Tweeling Mama's IIII

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    @fenylara wat fijn dat je weer hebt mogen kijken vandaag doet je als mama goed he dat ze het zo lekker doen wel jammer dat je ze dan niet zo goed op de echo hebt of heb je wel een mooie echo van met zijn 2en nou ik mag morgen weer even kijken hoop dat ze het allebei erg goed doen nou spreken jullie gauw weer

2. Nummer 10

Nummer 10 Actief lid

2 feb 2012
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaat inderdaad hard hier! Ik merk dat ik vaak de puf niet heb om te schrijven, en dan is er ook nog fb. Erg leuk dat er zoveel nieuwe zwangeren bijkomen. Iedereen gefeliciteerd!

Over anderhalf uur de 20 weken echo. Ik begin nu wel zenuwachtig te worden... Hopelijk is alles goed en zijn ze zo lief om te verklappen of ze jongetjes en/of meisjes zijn. Ik heb al met al nu 5 weken geen controle meer gehad, dus ik ben er ook wel weer aan toe om ze weer eens te zien :)

Ik ben eind vorige week minder gaan werken, dus met 20 weken, 6 uur per dag ipv 8 uur. Tot nu toe lijkt dat wel beter te gaan, maar ik heb nog niet zoveel gewerkt sindsdien dus ik kan het nog niet echt zeggen. Ik heb voornamelijk last van een enorm gebrek aan energie, verder vallen de lichamelijke klachten me nog wel mee.

3. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @nummer 10, SPANNEND!!!!!!

4. Luuske

Luuske Lid

6 sep 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend nummer 10!! Mogen wij het ook weten of hou je het geheim?

5. mama van 2

mama van 2 Actief lid

7 dec 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    en hebben ze het verklapt nr 10?

6. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik ben ook nieuwsgierig haha

7. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Nummer 10, spannend! Eens kijken of we het aantal jongens kunnen opkrikken!

Heeft iemand trouwens al iets gehoord van Saarr?

8. Nummer 10

Nummer 10 Actief lid

2 feb 2012
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echo was helemaal goed :)
    Alles op de juiste plek en allebei rond de 350 gram zwaar.
    De linkerbaby voel ik veel meer als de rechtse en dat klopte precies, de linker was veel beweeglijker en wilde eigenlijk amper stilliggen voor de metingen... Zat maar tegen dat echoding aan te schoopen :D

En we krijgen.... 2 meisjes!
    Ik was er redelijk zeker van dat er een jongetje bij zou zitten, maar niet dus. De gyn was behoorlijk zeker dat het allebei meisjes zijn.

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Wat leuk 2 meiden, ik vind het GE-WEL-DIG!
    En wat fijn dat vrder ook alles goed is. Ik had er ook eentje die ik al vroeg en veel voelde, de ander ging ik pas veel later en veel minder voelen..

10. Nummer 10

Nummer 10 Actief lid

2 feb 2012
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bezigbijtje, ik vind 2 meiden ook wel erg leuk! Zie je nu ze eenmaal geboren zijn nog verschil in beweeglijkheid?

11. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Nummer10, leuk, twee meisjes! Ik zag in je banner dat je al een dochter hebt, dat wordt gezellig, 3 meisjes!
    Ik hoop dat er bij mij ook een meisje bij zit, anders zit ik straks met víer mannen opgescheept...!:D
    En een meisje is natuurlijk altijd leuk!
    Leuker om mee en voor te shoppen:p.

Bij mij trapt er eentje ook steeds heel hard, hoewel de andere zich ook vaak genoeg laat voelen. Nouja, het wordt zeker een voetballertje, net als zijn vader (als het tenminste een jongen is...;))

12. bosaatje

bosaatje Actief lid

30 mrt 2012
    124
    0
    0
    ' s Gravenzande
    nummer 10, leuk 2 meisjes !! die zijn toch wel in de meerderheid
    fijn dat alles goed was en dat ze goed groeien

nu kan je lekker gaan nadenken over namen :p

en 3 meiden straks, hier ook hoor ben bang dat mn oudste zoon het nog moeilijk gaat krijgen. ;)

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Nee, de gene die juist erg stil was in mijn buik is nu erg bewegelijk.

14. bosaatje

bosaatje Actief lid

30 mrt 2012
    124
    0
    0
    ' s Gravenzande
    bb, ik heb nu 2 hele drukke in mn buik.... zouden ze dan echt straks rustig zijn haha;)

15. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    ff een vraagje.. welke wagen hebben jullie of gaan jullie kopen?? wij denken over de koelstra flexxo twin,het nadeel is dat er geen maxi cosi's op kunnen maar verder fijne lichte wagen..

alle tips zijn welkom..

16. bosaatje

bosaatje Actief lid

30 mrt 2012
    124
    0
    0
    ' s Gravenzande
    hoi

wij hebben de abc zoom , omdat die het kleinste opklapt , en straks met 4 kids en een dubbele wagen... mag ik wel een busje nemen:p

ze zitten dan achter elkaar, maar kunnen ook naar elkaar toe gezet worden , ik vind t een super wagen, heb natuurlijk geen idee hoe het rijdt als ze eenmaal zwaarder worden

hiervoor had ik een urban jungle, echt een superwagen , die reed echt zo fijn, maar past helaas niet in de achterbak :(

17. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Nummer10 wat leuk 2 meiden erbij!

Lijst met zwangeren wordt steeds langer, leuk! Heb nog steeds niet veel puf om hier veel te schrijven, maar lees wel bij!

Fenyalara ooit zaten we samen in een klen topic over 2 terugplaatsen, jij dus ook zwanger aan een tweeling na 2 embryo's terugplaatsen :D super zeg!

Wij gaan morgen ons oriënteren op wagens. Wij zitten te denken aan een easywalker duo. Wil namelijk we een wagen waar ik maxi cosi's op kan zetten. Iemand ervaring of hij wel/niet bevalt? En op welke andere wagens kunnen og meer maxi cosi's?

18. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Hier een easywalker, een superwagen... De maxicosis konden er ook op... Wat ook wel fijn was want je hoefde dan niet de hele wagen met bakken etc. mee te nemen.... Grote luchtbanden... rijd heerlijk

19. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Bosaatje, ja met 4 kinderen wordt dat ook krap!

Wij zijn ook og op zoek naar een andere auto, waar we 3 kinderzitjes op de achterbank kwijt kunnen. Maar met de nieuwe mogelijke maatregelen van t kabinet wachten we t even af (man rijdt nu auto niet privé, maar als dat straks ook enorm belast wordt kunnen we beter via zijn werk voor een grote auto gaan die we dan wel privé gaan rijden).

20. bosaatje

bosaatje Actief lid

30 mrt 2012
    124
    0
    0
    ' s Gravenzande
    hoi Sinja

ik moet voor mezelf ook nog een auto zien te vinden waar 3 of in ieder geval 2 zitjes kunnen, eventueel mag de oudste dan zonder verhoger in de gordel in het midden

heb nu net een nieuwe peugeot 107.. maarja dat past niet
    dus nu hard op zoek naar een kleine goedkope auto die ook nog ruim is

mijn man heeft een vw touran van zijn werk, op zich 3 plekken voor de achterbank en dan kunnen er nog 2 helemaal achterin , maar ook dan geen plek voor een grote duowagen..
    of we moeten het hele jaar met een skibox rijden..haha

Deel Deze Pagina