen ervaring mee...lijkt me heel frustrerend i.i.g.!
    @mama van 2, ook aan de FB, ik probeer je ook effe op te sporen;)
    @candijtje, hi hi, die Lieke, ik hoop niet dat ik straks ook zulke meidentrekjes ga ervaren maar dan in tweevoud;):D

Ik heb nog een mooie foto die ik jullie niet wil onthouden, mijn mamsie heeft zich heel crea bea uitgeleefd op de gipsafdruk van mijn buik:

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Heel erg mooi sportmama!!!

5. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    komt ff snel zwaaien

6. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Gaan er hier nog meiden naar de meerlingendag morgen? Zoals het er nu naar uitziet ga ik morgen met mn moeder en misschien mn zusje en de twins uiteraard. Vriendlief moet voetballen....

7. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Jane wat leuk! Het is me nu wat te ver weg en ze zijn hier er nog wat te klein voor... misschien volgend jaar als ze wat ouder zijn.... Maar veel plezier in iedergeval!

Sportmama, leuk kunstwerk heeft je moeder er van gemaakt... Spannend he het kan nu elk moment gebeuren....Blijft afwachten!

8. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Wij hebben vorig jaar (dolfinarium) ook over geslagen omdat we de meiden te klein vonden. Maar ook in toverland zullen ze voor veel dingen te klein zijn maar nu hebben wij geen last meer van flessen etc dat scheelt een hoop

9. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    @BB fijn dat het zo goed gaat met je waarden en natuurlijk dat je een inleiddatum hebt:D:D:D:D spannend spannend:D

@ Sportmama nog even geduld meis het is nog niet warm genoeg als ik hun was bleef ik ook nog ff wachten op mooi weer:D:D
    Gave afdruk! Oma mooi gemaakt:p

Zo de meest (fb) hebben het al gelezen maar wou het hier ook ff zeggen! Marouscha heeft vanaaf de eerste stapjes gezet en na een uur proberen kon ze anderhalve meter zelf!!!:D:D:D:D:D:D Zo mega trots op mijn pop:D:D:D:D:D

10. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Dat scheelt een hoop ja, geen flesvoedingen meer :)

Paar weken terug waren we naar Plopsa indoor met de meiden en de 2ling. kwamen we aan, moesten de 2ling eerst de fles en verschoond worden, je bent zo weer een half uur / 3 kwartier verder, voordat de grote meiden ergens in konden.... das best lastig en sneu ook voor de grote meiden..... We bedachten al dat we de volgende keer naar zo iets gaan wel opa en oma mee nemen ;) Ach het word steeds makkelijker en anders :) maar het blijft genieten :)

11. friesje1978

friesje1978 Actief lid

7 jun 2011
    322
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi hoi

lijkt een mooie dag te zijn geworden voor de meerlingendag
    tenminste hierin noord holland wel

hoe is het met de zwangeren???
    en met de andere kindjes, hier gaat het goed, ben errug blij met ze

12. mama van 2

mama van 2 Actief lid

7 dec 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Friesje bijzonder is het he ben ook erg blij met me wondertjes.
    We hebben vandaag lekker gezwommen water was wel koud maar ze hebben niet gehuild voor het eerst (4x zwemmen).
    We wonen langs een sloot dus vind het belangrijk dat ze watervrij worden.

13. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Beetje jammer dat het hier nu zo rustig is. Iedereen op fb? Mooie van hier vind ik het meeleven met andere mama's die tegen het einde aan lopen, ik mis dat op fb....

14. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Ik snap je wel een beetje.... maar je zou op fb een berichtje kunnen plaatsten met hoe het nu met je gaat....... en hoe lang je nog moet etc.... wedden dat er met je meegeleeft word:D

15. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Iedereeen een leuk weekend gehad....? Hier lekker rustig! Alleen jammer van het weer.... t`was best nat hier :( Gistermiddag met de grote meiden maar aan tafel aan de knutsel gegaan, en dat vonden ze erg gezellig!

Vraag me af hè, straks met nr 2 melk (maken het laatste pak nr 1 op) dan mogen ze 3 flessen maar volgens mij redden ze dat nog niet.... welke fles vervalt...? om 7 uur fles, om 11 uur fles, 14.00/14.30 fles en de avondfles om 18.30... Elke fles gaat nog schoon op....

Zo straks ff boodschapjes doen... Om 1700 uur werken...Morgen met de kids naar mn moeder, die is weer thuis sinds vrijdag dus even kijken hoe thuis gaat....

Fijne dag dames!

16. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Hoe lang ik nog moet? Het gaat mij er niet om dat er met me meegeleefd word hoor. Mijn jongens zijn ruim 2 namelijk...

17. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    @ candijtje: durf het niet te zeggen, ben dat alweer vergeten ;). Weet alleen dat ik zaterdag bij een vriendin zag, dat zij haar 8 maanden oude zoontje om 15.00 uur ook nog een fles gaf.

18. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik heb precies hetzelfde!!! Mss omdat ik deze meiden veel beter ken dan op facebook...

@sportmama hoe is het met jou???

19. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @candijtje, zoontje van vriendin van mij is 9 maanden en zij heeft de 11 uur laten vallen... Fruit en brood zouden die moeten vervangen

20. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Ja hoor ik vind fb erg leuk maar door jullie ben ik door mijn zwangerschap heen gesleept ;) haha!!!

@candijtje hier is dat eigenlijk een beetje vanzelf gegaan ik geloof zelfs dat ik een halve om 11u en een halve om15u deed...nu is het smorgens smiddags na de boterham en voor het naar bed gaan!!

@de rest wanneer mogen de kleintjes ook gewone melk hebben...soms na de boterham geef ik ze nml al weleens gewone melk!En dat gaat er goed in....

Verder weer slecht nachtje vervelend want was best laat thuis van de film....verder doet de tweeling het super goed Jax kruipt inmiddels!!!En skye die zet je neer en zit er een uur later nog haha zo'n verschil joh!!

Fijne dag dames Xx

Deel Deze Pagina