Tweeling Mama's IIII

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door linnepinneke, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    San, het lijkt me ook wel vervelend idd. Ik hoop dat het heel snel ophoudt!

Josuus, 10 weken??? Zoow dat is lang zeg. Lijkt me ook wel echt super vervelend als je zolang vloeit. Wist niet dat het zolang kon duren?? Weet ik dat ook weer mocht ik dat krijgen :)

2. friesje1978

friesje1978 Actief lid

7 jun 2011
    322
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb ook best lang gevloeid iig langer dan 6weken. Maar tampons gebruikte ik niet. Even advies aan vk vragen denk

3. JoSuus

JoSuus Actief lid

13 mei 2011
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat kan ik me voorstellen, ik was het ook wel zat... Maar ja, je doet er niets aan. Bij mij was het ook niet veel meer en nu met 16 wk is het helemaal weg. Na een bevalling hou ik niet zo van tampons dus weet niet wanneer die weer kunnen. Ik gebruik ze zo ie zo al niet. Heb een spiraal en word niet ongesteld.

4. Saarr

Saarr Actief lid

29 jan 2011
    459
    0
    16
    Hallo allemaal,

Hier even een berichtje van mij. Op 13 mei ben ik bevallen van jullian en Bram. De bevalling is geëindigd in een keizersnede ivm niet vorderende ontsluiting.

@Afrola gefeliciteerd met de geboorte van je kindjes.

Even een vraagje aan de borst voedende mamas. Hoe hebben jullie dat in het begin gedaan? Ik kolf nu en geef ze flesjes met bv.

5. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Saar, WAT LEUK EEN BERICHTJE VAN JOU!!!! Nog een keer van harte gefeliciteerd met je 2 zoontjes. En wat een leuke namen zeg! Geniet ervan. Helaas een keizersnede, maar nu heb je eindelijk je 2 kindjes bij je :)

Afrola, Ben erg benieuwd hoe jou kindjes heten :D

6. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Saarr, gefeliciteerd!!! Wat goed dat je bv gaat geven. Ik geef mijn twins ook alleen bv en ze groeien er tot nu toe goed op. Mijn voeding kwam na 4 dagen op gang en tot die tijd kregen ze bijvoeding. Ik legde de twins wel elke 3 uur (tegelijk) aan om de bv op gang te brengen en kolven deed ik ook maar niet vaak, zo'n 2 a 3 x per dag nadat ik ze had aangelegd. Na een week zijn we gestopt met de bijvoeding omdat ik genoeg voeding had. Stel je vragen gerust hier, er is nog een twinmama (La Femme Nikita) die al 10 weken volledig bv geeft aan haar twins!

7. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Afrola, van harte gefeliciteerd!!

8. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    ikke wel...na ruim 6 weken is het bij mij ook pas gestopt...

9. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Saarr, van harte gefeliciteerd met je twee jongens! Ook leuke namen!
    En top van je dat je bv geeft;) hopen dat het allemaal lukt en succes!

10. mama van 2

mama van 2 Actief lid

7 dec 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Saar gefeliciteerd met je 2 jongens mooie namen.
    Hier hebben ze 5,5 mnd moedermelk gehad maar heb fulltime gekolfd.

11. JoSuus

JoSuus Actief lid

13 mei 2011
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik geef ook borstvoeding aan de twins, helaas na 16 weken niet meer aan Isabel wat heel erg zeer doet. Ze heeft waarschijnlijk een lichte koemelk allergie. ik vind het heel erg dat het niet gaat, ze krijgt nu de fles en het gaat ietsje beter. Vrijdag naar de KA en overleggen wat we hier mee gaan doen.

Ik voed de meiden op verzoek, in het ZH kolfde ik na voor de productie, na 10 dagen niet meer. Ik zit op de bank voedingskussen om mij heen. kussentjes eronder en voeden maar. Zo doe ik het nog steeds maar geef isabel dan de fles. Ik voed geheel op verzoek. Ze drinken dan om de 4 uurtjes nu, 16 wk.

Meiden ik heb heel veel babykleding te koop, voornamelijk meiden kleding, maat 50, 56, en nog twee hele mooie prematuren pakjes van litlle wings, een witte en een roze. Met mutsje en slofjes, ze zijn nieuw. Als je wat wilt zien vraag dan even dan stuur ik je een foto.

12. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden zit in dubio ik geef nu borstvoeding maar wil eigenlijk gaan afbouwen maar aan de ene kant zegt een stemmetje niet doen gewoon doorblijven kolven maar aan de andere kant zie het niet zitten met 2 pittige dames volledig borstvoeding te geven . En iedere keer die rottijden maar ja dat is nu .
    Beetje warrig verhaal geloof ik maar tips en advies zijn welkom

13. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik vind het knap dat jullie borstvoeding geven! Ik weet dat onze kindjes meteen de fles krijgen... Ik kan je niet helpen san, maar je moet doen waar jij je goed bij voelt. Als je nu nog twijfelt zou ik het nog een paar dagen aankijken. Als je het dan echt zat bent, zou ik over gaan op de fles. ( maar ik heb nog geen kindjes dus weet niet of je mijn advies nu op moet nemen... hihi )

14. fenyalara

fenyalara Actief lid

28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vind het ook superknap borstvoeding en 2 tegelijk .. bij ons krijgen ze ook de fles straks..

xxx

15. Luuske

Luuske Lid

6 sep 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    San.. ik heb het 6 weken vol gehouden en toen trok ik het niet meer. Ik ben toen gestopt want ik werd er niet gelukkiger op en mijn melk liep daardoor ook terug. Heb nog even gekolfd maar daar reageerde mijn lichaam ook niet goed op en de melkproductie stopte toen. Toen ik eenmaal beide meiden geheel aan de fles had werd ik weer een stuk gelukkiger.. kon mensen laten helpen. Doe waar jij je goed bij voelt.. je hebt de twins bv gegeven en dat is toch super. Ik vind het super knap van andere twinmoms die het maanden volhouden.. petje af hoor!

16. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zouden ze eigenlijk ook fles krijgen maar toen ze al met 27 weken zijn geboren moet je toch wat voor ze doen dus town beslotrn te gaan kolven en ben blij ook want ze hebben nu goede darmpjes enzo. Door de borstvoeding .

17. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Ik ga wel proberen om bv te geven, weet alleen niet of dat gaat lukken... maar dat is van latere zorg;)
    Echt super van de mama's die zo lang bv hebben gegeven! Weet niet of ik dat wel kan, hoor...
    San, lastige vraag, want ik kan er (nog) geen antwoord op geven;) zou inderdaad nog niet meteen stoppen, maar even afwachten... en misschien contact opnemen met cb (weet niet of die daar advies voor geeft...) ofzo?

18. bosaatje

bosaatje Actief lid

30 mrt 2012
    124
    0
    0
    ' s Gravenzande
    Ook hier de wens om de meisjes straks borstvoeding te geven , bij mn andere kids tot 1 jaar gedaan.
    Dat waren wel snelle drinkers,dus was ik er nooit lang mee bezig.
    Met de oudste kon ik gewoon rondlopen terwijl hij dronk..haha:)

Vind t knap dat sommige het zo lang volhouden hoor !

Verder gaat t hier goed , ben op advies gestopt met werken, dus vandaag mn eerste dag , lekker in t zonnetje gezeten.
    Donderdag weer naar de gyn. Hopelijk meet hij de beebs, ven erg nieuwsgerig hoe ze groeien... Maar zo te zien aan mn buik doen Ze t goed.
    Ze bewegen ook erg veel en reageren ook op de hand van mn man

19. mama van 2

mama van 2 Actief lid

7 dec 2011
    179
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Bosaatje geniet nog even de rust en wat leuk dat ze op je man reageren.

20. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    @ san: ik ben gestopt met kolven toen ze thuis kwamen (na 5 weken), omdat ik het toen echt niet meer trok. Kon niet op mijn gemak kolven als er 2 krijsertjes in de kamer ernaast lagen. Ik had voor de bevalling ook in mijn hoofd dat ik flesvoeding zou gaan geven. Omdat bij mij in het ziekenhuis standaard het kolfapparaat naast je bed word gezet, ben ik ermee begonnen. Kolven tijdens bezoekjes, reistijden en je andere normale dingen is gewoon er lastig en zwaar. Ik heb geen bijzondere gevoelens bij het geven van moedermelk. Ben ook binnen een week gestopt met kolven, ik was er helemaal klaar mee, ik kon daar prima mee leven en nog steeds. Ik heb gedaan wat ik kon en ik heb al meer gegeven dan ooit de bedoeling was. Dus als dat bij jou ook het geval is, dan zou ik aan die gedachte vasthouden en gewoon stoppen als jij je daar beter bij voelt...

Deel Deze Pagina