Tweeling Mama's IIII

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Hier mountain buggy duet. Superfijn, smaller dan bv easywalker en ook hier kunnen maxi cosi's op.

2. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Ja jullie zitten dan nog met een extra kindje dat jullie kwijt moeten, dat plus een duowagen lijkt me best een uitdaging :)

Wij hebben net vorig jaar andere auto (mazda3) gekocht, maar daar passen geen 3 zitjes op de achterbank. Zijn al wel aan t kijken naar welke merken/modellen allemaal geschikt zijn alvast.

3. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Die ken ik nog niet! Thnx voor de tip!

4. Nummer 10

Nummer 10 Actief lid

2 feb 2012
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij kijken naar de Topmark Toppi 2, of anders de ABC Zoom.
    In ieder geval achter elkaar, want naast elkaar past hier niet door het halletje (smal jaren '30 appartement) Ook de stoep in onze straat is erg smal met geparkeerde auto's ernaast, daar had ik een paar jaar geleden met onze enkele wagen al problemen mee.

Mountain Buggy Duet hebben we nog wel naar gekeken omdat hij naast elkaar, maar toch smal is. Als testobject had ik mijn nichtje van 5 maanden mee, die lag toen nog redelijk ruim in de meeste wagenbakken maar in de duet lag ze zo klem dat ze niet met haar handjes omhoog zou kunnen slapen. Daarmee viel hij af, vooral omdat hij ook nog wel duurder is dan die anderen met de reiswiegen erbij.

Auto moeten we nog aanschaffen, daar gaat vriend over ;)

5. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nummer 10, wat leuk 2 meiden!!! Gefeliciteerd met je goede echo. Altijd spannend he zo'n echo.

Kinderwagen, wij hebben toevallig vandaag alles geschopt voor onze kids. Dus ook de kinderwagen! Wij hebben de bugaboo twin gekocht. Is langs elkaar dus niet erg smal, maar hij rijd zooooooooooooow fijn. Heel licht en heel makkelijk. In ieder geval kunnen er ( dan wel met adapter ) maxi cosi's op...dus erg fijn.

6. mem81

mem81 Actief lid

21 jan 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zozo.. er wordt hier lekker veel gekletst!! :D

Nummer 10, wat leuk zeg.. meisjes. En fijn dat alles goed was!!
    Nu kan je gericht gaan shoppen. :p

Kinderwagen zijn we ook nog voor aan het oriënteren. Maar stel ik eigenlijk ook wat uit. Eerst hier thuis maar eens verbouwen. Dan kijken naar de mogelijkheden voor een grotere auto.. en dan ook meteen de wandelwagen hierin meenemen.

Nu heerlijk een lang weekend. Daar was ik wel aan toe. Extra gewerkt de afgelopen twee weken en dat is geen goede combinatie met je toch ook al moe voelen. 's Avonds geen energie voor wat dan ook. Zelfs niet voor het op bed brengen van de kids.. Hopen op snel weer wat meer energie.

7. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik zweer bij easywalker!!!! Dat is echt een fantastische kinderwagen!!! Mijn wagen rijdt vele malen beter dan die van een vriendin en zij heeft maar een enkele, volgens mij een musty

8. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet niet wie het vroeg over de kinderwagen maar wij hebben de urban jungle zonder maxicosi vond ik niet zo belangrijk want woon 1 min wvan de winkels af en als we met de auto weggaan dan nemen we de bakken gewoon mee maar denk dat het ook is moet je alles met de auto doen dan is een bevestiging voor maxicosi makkelijker en ga vooral voor wendbaarhueid en soepel rijden .

9. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor de reacties..

fijn om allemaal te lezen.. wij wonen ook dicht bij winkel centrum. kunnen veel dingen op loopafstand doen en de kleintjes worden rond december verwacht dan is het toch niet echt de tijd en weer om veel met ze rond te sjouwen.. tegen die tijd dat het beter wordt passen ze al in de buggy..

zaterdag maar even naar babydump voor info en alles tegen elkaar afwegen.. xxx

10. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Ik kom me hier ook maar melden na de laatste berichten te hebben gelezen. Afgelopen dinsdag onze eerste echo gehad met 7w2d en tot onze schrik bleken er twee kleine ukkies in te zitten! Totaal niet verwacht! Begon zelfs soms te twijfelen of ik uberhaupt wel zwanger was omdat de kwaaltjes minder werden. Dus eerst moesten we wennen aan het feit dat we zwanger waren en nu beseffen we dat, maar moeten we wennen aan het idee dat het er twee zijn. Maar wat zijn we oh zo blij en gelukkig!!

Tweelingen komen trouwens niet voor in beide families. Ben in de 2e ronde Clomid50 zwanger geraakt. Oh en heb morgen mijn intake voor Moeder voor Moeders.

11. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Naatje, gefeliciteerd en welkom in de groep!
    Tjonge, het aantal nieuwe zwangeren begint explosief te stijgen!:D Gezellig! Heb je nog oudere kinderen of zijn het de eersten?
    Binnen de kortste keren ben je eraan gewend, hoor. Maar ik begrijp wel dat je eerst geschokt was, was ik ook nogal... maar nu ben ik er super blij mee!
    Een tweeling is echt bijzonder...!

