hoi dames wat wordt er veel geschreven zeg. heb alles wel gelezen de afgelopen vakantie week, maar niet gereageerd.want dat lukt niet makkelijk op foon.. Wat fijn dat het met alle beebs goed gaat. en de as mams succes met de laatste loodjes @hier gaat het goed,mijn buikomvang is de afgelopen vakantie week verdubbeld denk ik haha.. verder gaat het goed vorige week vrijdag hadden we de laatste echo gehad. we krijgen een 2eiige tweeling en ze doen het super.. dinsdag weer echo. heb er zin in.. we hebben leuke mensen ontmoet op vakantie die ook een tweeling van bijna 6 jaar hebben en mogen veel spulletjes bij hun ophalen.daar zijn we echt super blij mee. fijn weekend allemaal kuzz
Hi, hier even een update van mijn kant. Vanochtend zijn mijn vliezen uit zich zelf gebroken. Metteen contact opgenomen met het ziekenhuis ze hebben daar alles gecontroleerd. Als ze weeën niet uit hun zelf beginnen dan word ik morgen ingeleid. Erg spannend nu dus allemaal! Xx
Hoi dames, Saar wat spannend meid. Alvast heeeeeeeeeeel veeeeeeeeel succes met de bevalling! Vandaag heb ik de babykamer getext... Woensdag gaan we de babyspullen bestellen en heb er echt veel zin in. Kan niet wachten totdat het kamertje klaar is voor onze kids... alleen dan moeten we nog heel lang wachten. Dat de weken maar voorbij vliegen.. haha... Een heel fijn weekend voor iedereen!
Saarr: ik hoop dat de bevalling nu zelf op gang komt. Ze zijn er klaar voor! Alvast heel veel succes en geniet van de eerste momenten met jouw kleintjes. Nog even en ze zijn er! Bb: mooie meiden! Ik vind het beddengoed erg gaaf!
Jaaah!! Er bestaat een topic voor 'tweeling-mama's' Als jullie het goed vinden kom ik graag meekletsen. Sinds twee weken weten we dat we een tweeling krijgen. Blijk al verder dan gedacht. Nu ruim 11 weken. Spannend en heel bijzonder!!
@bb , wat een prachtige meisjes en fijn dat ze nu allebei thuis zijn saar, heel veel succes ! alle nieuwe a.s mama's , welkom sportmama, goed zeg dat je borstvoeding geeft , is het een beetje te doen? ik las dat je op verzoek geeft, of probeer je ze wel in hetzelfde ritme te houden? hik doe nog steeds rustig aan , dinsdag terug naar de gyn. en hopelijk is er niks veranderd, heb wel minder buikpijn, dus rust houden doet me wel goed. vandaag op mp een 2e wiegje gekocht, dus weer een dingetje om van mn lijstje te strepen fijn weekend !
Gefeliciteerd en welkom, mem81! Is het een spontane tweeling of heb je in MMM gezeten? Bosaatje, heb jij je babykamer al af? Leuk dat je een tweede wiegje hebt gekocht! Wij wilden eerst een tweelingbed/wieg, maar die zijn heel moeilijk te krijgen... we hadden er wel hele goede ervaringen over gehoord, maar hebben toch uiteindelijk gekozen voor twee losse bedden. Kunnen ze langer inliggen, kun je ze scheiden en het is minder duur! Bij ons is het wel lastig om een babykamer te maken, omdat we absoluut niet (willen) weten wat de geslachten zijn en de tweeling is 2 eiig, dus we kunnen alle kanten nog uit. Waarschijnlijk wordt die daarom een beetje creme/wit, oid. R is ziek... was gisteren gaan logeren en naar een feestje gegaan. Vanochtend werd hij thuisgebracht en een uur later lag hij doodziek op de bank... zeker iets verkeerds gegeten... Hm, ik voel me nu ook hondsmoe. Hoop niet dat hij me aansteekt, een griepje heb ik nu echt geen zin in!
wat een knappe kindjes.. geniet er maar lekker van saar veel succes. hopelijk heb je snel je kleintjes in je armen. xxx
Bezigbijtje...wat een scheetjes... Sportmama, zo zeg...jouw kleintjes zijn ook topfit dus... Lekker dat je al een keertje wat heb kunnen feesten... Fenyalara, nog lekker pril zwanger jij...het zullen wel spannende maanden worden...leuk dat je wat spulletjes op kunt halen... Saarr...spannend meid...houd het in de gaten hier... Fijn week-end allemaal...
Zo, wat veel nieuwe zWangeren ineens, gezellig! En waar zijn alle "ervaren" mama's ineens gebleven, hahaha!
Helemaal spontaan!! Was ook wel even "wennen". We gingen voor een derde.. De auto is nu dus ook spontaan "te klein". Maar ben vooral ontzettend blij. Wat bijzonder dat we dit mogen meemaken. Nu hopen dat alles goed gaat. Ben ontzettend moe en van tijd tot tijd erg misselijk. Iets wat ik bij de andere twee helemaal niet zo heb ervaren. Gelukkig springt vriendlief goed bij. Volgens mij vindt hij het nog spannender dan ik zelf.
Als je niet weet wat het gaat worden kan je ook voor lime groen gaan of oranje! Of neutrale basis met kleuraccenten. Kan je ook nog alle kanten mee op.