Kinderwagens... onze voorkeur gaat nu uit naar de easywalker, hebben toch een redelijk grote auto, dus dat is geen punt. Heb al van meerdere mensen gehoord dat dat een fijne is, dus... Nouja, mochten we nóg betere ervaringen ed horen, kunnen we natuurlijk nog overstappen, want de definitieve knoop is nog niet doorgehakt;)

Sjonge, ik ben wel blij dat Raf niet meer in een kinderzitje hoeft, lijkt me vreselijk, drie van die dingen op je achterbank! Normaal zit hij nog wel op zo'n verhoger, maar de laatste tijd begint hij daar van af te zien.
    Hij wordt steeds groter nu hij weet dat hij grote broer wordt! Echt zo leuk, hij is helemaal enthousiast en is opeens heel behulpzaam enzo... (soms op de verkeerde manier, maar daar moet je niet naar kijken:D) t gaat om het idee!

12. JoSuus

JoSuus Actief lid

13 mei 2011
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden even snel hoor, drukke dag!

Wij hebben de Bugaboo donkey, echt een topper!

En een ford mondeo mk4 modeljaar 2007. Past heel goed, zit isofix in, Niet onwijs duur in de aanschaf. rijd heel lekker.

Fijne dag

13. Luuske

Luuske Lid

6 sep 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    alweer een zwangere erbij! Gefeliciteerd!

14. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Naatje, welkom! Dus ook met clomid 50 mg zwanger geraakt? Hier ook, alleen dan in de 1e ronde. Wij wisten dat we 2 eitjes hadden en wisten dat de kans op een tweeling groot was, wilde ze bevrucht worden. Dus toen er ook 2 kindjes bleken te zitten, was ik meteen heel enthousiast. Ik had het wel verwacht... heel gek... mijn vriend had het niet verwacht en moest eventjes een aantal keren kijken. Toen we de echo kamer uit waren, was hij er al aan gewend... hihi.. Bij ons ging dat heel snel, maar dat komt dat we wel voorbereid waren....

Elvinia, haha wat leuk van je zoontje. Dan zie je hoe snel dat gaat he... dat ze groot worden... Als ik dat zie bij mensen om ons heen... gaat snel zeg.

josuus, fijn dat jij ook de donkey hebt... Wij hebben hem gister besteld en in de winkel rijd hij heel fijn. Voor mij alleen maar een bevestiging dat wij de goede keuze hebben gemaakt. Alleen de kleur vonden we lastig, maar we hebben nu rood gekozen met zwarte onderbak....

15. mama van 2

mama van 2 Actief lid

7 dec 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hier ook de donkey en vind het een superwagen en fijn de maxi cosi op gelijke hoogte zitten en niet 1 hoog 1 laag.We hebben zwarte off white trouwens.
    Daarnaast hebben we 2 losse zapp's gekocht voor als we met zijn 2en op pad gaan.

16. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Hier hebben we de Twinner Twist van Trends for Kids (TFK)
    Ook een super wagen...klapt klein op en rijdt super makkelijk met luchtbandjes en zwenkwieltjes van voor.
    We hadden ook niet veel keus, want ondanks dat we een Audi A6 rijden, paste er geen andere wagen in de kofferbak...;) Omdat de auto maar een 4- deurs is en er dus geen hoogte is.
    Maxi Cosi´s kunnen er ook op, maar dan wel op verschillende hoogtes, maar dat vind ik geen probleem. Er staat geloof ik een foto van in mijn album.

Zo, moet nu weer naar Niki toe...ze jengelen veel vandaag, dus hopelijk de komende dagen weer een uitgebreidere reactie...

Wel leuk ja, dat er zoveel nieuwe zwangeren zijn...

17. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hier de kees duo ideale wagen en een leuke prijs!!!

nieuwe zwangeren welkom!!

18. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mama van 2, jij hebt ook een mooie kleur donkey. Deze hebben wij bewust niet gekozen want een vriendin heeft die kleuren alleen dan in de enkele wandelwagen. Dus vond het niet leuk om dezelfde te pakken. Wij waren aan het twijfelen tussen zand en rood. Nu heb je ook een hele mooie kleur groen, maar vriendlief vond die echt niet leuk. Dus is het rood geworden. Lekker fel... hihi.

Eventjes een vraagje........ ik weet niet of dit heel gek is maar ik denk, hier zijn al zoveel mensen verder in de zwangerschap en/of bevallen... 's nachts als ik in bed lig heb ik af en toe het idee dat ik een hartje voel kloppen. Het is iets aan de linkerkant en af en toe richting rechts... het gaat zo snel en voel het aan de binnenkant van mijn buik. Soms als ik me verdraai voel ik het niet meer en als ik mijn hand erop leg ook niet meer. Kan dat?????

En vonden jullie tijdens de zwangerschap af en toe die weken ook zo langzaam gaan???

19. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Ik denk dat je of jouw darmen voelt (die kunnen ook gekke dingen doen) of al de eerste kindbewegingen. Een hartje voelen kloppen is volgens mij onmogelijk, helemaal bij deze termijn.

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Ikke ik denk dat het eigen hart is dat je in je buik voelt kloppen de grootste aorta ader loopt daar ook. En als je op je rug ligt kan je hem spms zelfs aan de buitenkant zien kloppen.... Als je kindjes groter worden word het haast onmogelijk om op je rug te liggen omdat het gewicht van je kindjes dan deze ader dichtdrukt en je dus beroerd word en zelfs flauw kunt vallen

Deel Deze Pagina